Professioneel, klantvriendelijk en zonder verrassingen.
Wij hebben onlangs een auto gekocht bij Autobedrijf Luitjes en kijken terug op een zeer prettige ervaring. Vanaf het eerste contact was er direct een fijne klik met verkoper en eigenaar Roy. Hij was absoluut niet opdringerig, nam de tijd voor ons en ging op een respectvolle manier om met onze inruilauto.
Voor onze auto kregen we een reële prijs en samen zijn we tot een goede financiële overeenkomst gekomen. Wat wij vooral waarderen, is dat dit bedrijf zijn afspraken nakomt. Alles verliep zoals afgesproken en zonder verrassingen.
Bij de aflevering van onze nieuwe auto (bmw x1) werden we bovendien aangenaam verrast: de auto stond klaar met een grote strik eromheen. Een mooi gebaar dat de aflevering extra speciaal maakte.
Roy en zijn medewerker zijn zeer klantvriendelijk, behulpzaam en professioneel. Wij kunnen Autobedrijf Luitjes dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare garage en een prettige aankoopervaring.
