Nuolawigs Reviews 

258
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a wig recently from nuolawigs after recently being diagnosed with breast cancer . From every email enquiry through to the consultation and updates on delivery everything as been perfect . My wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I used to really love these wigs but my last two purchases haven’t been great unfortunately. Don’t know if they are now catering to people wearing wigs for fashion rather than hair loss, but the small... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My wig is simply stunning! Super great experience with Nuola Customer Support who kept me well informed. They were approachable as well as cooperative throughout my order delivery. First wig from Nuol... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Since being diagnosed with alopecia last year I haven’t felt like myself. However, this has completely changed and I finally have my long blonde locks back. The Halle wig is absolutely beautiful, such... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Pruikenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Nuola Wigs is a premium wig brand specialising in high quality human hair lace wigs designed for the most natural and realistic finish. We focus on helping women experiencing medical hair loss, alopecia, chemotherapy related hair loss, and general thinning to regain confidence through beautifully crafted wigs. All Nuola wigs are made using 100 percent human hair with carefully constructed lace hairlines, bleached knots, and customised colour work to create an undetectable look. We offer lace front and full lace options, custom sizing, and personalised colour services to suit individual needs. With customers across the UK, Canada, the US and worldwide, our goal is to combine luxury quality with compassionate customer care, supporting clients through every stage of their hair journey.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

258 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(258)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased my 3rd wig from Nuolawigs…

I purchased my 3rd wig from Nuolawigs and it yet again they managed to surprise me with the perfect product! It is amazing, the quality of the hair is outstanding, the lengths, the colour, the density, everything is exactly as I purchased it. Strongly recommend and completely certain I will purchase again some day <3

18 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nuolawigs

Antwoord van Nuolawigs

Hello Ivelina,

Thank you for the lovely review.

We are happy to hear that you love your wigs.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is second to none and…

Customer service is second to none and the wigs are so amazing. Most realistic and beautiful wig I have ever purchased. Would recommend to anyone

8 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nuolawigs

Antwoord van Nuolawigs

Hello Lily,

Thank you so much for the lovely review x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time buyer of lace.

This is my first time buying from here and they were really fast at responding to my emails with queries and I had my purchase arrive the very next day. This is my first time buying an all lace wig and rather then looking like I had bald patches or too much skin showing, it looked exactly like scalp. They've done a fantastic job, I can't get over how real it looks.

2 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been waiting for years for a nuola and…

Been waiting for years for a nuola and finally got one but s a sale one. Looked awesome in photo. Got it and it seemed like synthetic but said human hair on website. So I washed it and I could see all dirt come out the wig. Also the knots was pure white and looked like dandruff. Also you can see the tredding at the top and with it being a brown wig it had white stiching and could see through the hair. The hair was thick after washing and looked horrible. I've been messaging and emailing for three days asking for a refund and no reply. Really upsetting from a company I had my hopes up with

16 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nuolawigs

Antwoord van Nuolawigs

Hi Jamie ,

You messaged us a day before the weekend hence why you didn't get a reply for 3 days.

We have tried to resolve the issue for you. The white roots are blonde roots that haven't been coloured. We are happy to offer a refund but you already mentioned that you have altered the wig by cutting the lace even though you said it looked like synthetic hair upon arrival. If the lace wasn't cut and the wig was not treated with chemicals, we would have offered you a refund.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my first order from NuolaWigs

This was my first order from NuolaWigs! I was little bit nervous about the cap size because I have a small head. Luckily you could wrote your own head circumstance for the info box. The wig came in six weeks and it was very quickly. I wouldn’t be any happier! I love the wig and it fits perfectly to my head. I also love the HD lace and the color. This wig is so realistic! I ordered the Lauren wig.

17 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waste of time, illusions and almost money.

There was a problem at customs with my order because Nuolawigs did not provide the necessary documentation and the wig never arrived despite waiting for it for months and months.

The customer service has been the worst I have received through an online purchase.

They did not want to return the money, I disputed through Paypal, who fortunately resolved in my favor.

Recommendation:
1. do not buy,
2. if you do it, go to the UK physical store,
3. if you have already bought online and you have a problem, dispute through Paypal before the deadline expires.

19 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Nuolawigs

Antwoord van Nuolawigs

Hi,

Im sorry you feel our customer service was not very good.

I can see from our email correspondence that the problem with customs started because you did not pay custom fees to release the wig
and not because we didn't provide documentation. We even asked you to send the payment to us so we can pay for you but this was ignored.

It is stated in our policy on our website that international buyers are responsible for paying their own custom fees so we cannot take responsibility for delays in shipment because of this.

Im glad to hear that the matter has now been resolved and wish you all the best.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased a wig from Nuola…

I recently purchased a wig from Nuola and I must say I was very impressed with how realistic it looks, beautiful colour and quality hair, helped me regain my confidence after having cancer treatment so best decision I ever made ordering with this company, customer service was also very helpful when ever I had a question so overall very pleased.

11 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Hair & Customer Service

I went travelling right after receiving my wig and I have only just got back. The wig has been so amazing and I am so grateful that you fixed it free of charge. There has been minimal shedding over the past 3 months, and the colour has stayed perfectly and the hair has stayed soft and long. It even lasted three months of backpacking perfectly which is a miracle. So thank you again. Your customer service and hair is impeccable! It was a really nice surprise to find a wig company that resolved any issues so well and quickly.

22 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy customer

I was diagnosed with Alopecia at the start of the year, and my first Nuolawig has made this traumatic experience more manageable.

The hairline is undetectable and it is so comfortable to wear all day. I am still so impressed with how realistic it looks.

I have just ordered 2 more wigs in slightly different colours and am so excited to receive them.

Thank you Nuolawigs

7 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got married in April this year and…

I got married in April this year and purchased the Nola wig to wear on my big day, back in November. I have worn wigs since I was 4 years old as I have alopecia (they’ve all been synthetic). When wearing my wigs previously I have been uncomfortable or the hair line has been noticeable but with the Nola wig I honestly felt amazing 🥹🥰. I messaged the Instagram page and emailed with a few questions and was answered quickly, with lots of helpful information.

1 november 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This wig is FLAWLESS

The wig is FLAWLESS. Soft, great hair quality, hairline realistic and bleached beautifully, the parting is very straight and done well. I am so impressed by this I will be ordering another one here soon so I can swap back and forth.

26 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bad customer service and the product doesn’t last

I purchased a wig in November due to hair loss from chemotherapy.
Initially I was happy with it although it definitely wasn’t as good as their instagram would have you believe.

After wearing it a couple of days a week for 4/5 months and washing it no more than three times with the correct shampoo as advised, it has lost its colour and shine,
is not holding curls and there is a lot of flyaway hair and breakage. It also matts very easily at the base of the neck.

When I contacted them, I had to chase several times for a response.

They offered to colour it for me but advised it would make it very dark and said I’d have to send it to them. I explained I can’t be without it as I only have one wig, to which I was told I should have bought two!

I asked if I could visit them so they could assess it but that was refused and they said they would only deal with me via email.

I am extremely disappointed that a product costing nearly £1,000 has faded in less than five months when being worn once or twice a week, and they consider that “regular use” and the issues are no more than fair wear and tear. 
If I had been told at point of purchase that it would not last for the entirety of my treatment, I wouldn’t have purchased.

Please avoid purchasing from this company and do your research before investing in a high priced product if you want any form of protection or warranty.

14 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nuolawigs

Antwoord van Nuolawigs

Hi Amy,

We are sorry to hear that you aren't happy with our services. When you contacted us about the complaint, we offered for you to send the wig back for a colour refresh. We are still happy to offer you this service free of charge. Please contact us via email if you still wish to take up the offer.

Thanks
Ade

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Melanie wig

The Melanie wig I ordered feels good that even looks good all my friends have said how nice that looks. I am now looking for a short wig again I want real human hair i found Nuolawigs after a bad experience with another company so I will use Nuolwigs again they where friendly and very helpful

1 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful wigs & Amazing service

I love everything about my Nuola wig experience - from ordering my first wig online to visiting the store for in-person consultation with a group of us from Finland!

Nuola wig is the first wig I've ever felt that I look like myself and I've been wearing wigs for over 10 years. The wig was a game-changer for me to be able to start talking about my alopecia as I'd been hiding my illness for almost two decades. The wig made me feel so beautiful and powerful which led me to organising a group of us from Finland to visit the store in Canterbury. The planning, email communication and the actual visit were all amazing! We had so much fun trying on all the wigs, learning more about them and how to care for and style them. Those two days we spent with Eniola and Fadzai were the most magical days for us as we felt so welcomed and they looked after us so well - they are so passionate about creating the most beautiful wigs for us and service is outstanding. Thank you so much!!!

9 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I recieved a non custom wig from this…

I recieved a non custom wig from this company recently. I have to say that the hairline was excellent and overall the wig looked nice and initially i left a good review.....BUT....apparently because i measured my head and added to the order in cms not inches, the size of the unit was massive, with the staps tightened to the max at the back there is so much excess cap it is ridiculous.. On reflection, i should have returned the wig, but i thought i could 'make the best of it' and cut the lace. I am a cancer nurse with complete alopecia ( ironic huh ?) so i obviously needed a wig that fitted well. I felt so sad and cross (partly with myself for not returning it) about my oversized massive wig that i decided i couldn't wear it and i've thrown it away 😭. So that's £750 in the bin. I was considering making another order to see if i could send an old wig that fits me for them to replicate the cap, so i rmailed to ask if this was possible..no response. Gutted...and guess what ? I not only feel stupid for wasting my money, i have spent my wig budget and have to save up again and go back to my old wig company whose prices have doubled since covid..apparently due to lack of available human hair. Anyway, thanks Nuola for making me feel like a fool,...not that i need much help with that. My self esteem is already rock bottom.

8 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nuolawigs

Antwoord van Nuolawigs

Hi Wendy,

We are very saddened to see this review because when you contacted us about your wig, there was no mention from you that you wanted to return it. Infact you stated that you were happy to keep the wig and was enquiring about purchasing a second wig. Even though your custom request was for size we are always willing to help resolve any issues especially due to sizing because as much as we try to send the wigs out perfectly we do agree that we also can make mistakes. But, we never told you that you couldn't return it and more importantly, you said you will use it as it was.

We are always happy to exchange the wig for you to a smaller cap size. We have also emailed you to offer this resolution.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The hair is gorgeous and soft

The hair is gorgeous and soft! I put it on right out of the box! Totally natural. They cut the lace for me, otherwise I would have screw that up. I can't wait to wear it out. It was well worth the price. I will never buy another wig from any other company.

20 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nuolawigs

Antwoord van Nuolawigs

Hello Lori,

Thank you so much for the lovely review, we are happy to hear that you love your wig,

Kind regards
Fadzai

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My wig is simply stunning

My wig is simply stunning! Super great experience with Nuola Customer Support who kept me well informed. They were approachable as well as cooperative throughout my order delivery. First wig from Nuola but that natural hairline and lace tone which has no difference from my skin are impressive. Light to wear, natural black hair not jet black looks amazing! Thanks Nuola! The quotation on the inside box made me feel special indeed. Excellent job 👏🏻

21 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nuolawigs

Antwoord van Nuolawigs

Hello,

Thank you for leaving us a review,

Its great to hear that you have a great experience with us,

Kind regards
Fadzai

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nuola wigs

I have alopecia and I live in a country with only one wig maker that is not a wig maker it is a store with Slavic hair, so in a beginning, it was hard for me but 4 years ago I have discovered Nuola wigs and today I have 11 wigs + 5 new ones from Nuola. It gives me the confidence to feel pretty as an almost bold woman. I will be Nuola's buyer forever cause it is worth it to me. Thank you Nuola.

5 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Nuolawigs

Antwoord van Nuolawigs

Hello Ivana,

Thank you for your lovely review and your continued support of Nuolawigs.

We are happy that we that we have been able to create beautiful wigs for you

Kind regards
Fadzai

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer