Botox ervaring
“Na mijn botoxbehandeling had ik vragen over het resultaat. Helaas kon ik pas na 4 weken terecht voor controle, terwijl dit normaal eerder gebeurt.
Omdat ik sneller duidelijkheid wilde, heb ik zelf een afspraak gemaakt binnen dezelfde organisatie. Daarbij kreeg ik wisselende informatie over de ervaring van de behandelend arts. Na het stellen van enkele vragen werd mijn afspraak geannuleerd.
Vervolgens heb ik nog meerdere keren geprobeerd contact op te nemen, maar heb ik geen reactie meer ontvangen. Dit geeft mij geen goed gevoel over de communicatie en nazorg.”








