Lampsy Reviews 

277
•
TrustScore 2 uit 5

1,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It took two weeks for Lampsy to send me the two lights I ordered, so long that I ended up thinking I was being scammed like some of the reviews I read on here. They did arrive eventually, but one of t... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs. Sadlydidnt check reviews before I placed my order . Goods didn’t arrive. Real difficulty contacting firm. They did reply to live chat but kept promising ‘ next week ‘ . Eventuall... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a £150 floor lamp from Lampsy more than 3 weeks ago. Nothing has arrived, and the tracking information incorrectly says delivery has been attempted (I called the parcel company, it hasn't).... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered light pendants over a year ago and just ordered a lamp to match in January. Found it easier to collect the goods (I live locally). Lampsy warehouse has moved from Bridge of Don to Kinellar. C... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

277 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,9

Alle reviews

(277)

21 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your time

Ordered a light for next day delivery. No mention of this being delayed until after I paid. The order has not arrived and after saying they would update me they have not. I keep receiving an automated message blaming coronavirus however I have ordered lots in lockdown and this is the only delay so far. If you can’t honour timelines stop over promising. This is now week 3 since I ordered for next day. I have found the light elsewhere available next day from a more trusted source.

2 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't waste your time!!!

Don't waste your time!!!
I have placed an order with them on Saturday evening, I have paid extra for Next Day Delivery, the means my order should have been delivered on Monday or Tuesday, latest.
The order didn't arrive and they didn't bother themself to inform me about it.
After I have tried to contact them several times, they replied to my email on Wednesday evening saying that the items are not available anymore, although when I placed the order, there was 10items in stock (I have a photo as a prove).
Very disappointed!!!

PS. Now after I wasted my time I have to wait for another couple of day to get my refund.

25 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

no phone lines available for customers…

no phone lines available for customers to call, no live email response and a late delivery - this is looking really poor

19 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Lampsy

Antwoord van Lampsy

Hello Eamonn,

We received your email 18 minutes ago and I've just sent you a reply.

Your order will be delivered on time. It was dispatched yesterday and is currently out for delivery with Parcelforce. We sent an email to you yesterday confirming dispatch, although I've included all the details in my reply just now, incase you didn't receive it.

Michael

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. Ceiling lights arrived on time, in perfect condition. Absolutely love them! Will use Lampsy again!

19 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love lampsy!

Lampsy is fantastic, the lights are extremely high quality and the customer service team is always very quick to respond.

18 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a Nordlux Nibe galvanised…

I bought a Nordlux Nibe galvanised outside light and it arrived within 5 days. Very pleased with quality and it is as described. Straightforward to fit - however, remember to fit the bolts that hold the body to the backing plate in place before securing the back plate to the wall.

18 februari 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer