kicksmachine.com Reviews 

27
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have ordered a marc jacob bag worth 35000 rs with a prepaid payment on 14 th august and now we are standing on 9th of oct. But still i havent recieved any update regarding my product.. they are bas... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Essentially, they are a group of fraudulent individuals! I paid 8,500 in advance for my Garmin fitness band! These scoundrels deserve to be apprehended, and the word should be disseminated across Inst... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I placed an order and paid upfront! After one month, I checked tracking it shows order placed and that’s it! 1. No response from the company when you call. 2. No response to emails. I have n... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t even wanna give them one star its the worst experience of my life. I ordered on 28 jul and its 12 Oct today still not shipped. They don’t reply on emails and delete the comments n all stuff

Bedrijf heeft geantwoord

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

27 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(27)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Essentially

Essentially, they are a group of fraudulent individuals! I paid 8,500 in advance for my Garmin fitness band! These scoundrels deserve to be apprehended, and the word should be disseminated across Instagram, Facebook, and other social media platforms! I have never utilized it, yet I fell prey to these fools!

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Sarbeswar Dash,

We sincerely apologize for the concern and frustration caused by the delay in your order. We understand your concerns regarding the advance payment and the lack of tracking updates.

We would like to clarify that the Garmin fitness band you ordered was not available in India, so we sourced it from an international market where the product has been launched. As mentioned on our website, international procurement can take up to 30 working days for the product to reach India.

Currently, your order is under procurement, which is why tracking details are not yet available. Once the product reaches our Dehradun warehouse and completes the necessary quality checks, we will prepare it for dispatch and share the tracking details with you.

We understand the importance of timely communication and regret any inconvenience caused. Please share your order details with us via DM so we can check the latest status and assist you further.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t even wanna give them one star…

I don’t even wanna give them one star its the worst experience of my life. I ordered on 28 jul and its 12 Oct today still not shipped. They don’t reply on emails and delete the comments n all stuff

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Jasmeen,

We sincerely apologize for the frustrating experience you’ve had with your order. We understand how disappointing it is to wait for such a long time without receiving your shipment or timely updates from our team.

This is certainly not the experience we want our customers to have. We also regret the difficulty you’ve faced while trying to contact us and get a clear update.

Please be assured that we are taking your concerns seriously. Our team will shortly get back to you with an update regarding your order and the next steps.

We truly regret the inconvenience caused and appreciate you bringing this matter to our attention.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on August 15


I placed an order on August 15, and as of October 10, I have received no updates regarding its status. The customer service department appears to be nonfunctional; despite direct calls, representatives have been unable to provide any information on the shipment’s location. I was instructed to send a direct message via Instagram, but I have received no response. Furthermore, when I posted a comment expressing my dissatisfaction on their social media channels, it was removed. I find this level of service unacceptable and deeply disappointing.

10 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Amruta,

We sincerely apologize for the disappointing experience you’ve had with your order. We understand how frustrating it is to wait for an extended period without clear updates, especially when your attempts to contact our team have not received a timely response.

We acknowledge your concerns regarding communication and the difficulty you’ve faced in getting information about your shipment. This is not the level of service we aim to provide, and we are sorry for the inconvenience caused.

Please be assured that we are taking your feedback seriously. Our team will shortly get back to you with an update regarding your order and the next steps toward resolution.

We appreciate you bringing this matter to our attention and sincerely regret that we have fallen short of your expectations.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have ordered a marc jacob bag worth…

I have ordered a marc jacob bag worth 35000 rs with a prepaid payment on 14 th august and now we are standing on 9th of oct. But still i havent recieved any update regarding my product.. they are basically a team of scammers on tjis platform.. zero customer service, a waste website.. please dnt stuck ypur money with these frauds..
Order #US106090 Confirmed 14 Aug

9 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Meghna,

We sincerely apologize for the delay and the lack of timely updates regarding your order #US106090. We completely understand your frustration, especially after placing a prepaid order on 14 August and waiting for such an extended period without a satisfactory update.

This is not the experience we want any of our customers to have. We acknowledge your concerns regarding communication and customer support, and we regret the inconvenience caused.

We are taking this matter seriously, and our team will shortly get back to you with an update regarding your order and the next steps toward resolution.

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize once again for the experience you’ve had.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Prepaid order delayed for over a month, only later told it was out of stock

I placed a prepaid order (#US107937) on September 6, 2026 through Kicks Machine.

I received an order confirmation, so I had every reason to believe that my order had been accepted and was being processed. After waiting around 10 days, I contacted them for an update. I was told that the order was being processed and that sourcing was underway, with an approximate dispatch timeline of around 10 working days.

However, the order was not dispatched within that timeframe.

I followed up again because there was still no proper update or tracking information. After waiting more than a month from the original order date, I finally received a message from Kicks Machine stating that the product I ordered was out of stock and asking whether I wanted to choose an alternative product.

My main issue is that if the product was out of stock, I don't understand why a prepaid order was accepted, an order confirmation was sent, and I was told that the order was being processed instead of being informed earlier.

I have now requested a full refund, since the product cannot be fulfilled.

I am sharing my experience so other customers can be aware of what happened with my order. I hope Kicks Machine processes the refund promptly and improves communication regarding stock availability and delayed orders.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Rana,

We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you’ve experienced with order #US107937. We understand your frustration, especially after making a prepaid payment, waiting for more than a month, and receiving the stock availability update only after multiple follow-ups.

We acknowledge that the product availability issue and the delay in communicating this information should have been handled more promptly. This is not the experience we want our customers to have.

We understand that you have requested a full refund, and our team is looking into your case. Our team will shortly get back to you with an update regarding your refund request.

We sincerely regret the delay and lack of timely communication. Your feedback is valuable to us, and we will share it with the concerned team to help improve our stock updates and customer communication.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing experience with…

Extremely disappointing experience with Kicks Machine.

I placed a prepaid order (#US10814) more than a month ago, but my product has still not been delivered. When I contacted them via WhatsApp, I was told that my order was never placed because the size had supposedly not been confirmed from my side.

This is very surprising because I had already made the payment and selected the size based on the sizing options available on their website. If there was any issue or if further confirmation was required, I should have been contacted immediately not left waiting for more than a month without any proper communication.

I did receive an email confirming the purchase, but after that, there has been no proper update regarding the status of my order. Whenever I try to contact them via WhatsApp, there is also a significant delay in receiving a response, which makes the entire experience even more frustrating.

For a prepaid order, I expected much better communication and customer service. Keeping a customer's payment for more than a month without properly processing the order or providing timely updates is extremely disappointing.

I hope Kicks Machine takes this feedback seriously and improves its customer service. Based on my experience, I would think twice before placing another prepaid order with them.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Sonam,
We sincerely apologize for the experience you’ve had with your order #US10814. We completely understand your frustration, especially after making a prepaid payment and waiting for more than a month without receiving clear and timely updates.

We acknowledge that the communication regarding the size confirmation should have been handled much more clearly and promptly. You should not have been left waiting without a proper update on the status of your order. We also understand your concern regarding the delayed responses on WhatsApp.

Your feedback regarding the communication and overall customer experience has been taken seriously, and we are reviewing what went wrong so that such situations can be avoided going forward.

We would like the opportunity to personally look into your order and assist you with a resolution. Please share your registered email ID or order details with us via DM so our team can check this on priority.

We sincerely regret the inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

#US106824

#US106824
Absolute charlatans. I ordered some trainers on the 23rd August. After multiple emails, WhatsApp messages and calls they then tell me it has had to be ordered from abroad and should take 30-days. It is now more than 35 days, last call I had was on friday 25th stating they had received it and it will be dispatched the same evening and I will be sent the tracking link.. Well, guess what??? I am still waiting. I would stress firmly that anyone needing any footwear or the like from these undesirables should go somewhere else. They have my money so no need for them to attend to my needs other than keep giving frivolous responses.I will continue to represent the underdog. I can only imagine how many people have been fleeced this way!!
28/09/26: Further to my last review, now they have changed their response and also blocked my phone number - who does that if they are not out to con someone? The girl I spoke to informed me that they already had it and will be dispatching it to me on Friday. They are aware that I leave India on Tuesday so I guess they are stalling so they keep my money. Absolute thieves!!!

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Oba,

We sincerely apologize for the delay and the frustration caused with order #US106824. We completely understand your disappointment, especially after the multiple follow-ups and updates regarding your order.

We would like to clarify that your product has reached India and is currently in transit to our warehouse. As per the latest update, it is expected to reach our warehouse within the next 2 days.

Once the product reaches our warehouse, our team will complete the necessary legit check and quality verification. Following successful verification, we will dispatch the product to your doorstep at the earliest and share the tracking details with you.

We understand that the delay has been frustrating, and we sincerely regret that the previous updates did not meet your expectations. We appreciate your patience while we work to complete the final steps and get your order delivered to you.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading Exchange Policy & Poor Customer Service

My experience with Kicks Machine has been extremely disappointing. I would strongly advise customers not to rely solely on the FAQs or customer-friendly commitments displayed on their website when deciding to purchase.

I usually wear a UK 7 in Adidas, but the Samba I ordered from Kicks Machine fit smaller and the tongue and quarter of the shoe was genuinely uncomfortable. I contacted their customer service and was told that UK 8 was available and that they would get back to me the same day to confirm whether the exchange could be arranged or not. Nobody got back to me. I eventually had to call again, only to be told that an exchange was not possible because the correct size that I ordered had been delivered and, apparently, their vendor had refused the exchange.

The frustrating part is that this restriction is not clearly stated in their website FAQ/exchange policy. Their FAQ says customers can contact the care team with their order ID and required size and, subject to availability and the item being unworn and in its original packaging, the team will guide them through the exchange. There is no clear statement that if the exact size ordered was delivered, an exchange will not be entertained even if the shoe is uncomfortable or doesn't fit. In my case, the FAQ appeared to support what I was requesting, while customer service subsequently relied on a completely different interpretation.

What makes this worse is that I was initially given the impression that an exchange could be arranged, only to receive no follow-up and then be told something entirely different when I called again. Now I am sitting with 9k sneaker that does not even fit me properly. What a waste!

My takeaway: don't assume that the customer-friendly language on the website necessarily translates into actual customer support when you need it. In my experience, the FAQs and assurances felt more like a sales-enabling promise than something the company was prepared to stand behind.

If you're buying expensive sneakers, I'd personally recommend buying directly from the brand or from a physical store where you can try them on, rather than dealing with a middleman who may ultimately tell you that their vendor's policy prevents them from helping you. Be responsible for your money. Brands out there are eyeing to rob you at any cost.

The shoes may be genuine. The issue is the lack of transparency around exchanges and the gap between what their website appears to promise and what customer service actually delivers. This was my first and last purchase from them. I hope this helps others as well.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Sir,

We’re sorry to hear about your experience and understand your disappointment regarding the sizing and the communication around your exchange request.

We would like to clarify that our exchange assistance is subject to product availability and the applicable procurement/vendor terms. Size exchanges can be considered before procurement, subject to availability. Once a product has already been procured and delivered as per the size originally ordered, a size exchange may not be possible, as the product has been specifically sourced for the order and our vendor may not accept a post-delivery size exchange.

We also acknowledge your concern regarding the communication you received from our team. If you were initially informed that we would check the availability and get back to you, we should have ensured that you received a timely follow-up. We apologize for the inconvenience caused due to the lack of communication.

Regarding the website information, we understand how the wording could have created a different expectation, and we take your feedback regarding the clarity of our exchange terms seriously. We are reviewing this internally to ensure that the applicable conditions are communicated more clearly to customers before purchase.

We appreciate you sharing your feedback. While we’re disappointed that your experience did not meet your expectations, we hope this clarification helps explain why the exchange could not be accommodated in this particular case.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

There are multiple issues with…

There are multiple issues with @kicksmachineindia delivery, Not responding to messages and calls and also no return and exchange. If we want to return or cancel the order they are charging the 30% of the product’s worth this looks totally unfair. I made a big mistake that, I ordered Google Fitbit Air with pre-paid, still not yet received waiting for it how it comes. I thinks they won’t respond after the delivery if any issue occurred with the product. Please guys think twice to purchase.

They are deleting the comments bro how badly they are hiding all and doing scam. I have taken screenshots of the comments I have put. They are not deleting comments which they want.If any one puts there concern and issues with the team they are deleting that comments.

#US108268

They replayed that they will dispatch will be on Sep 17th according to their replay but have not yet dispatched. This is the service they are giving to customers.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Santhu Baleti,

We sincerely apologize for the delay in delivery and for the inconvenience you have faced with your order #US108268.

As discussed during our telephonic conversation, we would like to sincerely apologize for all the delays and the difficulties you experienced while trying to get in touch with our team. We completely understand your concern and frustration regarding the wait for your order.

We would like to assure you that your order is now being processed for dispatch and will be dispatched today. Once the shipment is handed over to the courier partner, the tracking details will be shared with you so that you can track the delivery.

We truly appreciate your patience and understanding throughout this process and regret that your experience has not been as smooth as expected.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order delayed for more than a month and…

Order delayed for more than a month and they don't pick up calls now and no way to cancel order or successfully connect with them.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Bhupen,

We sincerely apologize for the inconvenience caused due to the delay with your order and for the difficulty you have faced while trying to get in touch with our team.

We have tried checking the available details, but unfortunately, we are unable to fetch any order information based on the details mentioned in the review.

We kindly request you to share your Order ID or registered email ID with us at our official email address, info@kicksmachine.com. Once we receive the details, our team will check the order on priority and assist you with the appropriate resolution.

We truly regret the inconvenience and appreciate your patience. We would be happy to look into this and help resolve the issue.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is my order which your team is…

This is my order which your team is delaying from last few months. #US86083. Moreover i am following your team in Instagram and whatsapp channels but NO REPLY at all. If you guys cant give me my order then refund my money .

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Praney,

We sincerely apologize for the prolonged delay and the inconvenience caused with your order #US86083.

We would like to clarify that when the product was initially received by us, it did not meet our standard quality requirements. Due to this, we had to rebook the product to arrange a fresh piece for you. Unfortunately, the product subsequently went out of stock, which resulted in further delays.

We completely understand your frustration, especially given the time you have been waiting and the difficulty you experienced in getting an update from our team. We are truly sorry for this experience.

As per you, we understand that you would prefer a refund or the product. Accordingly, we will initiate the refund to your original payment account. The amount should be reflected within 5–7 working days, depending on your bank/payment provider.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience and understanding.

Regards,
Team Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dissatisfied after a long wait this what i got

Dissatisfied after a long wait the package arrived damaged with the bag got crushed.shittiest thing to buy here.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Sai Krishna Teja Atluri,

I’m really sorry to hear this, especially after such a long wait for your order. Receiving your package in a damaged condition, with the bag crushed, is certainly not the experience we want you to have.

We completely understand your disappointment and sincerely apologize for the inconvenience caused. Please share clear photos of the outer packaging, damaged bag, and the product received, so that we can raise this with our concerned team and work towards the best possible resolution for you. Please share the product images at our email id info@kicksmachine.com.

Once again, we sincerely apologize for the experience. We’ll make sure your concern is properly looked into and assist you with the next steps.

Regards,
Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish i can give zero rating

I wish i can give zero rating, i think this company deserves a zero rating. After ordering a shoes for 11000 and cannot able to exchange them is bullshit. Their website shows you can return item, but we don’t wanna believe that do we. Please be careful of this scammers bloody waste of money.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Jinali Patel,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the frustration and disappointment you have experienced regarding the exchange request.

We completely understand your concern, especially when you have purchased a product and are unable to proceed with the exchange as expected. We regret that your experience has not met your expectations.

However, we are currently unable to locate or fetch your order details based on the information available in this review. We would genuinely like the opportunity to look into your specific case and understand what happened.

We kindly request you to share your order ID with us by reaching out to our Customer Support team at our official support email address : info@kicksmachine.com, so that we can locate your order details and review the exchange concern for you.

Once we receive the order details, our team will review the case and provide you with a clear update based on the applicable policy and the specifics of your order.

We sincerely apologize once again for the inconvenience caused and appreciate you bringing this matter to our attention. We look forward to assisting you further and addressing your concern.

Warm regards,
Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT BE FOOLED BY THESE COMPANY

DONT BE FOOLED BY THESE COMPANY. DON'T TAKE RISK OF ORDERING.
They have bloody ridiculous POLICIES. They dont have any return policies for exchange. They have all EXCUSES . Even there website mention

Can I exchange an item for a different size?
Message the care team with your order ID and the size you need. Subject to availability and the item being unworn in original packaging within the returns window, the team will guide the exchange. Ask for sizing help before ordering to avoid this where possible.

THEY ARE SCAMMERS .DONT FALL IN THE TRAP.
US107084

REPLY TO YOUR RESPONSE,
SHOES Are in still in original packaging and unworn condition. Stop making everyone. You guys never offered any exchange option, even product was still in original condition.
You keep denying, that we can't exchange.

BETTER BUY FROM GENUINE ADIDAS WEBSITE OR OTHER BRANDS ORIGINAL WEBSITE.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Suraj,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding order US107084.

We sincerely apologize for the frustration and disappointment you have experienced with the exchange process. We understand that when a customer requests a size exchange, they expect clear communication and a straightforward resolution, and we regret that your experience did not meet those expectations.

We would like to clarify that our size-exchange policy is subject to certain conditions, including product eligibility, the item being unworn and in its original packaging, the applicable return/exchange window, and availability of the requested size. While we do offer size exchanges where these conditions are met, in your specific case, we were unfortunately unable to process the exchange for the same order.

We understand that this may not have been the outcome you were expecting, and we sincerely regret the inconvenience caused. We also acknowledge that the way this was communicated could have been clearer, and we take that feedback seriously.

We would like to assure you that we value every customer and do not take concerns like yours lightly. Our intention is always to provide a transparent experience, and we will use your feedback to improve how we communicate our policies and handle such requests.

We are sorry once again for the experience you have had with us and appreciate you bringing this matter to our attention.

Warm regards,
Kicks Machine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"Extremely disappointed

"Extremely disappointed. I placed a prepaid order over two months ago and my product has still not been delivered. Customer support has been completely unresponsive to my follow-ups. This is completely unprofessional.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

We sincerely apologize for the delay and the inconvenience caused to you. We completely understand your frustration, especially after waiting for over two months for a prepaid order and not receiving timely communication from our support team.

This is certainly not the experience we aim to provide. Please share your order ID with us via direct message so we can check the status of your order on priority and provide you with a clear update and resolution.

We truly regret the inconvenience and appreciate your patience and understanding.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Looks like a SCAM- But IT’’S NOT

I placed an order and paid upfront!
After one month, I checked tracking it shows order placed and that’s it!
1. No response from the company when you call.
2. No response to emails.

I have now written to the owner Aman hoping for a response and refund! After reading all the trust pilot reviews I am not that hopeful! I will keep you all posted if I do get a reply.

So here’s the update- I wrote to the owner by email. Got a response the next day accepting liability for the delay and received my parcel in about a week ! The shorts I ordered were perfect, original and as promised! I was pleasantly surprised after a long wait. I am changing my experience to 3 stars deducting one star for the delay and one star for poor responses. The company is genuinely but needs to update its professionalism and operations. Would I order again? - probably but with COD.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi AD,

We’re really sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the delay in communication and the inconvenience caused.

We would like to look into your order on priority and assist you with the appropriate resolution. However, we’re unable to identify your order from the information available in this review.

Please share your order ID with us at our official support email, along with your registered email/phone number, so our team can immediately check the order status and assist you regarding the refund or delivery.

We completely understand your concern, especially after waiting for an extended period, and we assure you that we will review the matter once we receive your order details.

We look forward to hearing from you and resolving this for you.

Regards,
Kicks Machine Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s a fraud

It’s a fraud. They have taken the payment and never delivered my products since 45 days now. And they are not even done my refund. Never buy from kicks machine they are fraud.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Om,

We sincerely regret the experience you have had and understand your frustration regarding the delay.

However, we would like to clarify that, as per our records, the refund for your order has already been processed from our end. We request you to kindly check the original payment method/account for the refund credit.

We sincerely apologize for the delay in both the order and the refund process and understand how frustrating this must have been. We would be happy to assist you further if you are still unable to locate the refunded amount.

Please reach out to our support team with your order details, and we will be happy to help.

Regards,
Kicks Machine Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud company, worst experience


I placed an order for the Product Name: Michael Kors Mercer Medium Logo and Leather Accordion Crossbody Bag (Pwd Blsh Mlt)
on 27 April 2026 of Rs. 15,999 through the Kicks Machine website. The order has still not been shipped or delivered, and the order status continues to show “Ordered”. After repeated follow-ups, the company informed me that my refund had been initiated on 23 June 2026. However, I have not received the refund in my bank account till date. I have made several attempts to contact the company’s customer support on their number: 9548057414 and email Id,but I have been unable to get any proper response or resolution. They had stopped replying to my emails and their customer support number appears busy all the time. These are scamsters, they take your money and then run away. In my case neither the product was delivered nor refund was given. They said they have initiated the refund but there was no mail/msg related to refund raise number or any other details. Don’t trust these guys and never buy anything from them.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Pranjali,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience caused regarding your order.

We would like to clarify that the refund for your order was already processed from our end to your original payment source. We understand that you may not have received or seen the amount reflected in your account yet.

If the refund is still not showing in your bank account, we request you to please reach out to us with your Order ID (US...) and registered email address. Our team will be more than happy to verify the transaction details and assist you further with the refund status.

We regret the experience you have had and understand your concerns regarding the delay in communication. We would appreciate the opportunity to check this for you and help resolve any pending issue.

Regards,
Kicks Machine Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⭐ 1 Star

⭐ 1 Star
Order. No. US101133

One of the worst online shopping experiences I have ever had. I have still not recievee my refund.

I ordered a pair of Adidas Adizero Evo SL shoes with paid "Instant Shipping". Days passed without any shipment, tracking details, or meaningful updates. After repeated follow-ups, the order was finally cancelled and I was assured that a refund would be processed.

Unfortunately, the poor experience did not end there.

There was no confirmation that the order had been cancelled, no refund confirmation email, no refund reference number, and no clear timeline for when I would receive my money back. Every time I contacted customer support, I was simply told to "wait". The promised timelines kept changing from 4–7 days to 24–48 hours and then again to no definite timeline at all.

To make matters worse, the purchase was linked to an EMI transaction, causing additional stress and uncertainty about upcoming deductions.

The lack of communication, transparency, and accountability has been extremely frustrating. I spent hours trying to reach customer care, and their phone lines were often unreachable.

I would strongly advise buyers to think twice before ordering if timely delivery, customer support, and refund reliability are important to them.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Isha,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced with Order #US101133. We completely understand your concerns, especially regarding the delay, cancellation, and refund communication.

We would like to clarify that the refund was already processed from our end to your original payment source. If you have still not received or reflected the refund in your account, we request you to please reach out to us with your details so that we can verify the transaction and assist you further.

We are more than happy to help and provide any available refund details or transaction confirmation required from our end.

We sincerely regret the experience you had with us and appreciate you bringing this to our attention.

Regards,
Kicks Machine Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered with kicksmachine in October…

I ordered with kicksmachine in October 2025. The ordered came months later after having to send multiple emails. When the order came it was the wrong product and the company has refused a refund. They are hard to get in touch with and don’t follow international consumer protection principles. Very disappointing company.

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo kicksmachine.com

Antwoord van kicksmachine.com

Hi Mr Charmion,

We sincerely apologize for the experience you had with your order and for the inconvenience caused by the delay, incorrect product, and difficulty in getting timely assistance.

We understand how frustrating this must have been, especially after waiting for an extended period and having to follow up multiple times. We take your feedback seriously and are reviewing the concerns raised to improve our processes and customer support.

We are truly sorry that your experience did not meet the standards we aim to provide. We appreciate you bringing this to our attention and will work to ensure such issues are not repeated in the future.

Regards,
Kicks Machine Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer