Lots of Goodies Reviews 2.565

TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Beoordelend 882 recensies, recensenten hadden een geweldig ervaring met dit bedrijf. Klanten zijn erg blij met de producten, die vaak als modieus, comfortabel en van goede kwaliteit worden omschreven. Veel mensen vinden dat de kleding goed past en trouw is aan de maat, en sommigen zijn zo enthousiast dat ze meerdere items kopen. De levering wordt vaak als snel ervaren, en de verpakking wordt gewaardeerd als leuk en persoonlijk. Echter, sommige klanten waren niet tevreden over de lange levertijden en het gebrek aan reactie op e-mails of via de chatbox. Ook waren er klachten over het retourbeleid, waarbij mensen onterecht retourkosten moesten betalen of geen geld terugkregen voor geretourneerde items. Sommige mensen merkten op dat de productfoto's niet overeenkwamen met de werkelijkheid en dat de maatinformatie misleidend kon zijn.

Waar mensen het meest over praten

Product

Recensenten uiten veelal tevredenheid over de producten, waarbij velen de kleding als "top", "fijn" en... Toon meer

Order

Recensenten benadrukken dubbelzinnige aspecten van order, waarbij sommigen melding maken van snelle... Toon meer

Delivery service

Klanten merken consistent positieve ervaringen met de bezorgservice op, waarbij velen de snelle verzending en... Toon meer

Return policy

Klanten uiten hun teleurstelling over het retourbeleid, waarbij velen melding maken van hoge retourkosten,... Toon meer

Response time

Mensen uiten hun frustratie over de trage of afwezige reactietijden, waarbij velen melden dat er niet wordt... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ik ben zoooo blij dat ik deze site ontdekt heb. Goede kwaliteit en zulke leuke kleding en vooral heel betaalbaar. Ook al ben ik op leeftijd (70) ik kan heel goed slagen en krijg veel complimenten. Voo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Netjes ingepakt en precies zoals het op de site staat, hele leuke slippers ook de maat is kloppend en het is stevig materiaal. Ik ben momenteel zwanger en was benieuwd of de knotted shirtjes en jurk... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Geweldig leuke kleding. Helemaal mijn smaak dus. Ondanks wat negatieve recensies/reacties op social media, toch besteld. Ik bestelde het leuke gestippelde gele jurkje. Ik heb dat keurig ontvangen, duu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik ben een kleine vrouw van 46, volop in de menopauze en een enorm veranderend lichaam. Ik was sceptisch, maar wat een fantastische aankoop!!! De broeken zitten geweldig en zijn echt op maat. De jurk... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. Winkel in modeaccessoires
  3. Winkel

Geschreven door het bedrijf

Lots of Goodies is de laatste jaren dé webshop die zowel regular als curvy kleding verkoopt, met een steeds wisselende collectie en altijd on trend!


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 44% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Mooie betaalbare en lekker zittende…

Mooie betaalbare en lekker zittende kleding! Enigste verbeterpuntje zou kunnen zijn bij elk kleding stuk de maat van het model erbij zetten. Wijkt soms een beetje af. Maar service is top! 1 keer netjes kosteloos een nieuw artikel gekregen omdat er iets mis was. Dus goed en betrouwbare webshop.

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Mirjam,

Bedankt voor uw review en wij zijn bij dat u zo positief bent!
Wij proberen zoveel mogelijk in de beschrijving te benoemen welke maat het model draagt op de foto en hoe lang zij is.

Hopelijk zien wij u snel bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Leuke mode!

Geweldig leuke kleding. Helemaal mijn smaak dus. Ondanks wat negatieve recensies/reacties op social media, toch besteld. Ik bestelde het leuke gestippelde gele jurkje. Ik heb dat keurig ontvangen, duurde ongeveer 1 week. Helaas voor mij te groot (ik ben 1.68 en heb maat 36), dus snel weer retour gedaan. Ook het reeds vooraf betaalde geld vrij snel terug ontvangen op mijn rekening. Ik ga hier zeker meer bestellen, want de kleding is echt heel erg mooi. Ik hoop wel dat er dan ook meer kleinere maatjes komen.

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Irene,
Wat leuk om te horen dat u zo positief bent, wel jammer dat het jurkje niet helemaal paste zoals gehoopt.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze website!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nav mijn review op 11 april

Nav mijn review op 11 april waarin in aangaf benieuwd te zijn hoe het met mijn retour zou verlopen aangezien div reviews hier niet positief in zijn.
Ik kan zeggen dat het retourneren perfect is gegaan. Niet qua communicatie want ik heb niet via Lotsofgoodies.nl gehoord dat de het artikel binnen was, maar kreeg vandaag een tegoedbon met de waarde van mijn retour, 2jaar geldig.
Dus ik ben super tevreden met Lotsofgoodies.nl.
Wel een verbeterpunt qua communicatie, dit kan wel beter want nu was ik niet op de hoogte hoe de stand van zaken was.

Ik koop zeker vaker bij lotsofgoodies.nl.

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Ilona,
Wat fijn om te horen dat het retourproces helemaal goed is verlopen!
Wij doen er bij onze klantenservice alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen.
Heel veel shop plezier met uw tegoedbon en hopelijk tot snel bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

20-03-2026 een bestelling geplaatst tot…

20-03-2026 een bestelling geplaatst tot heden nog steeds niks binnen. Tot 2x toe een mail gestuurd geen reactie.

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Yvette,
Wat jammer om te horen dat uw bestelling zo is verlopen.
Mag ik vragen of dit inmiddels al is opgelost?

Wij doen ons uiterste best om onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan bij onze klantenservice.
Helaas kan het soms ook voorkomen dat door de enorme drukte wij wat later kunnen reageren.
Onze excuses hiervoor!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super blij met mijn Musthave Stacey…

Super blij met mijn Musthave Stacey Maxi Dress! Eindelijk een jurk met vleermuis mouwen die mijn armen echt helemaal bedekken! Kijk uit naar eventueel meer leuke printjes! Hij zit als gegoten!

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi,
Oh wat fijn om te horen dat de jurk helemaal is zoals gewenst!
Bedankt ook voor uw leuke en enthousiaste review, daar zijn we natuurlijk erg blij mee.
Heel veel draagplezier en hopelijk tot snel bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Klantenservice is DRAMA reageert niet

Contact of eigenlijk geen contact met de klantenservice! Ik heb een andere broek ontvangen dan besteld en wil deze retourneren maar ik wil niet de retourzending betalen en het bedrag terug wat ik betaald heb dus incl verzendkosten.
Enige reactie is een automatische melding bedankt voor je bericht we nemen contact op. En dat doen ze dus NOOIT ! Mijn 1e bericht was op 3 april compleet met de foto’s dit heb ik besteld en dit heb ik gekregen. Wordt niets meegedaan
Geef eens als zoekterm Klantenservice in en je zult zien dat eigenlijk iedereen de zelfde klacht hierover heeft.
Klantenservice is echt drama !

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Merel,
Wat vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren.
Wij zijn alleen per mail bereikbaar en doen ons uiterste best om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan bij onze klantenservice.

Helaas kan het voorkomen dat door de drukte wij wat later kunnen reageren.
Wij vinden het erg jammer om te horen dat het zo is gelopen, onze excuses hiervoor.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slechte ervaring contact en geld retour

Leuke kleding. Maar zo'n slechte service als er iets retour gaat.
Wacht al langer 10 dagen op het geld. En er is geen contact te krijgen

3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi,
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat onze service niet goed was en dat u het zo heeft ervaren.

Wij zijn alleen per mail beschikbaar. Wij doen ons uiterste best om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan bij onze klantenservice.
Onze excuses.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Snelle levering

Snelle levering, product zoals verwacht!

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Sarah,
Heel fijn om te horen dat u zo positief bent! Bedankt voor de review.
We hopen u snel weer te zien bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kwaliteit is goed

Netjes verpakt duurt even voordat het er is. Kleding ziet eruit zoals ze laten zien

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Astrid,
Heel erg bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn erg blij om te horen dat u zo positief bent over uw bestelde items!
Heel veel draagplezier en hopelijk weer tot snel bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hele leuke shirts

Hele leuke shirts! Ook als je wat steviger gebouwd bent, zijn de shirts lekker oversized! :)

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Marloes,
Bedankt voor uw enthousiaste review.
Wat fijn ook om te horen dat u erg blij bent met de shirts!
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze website!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prachtige donkerbruine spijkerbroek!

Prachtige donkerbruine spijkerbroek gekocht bij Lots of Goodies voor een zeer betaalbare prijs. Past perfect, zit genoeg stretch in, mooi hoog in de taille. Goede lengte, ik ben 1,67 cm en is lang genoeg! Ik ga zeker nog wat bestellen bij hun! Ben er erg blij mee!

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoii,
Heel erg bedankt voor uw leuke en positieve review!
Wat leuk ook om te horen dat broek ook helemaal is zoals gewenst.
Wij hopen u snel weer te zien bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

3 pakken besteld in one size formaat

3 pakken besteld in one size formaat. Normaal zijn dit soort pakken voor mij te klein met mij 177cm lengte, maar deze pakken zaten perfect 👌🏻 ontzettend blij mee! Stof is ook top!!

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Kelly,
Wat fijn om te horen dat de pakken helemaal goed zitten. We zijn blij om te horen dat u zo enthousiast bent!
Heel veel draagplezier en we hopen u weer snel te zien bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede kwaliteit artikelen

Goede kwaliteit artikelen, levering netjes verzorgd en altijd een persoonlijke touch erbij!

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Natasja,

Wat leuk om te horen dat u zo positief bent! Bedankt voor de enthousiaste review!
We vinden het fijn om te horen dat u blij bent met de bestelde items en we hopen u snel terug te zien bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kleding was geheel zoals verwacht

Kleding was geheel zoals verwacht, mooi materiaal en precies zoals op de website. Nette levering

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoii,
Heel erg bedankt voor een positieve review.
We zijn erg blij om te horen dat de kleding is zoals verwacht.
We hopen u snel weer terug te zien bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Slechte service

Product viel erg tegen,
Terug gestuurd maar als nog mijn geld niet terug.
Klantenservice reageert ook niet op e-mailtjes.
Erg jammer!

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Maud,
Wat jammer om te horen dat het item niet helemaal was zoals u had gehoopt.
Wij doen ons uiterste best om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan bij onze klantenservice!
Helaas komt het wel eens voor dat door de enorme drukte wij wat later kunnen reageren.
Onze excuses hiervoor.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Retour sturen is belachelijk duur met…

Retour sturen is belachelijk duur met 7,50 euro! Ik heb kledingmaat 38/40, de basic blouse was veel te groot. Graag erbij vermelden dat de kleding niet geschikt is voor kleinere maten tot 42.
Heel jammer want de blouse was leuk.
Ook is veel uitverkocht. De blouse werd gepromoot met de gele kleur, die was al niet meer te krijgen. Ook de mouwloze tops waren zo goed als uitverkocht.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Andrea,
Wat jammer om te horen dat u het zo heeft ervaren,
Het kan inderdaad voorkomen dat bepaalde items zoals een one size items anders kunnen vallen dan dat u gewend bent of had gehoopt.
Onze excuses dat het zo is gelopen, maar we hopen u in de toekomst toch nog eens te mogen verwelkomen in onze webshop!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Truitje na 1 x wassen totaal uit zijn…

Truitje na 1 x wassen totaal uit zijn vorm
Antwoord : het kledingstuk moet binnen 24 uur aangemeld zijn om te retouneren
Wie wast er zo snel een truitje? Bizar

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Willy,
Wij vinden het erg jammer om te horen dat u het zo heeft ervaren.
Wij hebben een retourbeleid van 14 dagen. Dat betekent dat als u de bestelling als een retour wilt terugsturen, kan dit binnen 14 dagen via ons retourportaal op de website.
Het klopt wel dat wij vragen om binnen 24 uur enige beschadigingen of fouten bij ons te melden op het moment dat u het pakket heeft ontvangen.

Onze excuses dat u het zo heeft ervaren en dat het zo heeft moeten lopen.
Wij hopen u alsnog in de toekomst terug te zien voor een eventuele volgende bestelling.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snelle service, altijd prima!!

Snelle service, altijd goed!
Zo blij met het prachtige pak, heerlijk Confy stof!!

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Maria,
Wat leuk om te horen dat uw bestelling zo positief is ontvangen! Dat vinden wij erg fijn om te horen natuurlijk.
Heel veel draagplezier en we hopen u weer snel te zien bij een volgende bestelling!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spijker jurkje

Super leuk spijker jurkje besteld en snel binnengekomen in drie dagen werd die bezorgd erg tevreden klant van lots of goodies

12 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Britt,
Wat fijn om te horen dat u blij bent met het spijker jurkje.
Bedankt voor uw positieve review!
Hopelijk tot snel bij de volgende bestelling!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super mooi setje

Super mooi setje. Gelijk weer 2 erbij besteld dus nu 3 kleuren.
Lichte stof valt mooi. Maar vooral, me buikje valt niet zo op. Dus super blij mee. Ben 166 cm broek is mooi qwa lengte .

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies

Hoi Amber,
Bedankt voor uw super leuke review! We zijn blij om te horen dat u zo enthousiast bent over onze set.
We hopen u graag weer te zien bij een volgende bestelling en heel vel draagplezier!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer