Ik ben zoooo blij dat ik deze site ontdekt heb. Goede kwaliteit en zulke leuke kleding en vooral heel betaalbaar. Ook al ben ik op leeftijd (70) ik kan heel goed slagen en krijg veel complimenten. Voo... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Lots of Goodies is de laatste jaren dé webshop die zowel regular als curvy kleding verkoopt, met een steeds wisselende collectie en altijd on trend!
Contactgegevens
Platinastraat 103, 2718ST, Zoetermeer, Nederland
- info@lotsofgoodies.nl
- www.lotsofgoodies.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 44% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 week
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mooie betaalbare en lekker zittende…
Mooie betaalbare en lekker zittende kleding! Enigste verbeterpuntje zou kunnen zijn bij elk kleding stuk de maat van het model erbij zetten. Wijkt soms een beetje af. Maar service is top! 1 keer netjes kosteloos een nieuw artikel gekregen omdat er iets mis was. Dus goed en betrouwbare webshop.

Antwoord van Lots of Goodies
Leuke mode!
Geweldig leuke kleding. Helemaal mijn smaak dus. Ondanks wat negatieve recensies/reacties op social media, toch besteld. Ik bestelde het leuke gestippelde gele jurkje. Ik heb dat keurig ontvangen, duurde ongeveer 1 week. Helaas voor mij te groot (ik ben 1.68 en heb maat 36), dus snel weer retour gedaan. Ook het reeds vooraf betaalde geld vrij snel terug ontvangen op mijn rekening. Ik ga hier zeker meer bestellen, want de kleding is echt heel erg mooi. Ik hoop wel dat er dan ook meer kleinere maatjes komen.

Antwoord van Lots of Goodies
Nav mijn review op 11 april
Nav mijn review op 11 april waarin in aangaf benieuwd te zijn hoe het met mijn retour zou verlopen aangezien div reviews hier niet positief in zijn.
Ik kan zeggen dat het retourneren perfect is gegaan. Niet qua communicatie want ik heb niet via Lotsofgoodies.nl gehoord dat de het artikel binnen was, maar kreeg vandaag een tegoedbon met de waarde van mijn retour, 2jaar geldig.
Dus ik ben super tevreden met Lotsofgoodies.nl.
Wel een verbeterpunt qua communicatie, dit kan wel beter want nu was ik niet op de hoogte hoe de stand van zaken was.
Ik koop zeker vaker bij lotsofgoodies.nl.

Antwoord van Lots of Goodies
20-03-2026 een bestelling geplaatst tot…
20-03-2026 een bestelling geplaatst tot heden nog steeds niks binnen. Tot 2x toe een mail gestuurd geen reactie.

Antwoord van Lots of Goodies
Super blij met mijn Musthave Stacey…
Super blij met mijn Musthave Stacey Maxi Dress! Eindelijk een jurk met vleermuis mouwen die mijn armen echt helemaal bedekken! Kijk uit naar eventueel meer leuke printjes! Hij zit als gegoten!

Antwoord van Lots of Goodies
Klantenservice is DRAMA reageert niet
Contact of eigenlijk geen contact met de klantenservice! Ik heb een andere broek ontvangen dan besteld en wil deze retourneren maar ik wil niet de retourzending betalen en het bedrag terug wat ik betaald heb dus incl verzendkosten.
Enige reactie is een automatische melding bedankt voor je bericht we nemen contact op. En dat doen ze dus NOOIT ! Mijn 1e bericht was op 3 april compleet met de foto’s dit heb ik besteld en dit heb ik gekregen. Wordt niets meegedaan
Geef eens als zoekterm Klantenservice in en je zult zien dat eigenlijk iedereen de zelfde klacht hierover heeft.
Klantenservice is echt drama !

Antwoord van Lots of Goodies
Slechte ervaring contact en geld retour
Leuke kleding. Maar zo'n slechte service als er iets retour gaat.
Wacht al langer 10 dagen op het geld. En er is geen contact te krijgen

Antwoord van Lots of Goodies

Antwoord van Lots of Goodies
Kwaliteit is goed
Netjes verpakt duurt even voordat het er is. Kleding ziet eruit zoals ze laten zien

Antwoord van Lots of Goodies
Hele leuke shirts
Hele leuke shirts! Ook als je wat steviger gebouwd bent, zijn de shirts lekker oversized! :)

Antwoord van Lots of Goodies
Prachtige donkerbruine spijkerbroek!
Prachtige donkerbruine spijkerbroek gekocht bij Lots of Goodies voor een zeer betaalbare prijs. Past perfect, zit genoeg stretch in, mooi hoog in de taille. Goede lengte, ik ben 1,67 cm en is lang genoeg! Ik ga zeker nog wat bestellen bij hun! Ben er erg blij mee!

Antwoord van Lots of Goodies
3 pakken besteld in one size formaat
3 pakken besteld in one size formaat. Normaal zijn dit soort pakken voor mij te klein met mij 177cm lengte, maar deze pakken zaten perfect 👌🏻 ontzettend blij mee! Stof is ook top!!

Antwoord van Lots of Goodies
Goede kwaliteit artikelen
Goede kwaliteit artikelen, levering netjes verzorgd en altijd een persoonlijke touch erbij!

Antwoord van Lots of Goodies
Kleding was geheel zoals verwacht
Kleding was geheel zoals verwacht, mooi materiaal en precies zoals op de website. Nette levering

Antwoord van Lots of Goodies
Slechte service
Product viel erg tegen,
Terug gestuurd maar als nog mijn geld niet terug.
Klantenservice reageert ook niet op e-mailtjes.
Erg jammer!

Antwoord van Lots of Goodies
Retour sturen is belachelijk duur met…
Retour sturen is belachelijk duur met 7,50 euro! Ik heb kledingmaat 38/40, de basic blouse was veel te groot. Graag erbij vermelden dat de kleding niet geschikt is voor kleinere maten tot 42.
Heel jammer want de blouse was leuk.
Ook is veel uitverkocht. De blouse werd gepromoot met de gele kleur, die was al niet meer te krijgen. Ook de mouwloze tops waren zo goed als uitverkocht.

Antwoord van Lots of Goodies
Truitje na 1 x wassen totaal uit zijn…
Truitje na 1 x wassen totaal uit zijn vorm
Antwoord : het kledingstuk moet binnen 24 uur aangemeld zijn om te retouneren
Wie wast er zo snel een truitje? Bizar

Antwoord van Lots of Goodies
Snelle service, altijd prima!!
Snelle service, altijd goed!
Zo blij met het prachtige pak, heerlijk Confy stof!!

Antwoord van Lots of Goodies
Spijker jurkje
Super leuk spijker jurkje besteld en snel binnengekomen in drie dagen werd die bezorgd erg tevreden klant van lots of goodies

Antwoord van Lots of Goodies
Super mooi setje
Super mooi setje. Gelijk weer 2 erbij besteld dus nu 3 kleuren.
Lichte stof valt mooi. Maar vooral, me buikje valt niet zo op. Dus super blij mee. Ben 166 cm broek is mooi qwa lengte .

Antwoord van Lots of Goodies
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







