Peachee Collection 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t forget “retro Madison”. read the fine print , they don’t even try to claim any responsibility for orders.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

BEST leggings I own and especially for the price! I have paid double money to other companies for half the quality of peachee😍 so snug, not see through and absolutely squat proof, I want them in ever... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've had 2 pairs of Peachee leggings for 2 years now and they still fit great, wash brilliantly whilst maintaining their colour and shape, and have been worth every penny spent compared to others that... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bonnie I have ordered a wine pair of these leggings last November and I realise you have since closed down some weeks or months later but I didn't recieve the leggings not at the least a refund of ove... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Stunning figure enhancing, squat-proof leggings for women with a passion for fitness and fashion. Booty scrunch yoga Pants, activewear tights & leggings for gym goers.


Contactgegevens

Alle reviews

(272)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SO DISAPPOINTED WITH THEIR SERVICE AND…

SO DISAPPOINTED WITH THEIR SERVICE AND DELIVERY TIME!

I placed my order (6213) on May 9th and still haven’t received my package or updates and it’s been almost 4 months!
I have contacted support numerous times with no reply. DO NOT PURCHASE FROM THEM!

Update:
After several emails back and forth, where I would be left waiting for several days without a response, I have received a refund. My review was reported by Peachee and I had to give proof that i actually had an experience. I asked for compensation and received no reply for several days until I finally got sick of waiting and asked for a refund and got a reply in less than an hour!
Horrible customer service, they really do not care about your experience with their product.

1 september 2020
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Yassmine,

This order was marked as as shipped by USPS. I could not locate an email from you so I reached out to the email associated with your order number (thank you for providing this). We offered to reship this order for you with a free booty band to which you responded that if we were 'trying to appease you' you wanted a matching sports bra for free. We instead refunded this order for you in full and wish you all the best.

Kind regards,

Peachee Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good quality leggings

Just received my 3rd and 4th pair of leggings. Quality and style is as great as ever. My only complaint is that the fabric of each of my leggings feels different; some are much tighter than others, and for a girl with a little “more to love” in the belly area, it’s not a great fit every time. Other than that, they are comfy and make my booty look great!

15 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered a total of four leggings and…

I ordered a total of four leggings and only received two in a partial shipment. It’s been over two months and I have yet to receive the other two leggings. I have sent several emails and no response. I loved the two leggings I already received but have not heard anything about the rest of my order. I feel pretty disappointed.

*Update*
I was contacted by the CEO Bonnie and I’m so happy to share that my issue was resolved in a day! I received two new pairs of leggings today and I LOVE them! They were definitely worth the wait. Thank you Peachee Team for resolving this issue!

10 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Yamileth!

I'm so sorry to hear that. I can't locate an email from you under your name, so I reached out to the email on file, but have yet to hear back from you. I've sent a second email this evening. Please check your spam folder if you don't see it so that we can get this sorted for you as soon as possible.

Looking forward to hearing from you.

Best wishes,

Peachee Team

UPDATE - We have now solved this matter and are shipping out two new pairs of leggings to make up for the lost pairs, and upgrading to Express Shipping 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing product!

Amazing product. Having ordered leggings from another site and been disappointed with quality, I was Initially sceptical. But the quality of Peachee leggings is second to none. Will definitely be ordering again.

29 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just got my second pair of peachee…

Just got my second pair of peachee leggings and so pleased with them 😍
So comfy and look great. Great customer service too. Would definitely buy again. Thank you !

29 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Thank you so much for your lovely review and continuing custom! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous material and super stretchy

Gorgeous material and super stretchy! They make my waist look tiny 😍

29 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Isibeal!

We are so happy to hear this 😊 Delighted you love your leggings and they make you feel great!

Best wishes,

Peachee Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst company I’ve ever dealt with

Ok, here is my open and honest opinion and I will not be changing this review. I’ve been dealing with this company since May 30th and it’s now July 27th. I ordered a pair of leggings on May 30th after seeing advertisements for Peachee Collection on FB. They even got back to me right away when I messaged them on FB asking about sizing. People seemed to be raving about these leggings so I decided to give it a try.

I waited two weeks for my leggings since they state on their website the leggings are made to order. After over two weeks I still did not receive them so I emailed them with no response. All I wanted was a tracking number. I sent messages on FB, still no response. Sent two more emails a few days apart, nothing. By now, it was almost a month since I ordered the leggings.

So, I decided to go on Trust Pilot to leave a negative review as I felt I was scammed by this company. Suddenly I get a response from the owner of Peachee saying they never got any of my messages but will send another pair right away and kept asking me to change my one star review to a 5 star review. The owner also said she would send me a gift card for changing my review. The new pair of leggings arrived only a couple days later and it was strange to me that they were able to make them so fast. I thought these were made to order? The tag says made in Pakistan.

Well, I tried on the leggings and they did not fit. I’m a small person. I don’t have huge legs or a huge butt. They were so tight around my legs but giant around the waistband. The material felt cheap and not the same quality as other workout gear. Honestly I don’t like the leggings at all. Such a disappointment, especially since these cost $60. I emailed the company that I was returning them to at least exchange for another size since they only allow store credit. The tracking number on my receipt showed my leggings were delivered on July 9th. Today is July 27th. No response to my email, no acknowledgment that they received my leggings. Basically just took my money and I have no item. Also never received the supposed gift card they were to send me.

Horrible company. Probably the worst company I’ve ever dealt with. Not worth the headache. These leggings aren’t anything special. And the customer service is horrible.

27 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Joan,

We are very disappointed to see this. We never received your initial messages, then you left a review which brought your issue to our attention. We immediately shipped you out a new pair. We never asked you to change your star rating, we simply like to request that customers update their written review to reflect any changes in circumstance such as the fact that we had dealt with your query. We never once asked for a review change in exchange for a gift card.

Your leggings arrived and you did not like them - we are sorry they were not to your taste, unfortunately not every company can cater to everyone's likes. Which is fine of course, everyone is different! You sent them back, and as per our website, all returns are held in a secure facility for a minimum of 14 days before they are even touched by our workers. This is to ensure that there is a much reduced chance of any spread of COVID-19. Your refund was promptly processed on 28 July and you received confirmation of this.

I apologise for any inconvenience caused and wish you all the best.

Peachee Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Material and i Love the fit ❤️

25 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Lisa!

I'm so happy to hear that you love the material we choose and the fit of our leggings - makes all the hard work worth it😊

Best wishes,

Peachee Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing!!

Quick shipping, such great quality and flattering on the body!

25 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Olivia,

Thank you so much for your kind review - delighted that your leggings arrived quickly (as right now, the COVID-19 pandemic has caused shipping delays!) and that you love the quality. You've made our week😊

Best wishes,

Peachee Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered my leggings on over 20 days…

I ordered my leggings over 20 days ago and still haven’t received any shipping information. I’ve emailed them several times and no reply. Pretty bummed about this.

25 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Kristi!

I'm sorry to hear that - however these leggings were shipped with USPS and I can now see they have been delivered 😊

Best wishes,

Peachee Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I placed two separate orders the same…

I placed two separate orders the same day on April 30th. One pair of leggings was received in less than a month. The other Order #6158, I’m still waiting for and have emailed and messaged the company several times in regards to tracking my order. As of June 17/20, I haven’t received a response.
I’m loving my first pair of leggings I’ve received. I would love to give them a 5-star rating but unfortunately at this time, I’ve had no follow up or response with peachee collections customer service.

17 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Coral,

I'm very sorry to hear that!

I was unable to locate an email from you, so I have reached out to the email associated with your order number (thank you very much for including your order number!). I'm looking forward to hearing back from you and getting this sorted ASAP 😊

Best wishes,

Peachee Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Peachee Collection...

The Peachee Collection have sorted out my issue which I massively appreciate, so thank you very much.

The leggings that I received are second to none. If I lived nearer, I would absolutely buy the whole lot.

13 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Nikki,

Thank you so much for such a lovely review from you. I'm so glad we managed to sort out your order issue ASAP and that you love your leggings. 😊

Best wishes,

Peachee Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service!

I ordered leggings on May 30 and after the stated two week time frame my leggings never shipped and there was no tracking to tell. I never received them. I contacted the Peachee Collection team and the owner Bonnie reaches out and resolved my issue immediately. A new pair was sent the same day I contacted them and tracking provided. They are due to arrive this week. Thank you for great customer service and taking care of the customer!

22 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Joan,

Thank you for reaching out.

Unfortunately I cannot find any email under your name in our inbox. I will reach out to you via the email on your order. Your tracking number is 9400111899563973981106 with USPS😊

Best wishes,

Peachee Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Miss New Booty

I love these leggings because:
A. you will get noticed
B. you will feel confident

I just got the Anthrazite Grey leggings size SM (I’m 5’4 118lbs) the fit is perfect! They are soft stretchy and light weight. I would say order your normal size. & Great customer service!!
I do recommend!

20 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Linz!

Wow - thank you so much for such a wonderful review. I am absolutely delighted to hear how much you love this pair!

Peachee Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Just recieved my first pair of peachee…

Just recieved my first pair of peachee leggings, so after reading reviews on the sizing, I usually order a size medium if the leggings are stretchy, but based on the size everyone was saying to order a small because of the stretch, honestly I would just order true to size unless you like them skin tight. However I like mine with a little room for my goodies to breath lol. Overall these are very good leggings, absolutely love the material! Definitely will purchase again in the furture.

12 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Peachee Collection

Antwoord van Peachee Collection

Hi Natasha,

Thank you so much for your lovely review. I'm so happy to hear you love your leggings. We really appreciate your honesty in regards to sizing, as it helps us immensely to better our service and sizing guides. Thank you so much!!

Best wishes,

Peachee Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The BEST leggings in the world! No lie 💞

They are an absolute gem to work with! My leggings are the best and I’m telling you.. my body isn’t perfect, my ass is not that peachy but when I wear these leggings my bum looks AMAZING! As in it boosts my confidence a lot and they make my not so good days become amazing days. It’s crazy to think how leggings can change how you feel.. they hug my curves and feel so nice! They are for sure squat proof and don’t have to worry about it being see through. They are great investment for sure! Where else can you find leggings that can completely boost your self esteem as well as be functional and look super good at the same time! Do yourself a favor and buy these!

9 juni 2020
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer