De quality street is niet lekker meer
De quality street is niet lekker meer, ze zijn veranderd in smaak en zien er anders uit. We namen ze vroeger mee uit Engeland, heerlijk waren ze en hoe groot is de teleurstelling als je er nu een paar opeet. Ze zijn gewoon smerigen de lekkerste zitten er niet meer in, jammer weer een illusie armer.








