Huur deze man alstublieft niet in
Ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop dit bedrijf mijn laminaatvloer heeft gelegd. Wat een simpele en nette klus had moeten zijn, is compleet uitgelopen op een teleurstellende ervaring. De vloer is slecht afgewerkt, er zitten beschadigingen in het laminaat en op meerdere plekken is duidelijk te zien dat er onnauwkeurig is gewerkt.
Wat het nog frustrerender maakt, is dat het bedrijf meerdere afspraken niet is nagekomen. Beloftes over herstelwerkzaamheden werden keer op keer uitgesteld of helemaal genegeerd. Op berichten en telefoontjes wordt nauwelijks gereageerd, waardoor ik nu met een beschadigde vloer zit zonder enige vorm van nazorg of verantwoordelijkheid vanuit het bedrijf.
Ik had op z’n minst professioneel gedrag en duidelijke communicatie verwacht, maar helaas is dat niet gebeurd. Op basis van mijn ervaring kan ik dit bedrijf absoluut niet aanbevelen.





