Triest.
Na vele malen geprobeerd contact te zoeken om te vragen waar mijn producten blijven. Uitkomst: niks.
Ik heb nooit de producten ontvangen. Ik heb nooit meer een email ontvangen, nadat ik ze vroeg waar de producten bleven. Schandalig en vermoeiend.






