We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There was a glitch with my machine. It worked perfectly, though. I told nullify that it did not need replacement. I received a new machine regardless. Customer service has not been lost with this comp... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb company. I made an error when I first ordered and Lindsey immediately helped me. Some companies do not respond so quickly. I bought both products for wrinkles for me and my sister. Lindsey ex... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a cellulite machine from Nulife Beauty in December 2022 and started using it in late March 2023. However, my machine suddenly stopped working on April 24, 2023. I called NuLife Beauty and... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer beware—this item though shipped from Texas USA must be returned to Canada! Not a good thing because of the additional (international) shipping costs and time to go through customs. Buy from ano... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel

Geschreven door het bedrijf

NuLifeBeauty was started with the sole purpose to offer revolutionary beauty products for all the women (and even the men) around the world. We want to help our customers feel young and beautiful again. To have all the confidence in the world every single day, no matter what situation they are in. We believe 100% in our products and we think you are going to love them! If you ever need help with anything feel free to send us a message at help@nulifebeauty.com!


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

65 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 33% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(65)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t trust this company, no return given

Purchased a cavitation device and used for 30 days but was unhappy with results so initiated return. Item was sent back to Canada and according to tracking received almost 3 weeks and still have not received refund. Sent email one week ago with tracking info and asking for direction, but still have not received a response. I would not purchase from this company, seems sketchy and honestly I finally googled the return address and it is some hotel in Canada? Shame on me for falling for this.

23 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Hi Heather,

We do not believe that your review accurately reflects the situation.

You wished to return the product, for which we provided the return instructions and requested a tracking number of the package so we can monitor it.

You stated that you returned it however the tracking number you provided was not correct, which is why we requested another one from you after your follow up email.

At the end we issued you the refund without receiving the unit back, as we took your word for it that you shipped it to the correct place. Our return address is a UPS return center, not a hotel as you stated.

Best Regards,
-NuLifeBeauty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from this bogus company

Do not order from this bogus company. They will send you a broken machine and willNOT make good for it!!!
Total scam!!!

29 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Hi Lorene,

Your review of the situation is completely not true.

You sent us an email initially that your device was defective, and we responded right away.

We provided you some troubleshooting steps and requested a video from you to verify the problem. We also said that we can replace it free of charge if it's defective, which we did.

It seemed that you had some issues with your email as you weren't replying to our responses back to you, stating that you weren't receiving our emails. We even attempted to reach out to you by phone.

In the end we did send you a brand new unit.

Defects and issues do happen from time to time, we don't deny that. But we always replace those free of charge for our customers. We have never denied an exchange for a customer.

Thank you,
-NuLifeBeauty Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My second time ordering from nulife…

My second time ordering from nulife beauty and I couldn't be happier with the products and customer support when I had to talk to them. I got their ultrasonic last year which has been working great!! It did take me longer than the usual 4 weeks as they say to see results but it definitely works if you put in the effort. It ain't no magic pill let me tell you that! If you have been lazy all year and gained a few pounds don't you expect to zap away everything in a month. That's not possible.

15 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Thank you! We're so glad you are satisfied with your purchase!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased my kit after seeing some…

I purchased my kit after seeing some great reviews and decided to try it out. I got an email that it was delivered a few days after but it wasn't there. Went to the post office and was told they misdelivered my package. Emailed customer support right away and they gave me no issues at all. They quickly sent out another one. I am very happy with the service.

26 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Despite some of the negative reviews I…

Despite some of the negative reviews I decided to try the Nu Life ultrasonic burner and I got it on black Friday for 60% off, so that was good. It arrived within a couple of days which was a surprise since I didn't get express shipping. I was a bit worried honestly since most of these "fat slimming" products don't really work but I did also read some good reviews about this and wanted to try. I have some a very stubborn double chin lol. After using the device the first time I swear I already saw an improvement!! I used it for about 15 mins and my skin felt much tighter. I used it for couple more times after that and I am planning to do a before and after and post on their site but so far I am impressed and I came in pretty skeptical. I haven't had much of a chance to use it again over the holidays but I am going to stick to it regularly for the new years. So far though I am really liking it! Also didn't have any issues with customer support either. I emailed them for some advice and they were very helpful and responded within a couple of hours.

24 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Customer Service

They sent me an item that was clearly used and returned by someone else. For something so expensive, the item I purchased wasn't even packaged in a box, but rather in a styro and plastic wrap packaging. I requested to return the item way back on November 3rd and it took weeks for someone to give me an RMA, which is actually only your order number. The package was delivered to Canada on Dec. 1st, 10 days ago and still haven't gotten anything.

3 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Hello Ann,

Thank you for taking the time to share your concerns. We would like to address the points you’ve raised in your review and provide some clarity on our processes.

Firstly, we assure you that the product you received was brand new. Our policy strictly prohibits the sale of used items, except in the case of clearly labeled, refurbished products used as replacements for defective units. We understand the importance of receiving a new and pristine product, especially considering the investment you have made.

Regarding the packaging, the product was secured in a styrofoam box and wrapped in plastic. This method is specifically chosen to minimize packaging size while ensuring maximum protection during transit. The styrofoam is designed to absorb any rough handling and keep the contents safe and intact. We apologize if this packaging did not meet your expectations, but please rest assured that it was chosen with the product's security in mind.

We understand there was some delay in providing the Return Merchandise Authorization (RMA). We aim for a swift response in such situations, but in this case, it took about a week due to back-and-forth communication with customer support. Our goal was to ascertain whether the item was damaged to a degree that warranted an immediate replacement, return or refund.

As for the return process, we did request a tracking number for the returned package to ensure its safe receipt at our end. Unfortunately, this tracking information was not provided, which led to some uncertainty about the package's whereabouts. When you reached out to us about the return, we had no record of receiving the package. However, upon your confirmation that it was sent back to the correct address, we took your word for it and processed a refund in good faith.

We apologize for any inconvenience this experience may have caused. Our customer’s satisfaction is paramount, and we regret any instances where we fall short of this commitment. We appreciate your feedback as it helps us to improve our services and customer experience.

If there’s anything further we can do to assist you or if you have any more concerns, please don’t hesitate to reach out.

Warm regards,
-NuLifeBeauty Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you so much for getting back to…

Thank you so much for getting back to me so fast you guys did a great job with the machine that didn't work and sent me out a new one I appreciate it so much fast dalivery to...kept in touch with me the whole time and kept me informed about what was going on...great job thanks..

7 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Improvement so far

I got the ultrasonic device on the 3rd and I've been using it consistently ever since and so far I have definitely noticed an improvement. I was very skeptical at first because of some of the bad reviews that I have seen but I've had a great experience.
This is also my genuine review they didn't ask me to post this.
I will post another update soon.

3 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received my mask a month so payed for…

I received my mask a month after payed for it and it was broken. I’ve reached out to tell them and no response, so I paid 108$ for nothing basically!

8 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Dear Summer,

Thank you for taking the time to provide your feedback. We're truly sorry to hear that your experience with our LED light therapy mask did not meet your expectations.

However, we'd like to clarify a few points for the sake of accuracy. Firstly, our records indicate that your mask was delivered a bit less than two weeks after your purchase, not a month. We understand the eagerness of our customers to receive their orders, and we work diligently to ensure prompt delivery.

Secondly, we take all customer issues seriously, and our team is always ready to assist with any problems that arise. Unfortunately, we have no record of you reaching out to us regarding a broken mask. Our support team continuously monitors all channels of communication, and we pride ourselves on our swift response to customer concerns.

If your mask arrived damaged, we sincerely apologize for this and assure you it is not the level of quality we strive for. We would be more than happy to assist you in resolving this issue. Please contact us directly at help@nulifebeauty.com with your order details and the nature of the defect. We are committed to ensuring you have a functional product and a positive experience with our company.

Once again, we apologize for any inconvenience you may have experienced, and hope we can rectify the situation to your satisfaction.

Best regards,
-NuLifeBeauty Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WARNING - SCAMMERS

warning - This company is a complete JOKE - SCAMMERS
I have been begging for a refund for 2 weeks. Finally they agree to the refund but are requiring me to send it to CANADA and USPS charges a 31.00 fee (Nulife tries to tell you that you can ship it for 15.75 but the USPS they point to states "starts at 15.75" depends on region) the product shipped from Compton, CA and the company itself is supposedly in Texas but the will not supply a United States address. DO NOT BUY ANYTHING FROM THEM. Read the return policy for each item and you will see what a joke this company is.

6 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Dear Renee,

We regret to see your review and we feel it's important to address some inaccuracies to ensure a fair representation of the situation. As a company, we deeply value honesty and transparency. We go above and beyond to offer help and support to our customers.

When you initially reached out to us about your device not working, we immediately offered to assist with troubleshooting, as is standard practice in our industry. Regrettably, you refused our assistance and demanded a refund instead. It's important to note that we provide comprehensive instructions on our product page to ensure our customers know how to use the device properly. It appears there may have been some confusion in this regard.

As for the return, our policy clearly indicates that our return address is in Canada. We are a small business based in Canada, even though we ship most of our products from the United States. In an attempt to minimize your shipping costs, we suggested a USPS service that costs $15.75, contrary to the $31 fee mentioned in your review.

Understanding the inconvenience this may cause, we went a step further and offered a 50% partial refund as an option, allowing you to keep the device without the need to return it. Regrettably, this offer was also declined.

Labeling us as "scammers" is unjust and a misrepresentation of our company and the values we stand for. We pride ourselves on our customer service and always strive to provide a variety of solutions to ensure our customers' satisfaction. Unfortunately, in this situation, all our proposed solutions were refused.

We understand that you are frustrated, but it's important to present a fair and accurate picture of the situation. We have been and continue to be ready and willing to resolve any issues you might have.

-NuLifeBeauty Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

NuLife Beauty

I ordered a cellulite machine from Nulife Beauty in December 2022 and started using it in late March 2023. However, my machine suddenly stopped working on April 24, 2023. I called NuLife Beauty and spoke to Kathy William; she listened to my complaint and realized that my warranty expired on 4/12/2023 (missed by 12 days).
But instead of turning her back on me or discarding my call, she asked that I video the device showing the issue so she could forward it to the tech department. Late that afternoon, I received an email from Kathy stating I would receive a replacement shipped from Amazon.
Great customer service.

24 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not a sham-But Know this before buying

Update: I did finally receive my lotions in a 3rd pkg after filing a claim with Usps 15 days earlier. The company did come back finally and say they would replace missing products finally following my first review but my product came in following my claim so I notified them right away before they could ship. I have not used the machine itself yet so will do that and update but I now have all of my bundle so have lifted my review from 1 to 3 stars. I still DO NOT agree with getting 3 shipments from various places ( 1 from China) for 1 bundle as it took weeks to get everything to me waiting for different products.There has to be a better way to streamline this process. I am happy they were willing to replace after going bac and forth although I had to jump through several hoops first. Very time consuming. 1 pkg could have potentially eliminated all of this.

DO NOT buy from this sham company. I have been fighting to get my bundle of products that I purchased for weeks. Finally I get a pkg with 2 gels. Then after I kept reaching out I am told they are having trouble tracking my actual cavitation machine and will get back with me. Then I get the tracking and see I have something else shipping in from China. When everything was said and done I finally received My machine, and the 2 slimming gels. The other pkg is completely MIA and the NULIFE company told me to check with my local post office. Like really? I did not know I was ordering from China for starters. Then to send everything in 3 shipments instead of together. What a disaster this has been. Now I am just supposed to eat the last products. This company is an absolute nightmare. I cannot even imagine what to do if my machine has an issue.

12 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Hi Tina,

As per our records this situation has already been resolved and you have received all your items!

And just for others we would like to clarify:

On occasion, we may need to ship items separately as a result of package size limitations. For example, if a customer orders a larger ultrasonic cavitation machine along with several gels, it may not be possible to package everything together without risking damage, particularly to the gels. Additionally, we have three distinct warehouses in the US, and there may be instances where we need to ship an order from different warehouses based on factors such as warehouse delays, stock availability, or logistical efficiency at the time.

Regarding shipping from China, like many other US businesses that both manufacture and ship from China, we have established exclusive shipping routes to ensure that our customers receive their orders promptly. In your particular case, it took approximately one week for your package to arrive. However, we made every effort to ensure that the shipping process was seamless and efficient, so you probably wouldn't have been aware that your package was shipped from there if we hadn't told you! :)

In the end we filed a claim for the creams and offered to send you a replacement package. Fortunately, the original package was found!

Thank you!
-NuLifeBeauty Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great buy

Great buy. Great product. And great customer service!

12 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Thank you! We're happy you are finding our products helpful. <3

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a cellulite device from…

I ordered a cellulite device from Nulifebeauty and love the device Ive lost 4lbs in a week by using this machine 2 times a day every other day unfortunately the machine stopped working but they were quick to send a replacement ❤️ this company

11 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Amazing results Robin!! Keep it up ❤️❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TOTAL SCAM COMPANY!!

TOTAL SCAM COMPANY!!! Please do yourself a favor DONT WASTE YOUR MONEY OR TIME WITH THIS COMPANY!!
I ordered a ordered a product on the 22nd of March and and paid the extra to be shipped out within 24 hours, it's now the 2nd of April and I cannot find or even track my order!
Nulifebeauty sucks big a big one!
I'll be talking to lawyers to see what I can do..

22 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nulifebeauty

Antwoord van Nulifebeauty

Hi Simi,

We strongly believe that your review is misleading and we've asked you already multiple times to correct it.

You placed your order on the 24th and it was shipped in less than 12 hours, as per our Priority 24 Hour Shipping Service. A shipping email along with your tracking information was sent to you automatically by our system.

You wrote your review before even emailing us to inquire about your order. After your review, we sent you all the information regarding your package, along with a tracking link.

Your package has since been delivered and you have not responded back to us.

-NuLifeBeauty Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer