Na 45 minuten nog geen opname van gerechten
Na 45 minuten wachten wilden we ons drankje afrekenen maar dat hoefde niet meer.
Het begon al toen we binnen waren en een serveerster wilde weten wat we wilden eten. Helaas waren de menukaarten op. 🤣🤣🤣 vervolgens kregen we wel menukaarten maar lieten ze ons gewoon zitten. Heb de manager geroepen en deze gaf aan dat hij er direct aan kwam(na 40 minuten). Helaas vroeg een ander tafeltje iets dus werden wij weer aan de kant geschoven! Zooo jammer dit!!! Komen we nooit meer terug!! Het moet wel erg goed gaan met de horeca in Nederland dat ze dit kunnen maken!!! Mij zien ze er nooit meer!!!








