Ook ik heb zeer slechte ervaringen bij…
Ook ik heb zeer slechte ervaringen bij deze Boekhandel. Dit is een echte buurtboekhandel met een 'vaste' clientèle'. Ook ik was een goede klant. Het viel mij de afgelopen jaren al vaker op dat er regelmatig tweedehands of gelezen boeken in de schappen staan tegen de nieuwprijs. Dat kan natuurlijk niet. Verder als Post.nl afhaalpunt een regelrechte ramp. Telefoon gaat maar een paar keer over, en als er al wordt opgenomen wordt gewoon de haak er op gegooid. Bij navragen in de winkel krijg je een botte opmerking dat het wel aan 'jouw telefoon' zal liggen. Niet dus. Nadat ik een beetje boos heb gezegd dat ik geen discussie aanga, bond de eigenaar in. Erg vervelend. Ik laat mijn pakketen daar niet meer bezorgen en als klant zijn zij mij ook kwijt.








