Is klant de Koning ???
In Nederland zeggen, dat de klant is Koning.Helaas dit was niet mijn ervaring bij deze bedrijf. Ik kreeg niet voldoende aandacht en antwoorden op mijn vragen. Te veel vragen stelen heeft de medewerker geïrriteerd. Alles moest heel snel en hectisch gebeuren, waardoor ik raak in de waar..en nog de verkeerde keuze uitkwam. Ik moest het ter plekke door geven om het aan te passen in de factuur. Eindelijk had ik iets gevonden, waarover had ik opnieuw een vraag aan medewerker. Zijn reactie werd niet vriendelijk, hij heeft geweigerd om mij te helpen door het luid aan te kondigen en hij heeft mij letterlijk de deur uitgezet. Ik moest de winkel verlaten... ik heb nog NOOIT zo iets mee gemaak.. vreselijke ervaring ...uiteraard ik zal nooit terug komen bij deze winkel ..
