Slechte ervaring met Knipping Keukens!
Slechte ervaring met Knipping Keukens!
Onze keuken is geplaatst door Knipping Keukens en de oplevering was een complete teleurstelling. Alles stond schots en scheef, de inkeping voor de vaatwasser was slecht gezaagd en een monteur die terugkwam om dit te repareren, heeft de inkeping alleen maar groter gemaakt, waardoor hij nu doorloopt tot een andere kast.
Daarbij is onze koelkast niet waterpas geplaatst en trillen alle glazen in de kastjes. En de schroeven hangen uit de kasten. We hebben Knipping Keuken een e-mail gestuurd en daarna een herinnering, maar geen enkel antwoord ontvangen. Pas nadat we een review zette kregen we een zeer ongepaste mail.
Kortom: slechte kwaliteit, slordige afwerking en nul klantenservice. Wij raden deze partij absoluut niet aan.



