Musesonly Reviews 

219
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bonjour je tenais à remercier Aurélie pour sa gentillesse et son professionnalisme grâce à elle j’ai pu trouver chaussure à mon pied elle est de très très bon conseil je recommande vivement cette bout... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got some items on a whim when a big sale was on. I got 3 x leggings, 1 x long sleeve and 1 x shirt sleeve top all for just around $100 incl postage! Super happy and surprised by the quality. Bigges... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order and never received a confirmation of shipment email. I sent in an inquiry over the website contact us and also sent a message over instagram. No one has responded to me. I wouldn’t s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Accurate size guides for those of us gals that have bigger chests, shoulders and legs, fast shipping, and great communication in terms of delivery! I’ve been buying from Musesonly for a few years and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Activewear winkel

Over Musesonly

Geschreven door het bedrijf

Promo Image

We are inspiring a conscious lifestyle.

We focus on understanding the needs of the modern women. Each detail of our products is design with you in mind. We listen, we care, and we are here to support your journey ahead. We continue to question everything and how we can improve our products through high impact on comfort, adaptability, cost efficiency with body support for all women.

As women we are caught up in the daily motions of life. Self care is not just for Sundays anymore it is every day. Understanding that you deserve to feel good in what you wear and how you want to wear it creates a new identity on the way you want to express yourself. It is about confidence in what you wear.We are supporting you by creating activewear that allows breathability in all areas of your life. Our buttery smooth, soft, and stretched fabric will support lift, shape, and sculpt your body. Creating an overall balance look and feel to your daily life activities.

New In
Best Seller

Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

219 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(219)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exactly as described

5 oktober 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service and products to our customers. Thanks again ! Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Better than expected!

The quality was way better than I expected. The material has the perfect amount of stretch and not thin, it has some nice weight to it revealing it's quality. The fit is absolutely perfect and the colour is beautiful. Exactly as advertised, I was actually surprised as it exceeded my expectations. I like how they state the size that the models on the website photos are directly on the website as this is what helped me choose the right size. Shipping was a breeze, it came really fast and the shipping was free! The price for the quality is unbeatable. I will be buying again

3 oktober 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service and products to our customers. Thanks again ! Have a nice day!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I bought 4 different pairs in size L…

I bought 4 different pairs in size L going by my waist measurement. I’m a 32 37. With the amount of stretch I could have sized down and gone with my hip size. Love the fabric very similar to HALARA cloud full which is my go to legging. I’m a sale shopper and decided to try these when they went on sale (my 4 pairs ranged in price from $15 to $22) I will definitely by more next time their on sale.

28 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service and proucts to our customers. Have a nice day!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pretty solid experience overall

Pretty solid experience overall. The clothes are decent quality for the cost. I will say there are some errors on the website and issues where reviews are clearly for a different product/some inconsistent descriptions.

30 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service to our customers. Thanks again! Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

product didnt fit correctly at all

product didnt fit correctly at all. Have to send back at my expense. Lame

28 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you for shopping with Musesonly. We're sorry that your shopping experience with us was anything less than excellent. We don’t support free returns and also make a note in our return&exchange policy. But we do cover some unusual return issue, as if we’re responsible for any inconvenience. We apologize for any inconvenience. Let us know if you need any further assistance and we’ll be happy to help you!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fast shipping. Okay quality

Shipping was fast even though it came from China (I didn’t know that). The clothes are nice but all fit a little small. I also can’t say they are top quality because the leggings are pilling after one wear.

18 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We've passed along the suggestion to our Design team. Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality

Good quality, fast shopping and excellent service

16 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service to our customers. Thanks again ! Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sono obbligata a mettere una stella ma…

Sono obbligata a mettere una stella ma non vi fidate non sono seri sono truffatori rubano i soldi dai conti e non spediscono

3 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Siamo profondamente dispiaciuti per questa situazione che ti è stata causata. Abbiamo controllato il nostro account e non abbiamo visto alcun ordine associato al tuo nome o indirizzo email. Inoltre, non siamo riusciti a trovare alcun record di pagamento nel nostro sistema. Assicurati di aver effettuato l'ordine nel nostro sito Web: https://musesonly.com. Non abbiamo collaborato con nessun altro sito web. Uno dei membri del nostro team ha anche risposto alla tua e-mail, ti preghiamo gentilmente di controllarla. Speriamo di prenderci subito cura di questa brutta situazione per voi!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Leggings Ripped

I received my order a few days ago, however, when I went to try on the Walking on the roof Legging 7/8 in True Navy they completely ripped. Can I be refunded for these? Below are photos.
I only wear Musesonly and have leggings from 2 years ago that are still good so I was surprised that the quality of these leggings were so poor. Also I was really unhappy with the quality of the Soho Tank Top. It felt like paper.
All other products I have been very happy with! I have told so many people about this brand so I was disappointed in these two items.

19 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you for your review. We are very sorry that you received products which doesn't match our quality standards. We contacted you in order to check the situation and find a solution. We hope to hear from you soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly so impressed

Honestly so impressed. I bought three sports bra and love them all. Pics didn’t look as good online and I really like them. Different style and cute if you don’t have bigger boobs.

31 augustus 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service to our customers. Thanks again ! Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Better than expected

Clothes arrived well packaged and on time.
The quality is surprisingly good.
Sizes are as described
Overall a very pleasant purchase online retail experience

18 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service and poducts to our customers. Thanks again ! Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast service

Fast shipping, and great service

19 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service and poducts to our customers. Thanks again ! Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything was amazing

7 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service and poducts to our customers. Thanks again ! Have a nice day!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I love the product but I got no…

I love the product but I got no customer service. I wanted to return the top for a smaller size but no one could help me do it. I had ordered on IG so I didn't have anything in my account showing the product. I never heard back from anyone.

14 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you for shopping with Musesonly. We're sorry that your shopping experience with us was anything less than excellent. We have replied your email many tiems but didn't get further information to help you with exchange issue. Would you please kindly check if the email sent to spam folder? We have contacted you in order to check the situation and find a solution. We hope to hear from you soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you for shopping with Musesonly. We sincerely apologize that your order took longer than expected to arrive. We have checked your order and it was delivered on Sep.16th. Please kindly check and confirm if you receive it. We contacted you in order to check the situation and find a solution. We hope to hear from you soon!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

inconsistent sizing

The joggers and sports bra were great. The shorts were too tight and short, I compared them to the same style I had gotten before in the same size and they were wayyy different. Unfortunate that the sizing is inconsistent even for the same style

14 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you for shopping with Musesonly. We’re sorry that the shorts did not fit as expected. We've passed along the suggestion to our Design team. We want to look further into this for you so it does not happen in the future. Could you provide us with your name and order number so we can pull up your order information? Please email us at info@musesonly.com then one of our friendly customer experience team members will assist you. We hope to take care of this poor situation for you right away!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loved everything I got!

31 augustus 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service and products to our customers. Thanks again ! Have fun and enjoy them!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love!!

I ordered a few things and I loved them all. Great texture, sweat proof. Yes, yes yes!

1 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you very much for the positive feedback! ❤ We really appreciate your support. We wholeheartedly want to provide excellent service and products to our customers. Thanks again ! Have fun and enjoy them!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FRODE

Il 07/08 ho acquistato un paio di scarpe dal sito posaglas.com, credendendo si trattasse di un outlet cinese.
Dopo l' acquisto ricevo addebito da Musesonly.store per un valore da 85 euro, email da services vmcustomer.com e poi orders familycustomer.com. Mi tranquillizzano su buon esito pagamento e spedizione. Dopo 1 mese ricevo un cappello da pesca.
Testo e-mail in cui spiegano perché ricevo addebito da musesonly "Please note "XIB*musesonly.store" will be displayed on your credit card statement instead of the website from which you purchased the mentioned product.It's just used for sending bill statement by the seller's payment processor as a tool."

7 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

We are deeply sorry for this situation caused to you. We have checked our account and we didn't see any order associated with your name or email address. We also failed to find any payment record in our system. Please make sure you placed the order in our website:https://musesonly.com. We have not cooperate with any other website. One of our team members has also replied your email, please kindly check it. We hope to take care of this poor situation for you right away!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The sizing is very off

The sizing is very off. Won't buy again because it's just too unreliable

5 september 2022
Logo Musesonly

Antwoord van Musesonly

Thank you for shopping with Musesonly. We're sorry that your shopping experience with us was anything less than excellent. We want to look further into this for you so it does not happen in the future. Could you provide us with your name and order number so we can pull up your order information? Please email us at info@musesonly.com then one of our friendly customer experience team members will assist you. We hope to take care of this poor situation for you right away!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer