Nordic reps lurer ungdom
Hele opplegget var lureri. Bildene du ser for å dra til Magaluf er falske, du er ikke garantert jobb, din «rep» er garantert useriøs og vil bare ha pengene dine. Når jeg og vennen min kom til «resorten» luktet det ekkel og selve bygge ligger underlig plassert. Du må betale et depositum på 150 euro kontant, BE OM KVITTERING OG TA BILDER AV ALT MED EN GANG DU KOMMER, så du ikke mister depositumet, og gi beskjed to uker før du reiser om at skal reise. Hvis ikke mister du depositumet
Det er et bitte lite kjøkken, med et lite kjøleskap og vaskemaskin. Det er et nedslitt og ekkelt bad, hvor sannsynligheten er stor for at du vil se kakkerlakker der (jeg så det to dager på rad)
Det er 4 senger i leiligheten, to er ute i stuen og to er på soverommet. Sengene er ekle, sengetøyet er ekkel og bør vaskes før bruk.ikke garantert at de som dro har vasket det.
Du må skrive under en kontrakt på spansk, du får garantert ikke lese eller oversette den og blir presser til å skrive under, ellers blir du kastet ut av leiligheten, og du står ansvarlig for alt av skader i leiligheten. Det er mye bråk i «resorten» og sannsynligheten for at du blir vekket flere ganger i uken er stor.
IKKE DRA MED NORDIC REPS, det er scam og selskapet bør anmeldes.
21 juli 2018
Review zonder uitnodiging