Zeer slecht eigenlijk niet eens een…
Zeer slecht eigenlijk niet eens een ster waard. In mei 2025 hebben ze terwijl wij op vakantie waren( gelijk de eerste dag nadat we onze auto hadden afgegeven) onze auto van het parkeerterrein afgereden en een ongeluk gehad buiten het parkeerterrein met een vrachtwagen. Parkexpert was hierbij de schuldige , ook volgens het politierapport. Wij zijn van het ongeluk niet op de hoogte gebracht. Kwamen hier na twee weken achter toen we terug kwamen van vakantie om onze auto op te halen. Gezien het ongeluk in Duitsland is gebeurd, zijn de onkosten van de vrachtwagen vergoed door onze eigen verzekering. En de kosten van onze eigen auto ook. Parkexpert geeft aan dat hun verzekering niet geldig is omdat ze zelf van het parkeerterrein zijn afgereden. Wij hebben nog steeds geen reactie van Parkexpert gehad en zijn dan ook nog steeds bezig om de kosten terug te krijgen.








