We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dear' I am writing to share my sincere appreciation for your products and service. I have tried fragrances from many different brands, but yours truly stand out. The longevity and sillage of your... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As JPG have rereleased Gaultier 2, I bought a bottle direct from Paris, only to be let down massively by its new formula and weak strength. I complained, and was treat terribly. Therefore, I went i... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did not receive my order and I have not gotten a refund. I've been emailing non stop and I am being ignored....I've sent 11 emails so it's hard to believe they never received any of them.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ive been using KDJ for a number of years. I either layer the fragrance to enhance and prolong the wear of originals or test the fragrance. I find that they are very close to their originals. They also... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Toiletbenodigdhedenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

We are a family run business with a love for perfumes and saving money. All our perfumes are legal dupes NOT illegal fakes. They are oil based and inspired by the top brands at a fraction of the price. ​​We are up to to 95% cheaper than the high street, so if you like designer scents but not the price, we got you covered! ​ Our fragrances smell stronger, for longer


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(1.506)

79 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never arrived, 0 communication

Never arrived when order was delayed and i contacted them to get more information/tracking of the parcel, they just cancelled my order. i was given the refund but 0 communication from the start no apologies "here is what happened" just order cancelled.
Its just very unprofessional

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I really enjoy kdj perfumes

I really enjoy kdj perfumes, but they have the worst communication response and there is no apology or any sort of offer of goodwill for a late delivery. The customer service element needs to improve as it’s a shame as I love their fragrances

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

KDJ is amongst the highest rated when it comes to perfume dupes, they offer both EDT and Extrait versions. They’re not the cheapest but it’s agreed that you get what you pay for. Give them a try you may find yourself returning.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have purchased from these guys with…

I have purchased from these guys with no issues before but unfortunately something must have changed because this time hasn't gone so smoothly. I placed the order on the 11th August and received an email to say it had been received. I then received an email ok the 12th saying they had finished processing my order. I have since then received no other updated or tracking for my order.

I have sent 2 emails now and had no response from them. This has absolutely put me off ordering from them again in the future and if I don't get a response with an update and a reason why I still haven't received my order then I will have to contact trading standards. This is no way how you should treat paying customers!

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this company!

I love this company! The perfumes never disappoint. They arrived promptly and are well packaged. The 50% oil combination lasts a really long time and I have had people stopping me to ask what I’m wearing.
Ive bought a few now and will go back to KDJ every time.
Thank you.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed

I’ve just received Kjd inspired infusion D’iris and I’m so disappointed. It’s smells nothing like Prada D’iris in fact it really doesn’t smell of anything at all

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Price rise, quality decline

This Company used to be good but sadly, there has been a decline in the quality of the fragrances. I placed 2 orders recently, and both times the perfumes were weak and lasted no more than an hour.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WARNING - DO NOT BUY FROM KDJ

WARNING - DO NOT BUY FROM KDJ. They twice sent me fragrances, on 2 separate occasions- one in 2024 and another in 2026, thats smell lasted on the skin for no more than 20 minutes. Both times they claimed the oil hadn't macerated properly. Why not check the product before sending it?

The terms of a 'Return' NOT A 'Refund' were to send the item back in a suitable box with bubble wrapping so they could inspect the item before deciding weather to send out a replacement, all at the cost of the consumer! If they knew items could be faulty, then they should conduct pre-sale checks. They'll jazz up their response to sound reputable, which is something they are not.

With all the time it would have took to buy suitable packaging to return the item and the cost involved, for them to probably dispute the return or issue, I threw the item away and put it down to a learning experience. I have been conned out if over £60 across 2 purchases.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kdjinspired

Antwoord van Kdjinspired

Thank you for your message.

I am aware of the reviews you have referred to; however, our returns, refunds, and exchange policies are clearly set out on our website before any purchase is made. For that reason, I’m struggling to understand your claim that we have “conned” anyone.

I’m also not aware of any legitimate business that would issue a refund without the goods first being returned, as this is standard practice.

In your message, you also stated that we “conned” you out of £60 and two bottles of perfume. I’m not entirely sure what you mean by this, as the statement doesn’t appear to match the circumstances. Could you please clarify exactly what you believe has happened so I can properly understand and address your concerns?

The bottle in question has a retail value of £25, not £60 as you have claimed.

We are happy to resolve genuine customer concerns in line with our published returns and refunds policy. However, we will not issue refunds based on allegations or negative reviews where the product has not been returned.

If you believe there has been a genuine misunderstanding, please explain the issue clearly and return the product in accordance with our returns policy. Once it has been received, we will assess the matter fairly and in line with our terms and conditions.

We take false or misleading statements about our business seriously and ask that any future correspondence remains factual and accurate.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Poor Communication and No Order Update

I placed my first order with KDJ on 21 June 2026 and received an email confirming that my order was being processed. Since then, I have had no updates at all.
I understand the order was placed on a Sunday, but I expected at least a dispatch confirmation or tracking number in the following days. Unfortunately, nothing has been provided.
I have:

Sent an initial email asking for an update (no response)
Sent a follow-up email later in the week (no response)
Tried calling their mobile number multiple times (no answer)

Despite the complete lack of communication, I have already been charged £155.
At the time of writing, I still have no information about my order. This experience has been extremely disappointing and concerning.
I would strongly advise others to be cautious. I hope the company resolves this quickly by providing an update or issuing a refund.

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kdjinspired

Antwoord van Kdjinspired

Hi Daniel,

We just wanted to check that you received your order and that everything arrived safely.

We noticed you left a few reviews while your order was still in transit. From what we can see, your parcel was delivered the following day.

We also wanted to apologise if our communication wasn’t as prompt as you expected. We were closed at the time, and as a small business our customer service team is only available Monday to Friday.

If you’ve now received your order, we’d really appreciate it if you could consider revising your review—whether that’s positive or negative—so that it reflects your complete experience with us. Honest and accurate feedback is incredibly important to small businesses like ours and helps future customers make informed decisions.

Thank you for your support, and if there’s anything else we can help with, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,

The KDJ Inspired Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered the world according to arthur…

Ordered the world according to arthur which I have purchased from penhaligons before and was very impressed with the product, a very good alternative for a fraction of the cost, will definitely be ordering again

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Will Never use Anyone Else…

I used to spend a fortune on fragrances, I was a right snob, still am to be honest. But why would I spent £180 on some Creed or Amouage when I can get exactly the same smell, and longevity for £34 ? Get the Oil based option and they last for many hours, stay on clothes for multiple washes.

It means I can buy 4/5 fragrances for the same price as 1

I’ve used KDJ for years now. Cant fault them at all, they are the best ( Clone ) fragrance company I have found and I have tried a few

Highly recommend. To give you an idea my last order with KDJ was £350 I have brought 12 different 50ml Oil based Fragrances that will last me a couple of years. Tom Ford, Amouage, Orto Parisi, Parfum du Marley, Azzaro and more ! The amount of people that stop and ask me what I’m wearing is unbelievable

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worth the wait

As a person that has been using Fragrance Oils since 1994, I have not set foot in a department store to smell any original scents. The majority of my purchases are blind buy's based on research and reading customer reviews.
Your site was recommended by a lady on YouTube, I had to give it a try to see what the fuss was all about and I must say the quality is on Par.
Love the smells that last a long time.
It took my order two weeks to arrive but I wanted to see if the Free shipping was worth the wait and it was.
See Ya on the next order.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor delivery, poor correspondence, okay fragrance

I've only bought one fragrance from them and it's been a poor experience overall.

I ordered the fragrance, a 50% concentration 30ml, £24.95 so not cheap but hopefully good. This was ordered the 26th March so coming up to the bank holidays.

I firstly messaged on their website, twice, before the maximum delivery time had passed, just to make sure there wasn't any problems with the order, neither got a response at all.

So, i waited until the 7th April to message again, this time via the WhatsApp option, to check why it wasn't delivered as this put it at 6 working days, their apparent maximum expected wait time for delivery, taking out the bank holidays. They responded this time.

They said that some materials were delayed coming through Dubai. I'd have thought that if the product showed as in stock and they took my money, they'd have already had the materials in, was this just an easy excuse that couldn't be confirmed or denied, not sure.

Coincidentally it was being made right that very moment, coincidental considering I messaged the same day they they were finally making it.

The following message stated that I'd receive it the next day by Royal mail, I didn't.

I messaged again after the final RM delivery for that day, they said it will be another 2 days later, apparently it needed another day's maceration.
Why did they think when they first responded on the Tuesday that it wouldn't need that maceration and promise me it would have been the following day only to delay it?

When i questioned this the usual excuse came that they don't work in the same department as those creating the scents and that was what they were told.

I finally got it 15 days after them taking my money.

The scent itself is okay. Good enough that i thought I'd test another 3 out for me and my wife.

I messaged on that same WhatsApp thread that they'd been very active on and willing to reply to, asking that due to the delays before could they provide any sort of discount. No reply at all to my two messages and it confirms they read it.

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Oud Zarian. You will not know the difference!

I bought a small bottle for my husband as he loved the sample of creed he tried and I thought this might be worth a go. He’s a bit of a snob and normally uses some of my purchases as room spray… well, not this one! He couldn’t believe how alike this purchase was to Oud Zarian and it lasted ALL DAY. I followed it up with a 30ml bottle and he just loves it. I don’t usually bother with reviews but this really deserved one. I could not justify a purchase of £350 for the original and my friends think I actually bought a real bottle … lol. Not saying a thing. Try out a sample if you don’t believe me, you will know I’m telling the truth! 👏👏👏

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Water more then extrait

Bought bottle of armani mania my signature scent from 2002 got discontinued in 2014
So thought id try kdj inspired armani mania was disappointed had slight resemblance to it for extrait it was very very faint just about skin scent if that my partner could lightly pick it up waste of money dont by

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kdjinspired

Antwoord van Kdjinspired

Hi sorry to hear about any disappointment. We do have a 14 days returns period form when you receive your order regardless of it being sprayed. Please email us to deal with any issues

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer