Mormorslandkoekken Reviews 33

TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hej, Jeg er lidt ked af at skulle skrive dette, men jeg har haft en oplevelse, som jeg synes er vigtig at dele. Min datter og tre venner (to drenge og to piger i alderen 19–21 år) havd... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Var inviteret til at få julefrokost på dette skønne sted d. 5/11 Vi var 3 pers. Fadene var vild flotte, og der var rigeligt af ALT. Maden smagte rigtig godt og drikkevarer udvalget var vel assort... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Holdet i dag fødselsdags frokost hos mormors landkøkken😃 det skuffet overhovedet ikke, der kom hele tiden lune deller og fiskefilet ind så de var lune of friske hele tiden, som var hjemmelavet. Derud... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dette er simpelthen et af de bedste steder jeg nogensinde har spist, sindsygt hyggeligt sted, dejlig betjening, og super god mad, alt dette til en rimelig pris 5 stjerne fra mig

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

33 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ubehagelig og tavelig oplevelse

Hej,

Jeg er lidt ked af at skulle skrive dette, men jeg har haft en oplevelse, som jeg synes er vigtig at dele.

Min datter og tre venner (to drenge og to piger i alderen 19–21 år) havde været på stranden og ønskede efterfølgende noget at spise. De blev anbefalet Mormors Landkøkken og valgte derfor at besøge jer.

Desværre blev de mødt af en meget uhøflig og ubehagelig tone fra en mand i restauranten. Den ene af drengene fik at vide, at han skulle tage en trøje på, hvilket i sig selv er helt fair – men måden, det blev sagt på, var unødigt hård.

Derudover havde de en Monster med, som de godt er klar over, de burde have smidt ud. Den blev taget fra dem med besked om, at den ville blive hældt ud – medmindre de betalte 25 kr. for at få den tilbage. Det virkede unødigt og ubehageligt.

De oplevede også at blive kritiseret for “kun” at bestille en kande vand, hvilket bidrog yderligere til en dårlig stemning.

Det skal siges, at de faktisk syntes, maden var rigtig god. Men den samlede oplevelse gør desværre, at jeg ikke kan anbefale stedet.

Jeg skriver dette i håb om, at det ikke er ejeren selv, der har haft denne opførsel. Hvis det er en medarbejder, tænker jeg, det er vigtigt at være opmærksom på, da det i høj grad påvirker gæsternes oplevelse.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hyggeligste madsted

Dette er simpelthen et af de bedste steder jeg nogensinde har spist, sindsygt hyggeligt sted, dejlig betjening, og super god mad, alt dette til en rimelig pris 5 stjerne fra mig

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super sødt personale

Super sødt personale, fantastisk udsigt og beliggenhed, vi fik Mormors mørbrad gryde med bagt kartoffelmos det var fantastisk velsmagende, gode store portioner, vi kommer 100% igen og igen, tak for god stemning og god mad og en lille bitte dessert ;-)

30 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

skrækkelig betjening

Vi fik aldrig noget og spise efter og have ventet et kvarter spurte vi om vi kunne få et bord til to , vi fik et meget ubehageligt svar tilbage ,overfuset af indehaveren vi besluttede og gå derfra vores aften var jo lige blevet ødelagt. Vores anbefaling hold jer væk vi er desværre ikke de eneste.

16 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Maden (rigtig mormor mad)

Tjenere “fandt” et bord selvom alt var optaget. 🤟🏻
Vi fik super mad bl.a. mørbradgryde til UG. Value for money - no complains.
Fornuftig prisleje og god betjening. Kommer gerne igen.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

God mad og service

Man kan godt smage at al maden er lavet fra bunden og det siger sig selv ,at det tager lidt ekstra tid at lave men det vil vi godt vente på det er det værd samt en rigtig god service 🍴🍴🍴
Hilsen fra syd Sjælland

9 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shitshow af en oplevelse

Vi har i dag været på Mormors landkøkken i Hejlsminde.
Vi starter med at få skæld-ud af tjeneren over at ville bestille i baren.. hans trøje er for øvrigt både små-gennemblødt af sved og fuld af fedtpletter…
Vi bestiller en rødspætte og et stjerneskud… da jeg beder om mere dressing til stjerneskuddet, får jeg at vide de er løbet tør… det forklarer jo hvorfor der næsten intet var på fra starten.. fiskefileten var hård og skamstegt, så den var uspiselig. Min hustrus rødspætte filet var ligeledes uspiselig… kartoflerne var ok..
Vi kunne ikke få is til vores sodavand, da vi jo nok kunne forstå det kun var til drinks (sammen tjener)
Vi forsøgte at bestille dessert samtidig med hovedretten, men det skulle vi vente med… heldigvis for det.
Ubetinget det dårligste mad og betjening vi nogen sinde har prøvet..

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mormors Gryderet??

Vi har i dag været på Mormors Landkøkken i Hejlsminde for første og sidste gang.
Vi bestilte begge to Mørbradgryde med kartoffelmos i ovn og det er da noget opreklameret noget, hvis man vil kalde det er Mormors Mørbradgryde.
Det er svinesmåkød i retten og ikke mørbrad, hvilket man tydeligt kan se på strukturen i kødet.
Man bør nok omdøbe retten til Mormors Gryderet, hvilket vil være mere passende.
Vi oplevede også nogle tysker det var to par, der kritisere et eller andet da de skulle betale og det har jo nok også været maden og da blev der råbt temmelig højt af manden der tog imod penge, hvilket vi var noget chokerede over. Derfor valgte vi bare, at betale vores regning og så gå vores vej. Udenfor hørte vi tyskerne sige, at de aldrig ville sætte deres ben der igen. Trist at et ellers hyggeligt sted, skulle vise sig fra den side.

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kaos ved brylluppet.

Vi stod den 24.05.2025 med et helt forsamlinghus, fyldt med gæster til vores bryllup.

Da vi havde forregnet os på hvornår der skulle komme helstegt pattegris, og gæsterne var meget sultene, så var vi meget presset.

Min kone ringede til mormors landkøkken og spurgte, hvor lang tid de skulle bruge på at lave 48 kuverter forretter.

De var så søde og samlede sammen havde de havde og redet os på 25 minutter.

Det jeg var mest i chok over var den lave pris.

Fantastisk godmad, god service og fordelagtige priser.

De største anbefalinger her fra.

Tak for rigtig god service🥲🥲

✴️✴️✴️✴️✴️

24 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mormors mad er så lækker

Fantastisk lokalitet, super lækker mad og mere en jeg kunne spise.
Dejligt med en hjemlig stemning, skønt personale.
Med et serviceniveau, så ingen manglede noget ❤️
Tak for en skøn dag fra mig og alle mine gæster 🙏

3 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Holder det de lover- mad nok som mormor ville lave det

God gammeldags mormormad med smag og som der er rigeligt af. Manden fik mørbradgryde, jeg fik snitzel. Vi fik en takeaway box og har til i morgen til frokost. Sød betjening og hygsom rene lokaler.
Obs sindssyg nabo, der er uden for rækkevidde som skal ignoreres. Nyd blot restauranten og deres gode mad
Bestemt værdig til at være Koldings bedste restaurant.

27 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hurtig betjening og veltilbedt

Hurtig betjening og veltilbedt, oven i købet billigt. Eneste minus var at der ikke blev spurgt ind til om mørbradbøffen skulle være rare-medium eller well done. Dette skyldtes dog en servitrice, der var helt ny i faget. Kommer gerne igen.

11 juli 2024
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer