Slaap er nog een nachtje over voordat…
Slaap er nog een nachtje over voordat ......
Zoals de titel al omschrijft, slaap nog een nachtje over voordat je zaken doet met dit bedrijf.
Wat een drama.
Ze maken er werkelijk een sport van om alle afspraken die ze maken niet na te komen.
Leveringen komen niet op tijd, terug bel afspraken worden niet nagekomen.
Neem je zelf geen actie, dan gebeurt er niets.
Ik heb nog nooit een bedrijf ontmoet die zo onbetrouwbaar is in gemaakte afspraken na te komen.
Dit totdat de rollen omgedraaid zijn.
Op het moment dat jij de factuur 1 dag niet betaald gaat ze je stalken.
Echt bizar, ze laten zelfs monteurs bellen .....
Al met al..... je bent gewaarschuwd.






