Toppertje
Dit restaurant heeft een modern en gezellig interieur. Je hebt zicht op de keuken waarin het zeer vriendelijke en nette personeel snel voor het eten zorgt.
De eigenaar komt af en toe een praatje maken en ziet toe dat het aan niemand iets ontbreekt.
Dit doet hij met veel gevoel voor humor.
De gerechten zijn heerlijk en zien er goed uit. De lasagna is wat mij betreft zeker een aanrader.
Je voelt je hier gelijk op je gemak, en na meerdere bezoeken aan dit restaurant kan ik ze dan ook van harte aanbevelen.
