We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After searching for and using several services, I found out this great service platform. I never experienced such fast reply to the customer ticket. And the reply was always kind, the solution was... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

i meet for afew week with REGXA . as bad rate i see i buy 4 VPS . with 4 different location . everything is good . price quality and support section is awesome . answering very soon and do anything cl... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

VPS is super slow, even when you upgrade to more expensive plan. Major downtimes, no communication from tech support or anyone. Fast to reply when you want to try higher plan then you realised that is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

regxa.com scammers I've been using REGXA 5 month. Frequent network drops, the advertised 10 Gbps speed isn't there, and the typical speed is 600 Mbps. I rented a server in Germany and a day later rec... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Webhostingbedrijf

Geschreven door het bedrijf

REGXA was founded with a clear mission: to deliver the perfect balance of price, speed, reliability, and smart implementation in the world of web hosting. We provide powerful and affordable hosting solutions that meet the needs of individuals, developers, startups, and businesses of all sizes — without compromising on quality or support. Our services include high-performance VPS, cloud hosting, shared hosting, and domain registration, all backed by 24/7 expert support and cutting-edge infrastructure. Whether you're running a small website, managing a complex app, or deploying enterprise-level services, REGXA is designed to scale with you. What truly sets us apart is our commitment to customer satisfaction. We go above and beyond — even if it costs us — to ensure every client is happy. Fast response times, transparent pricing, real uptime, and secure hosting environments are just a few reasons why thousands of customers choose REGXA worldwide. With a presence in multiple data centers globally and a track record of high availability and consistent performance, REGXA continues to earn the trust of developers, entrepreneurs, and businesses looking for dependable web hosting. Join REGXA today and experience hosting that’s built for performance — and powered by people who care.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

109 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(109)

40 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

awfull service

awfull service. VPS crashed. all data lost. all they do is asnwer once in 12h to say they are working on issue and nothing else. no refunds. no other options to resolve the issue. support is doing absolutely nothing.
never ever consider this service, you will lose money, nerves and all your data ...

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Regxa Cloud is a Scam

Regxa Cloud is absolutely not trustworthy. They claim to sell servers with “DMCA ignored” protection and 10 GBPS speed, but in reality, the servers can’t even reach 100 MBPS. After just 3 days, they delete your server using DMCA as an excuse.

When you open a support ticket, they respond mockingly and state that no refund will be issued. The only way to get your money back is by filing a chargeback.

Stay away from this company!

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

regxa.com SCAM AND FROUD

they offered domain. i bought it. they took my money and took back the domain. and refuse to refund me. stay away from this scammer Froud site

24 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Follow-Up and Support

I appreciate Trustpilot’s prompt follow-up and professional handling of my concern. The team was responsive, respectful, and clear in their communication throughout the process.

Their support made a real difference, and it’s reassuring to know that they take reports seriously and act accordingly.

Thank you for your dedication and for ensuring the integrity of the platform.

15 september 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away. Far far away. Scammers

Stay away. Far far away. the services they advertise are not related at all to what they really offer.

IT is impossible to work with their services. They just... don't work. I took Cloud VPS X4 - Europe (12/08/2025 - 11/09/2025) Operating System: windows-10 IPv6: Disabled Region: United Kingdom - London

the processor and ram were on 100% without doing absolutelly nothing. The only thing I could ever open in their VPS was just the task manager window and it required around 15-20 seconds to open.

I kept it for 3 days waiting for their support to solve. They checked and after they check task manager needed up to 1 minute to open.

I terminated the vps and asked my moeny back. Their answer: you paid by crypto so we cannot refund you.

Does this make any sense to anybody. If you can accept crypto means that you can pay by crypto but the fact is that they are just a scam

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Regxa is a complete scam

Regxa is a complete scam. They advertise 10 Gbps ports and DMCA ignored VPS, but the actual speeds are laughable — only about 200 Mbps upload and 700 Mbps download, nowhere near what they promise.

Within minutes of using the VPS, my service was suspended for “security violations” with zero explanation. I never did anything illegal or abusive.

Their refund policy is a joke. Instead of returning money to the original payment method, they credit it to the account balance, which cannot be withdrawn. The minimum top-up is $5, so you can’t even use your refund.

Their “DMCA ignored” claim is false. Support ignores real problems and hides behind meaningless terms.

Avoid Regxa at all costs. It’s a waste of money and time.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

terrible experience terminate the VPS…

terrible experience terminate the VPS for no reason and you have go to restart it, stay away from them those scammers, the worst VPS hosting ever,
Stay away or you will kill your bussinse with them, please stay away.

3 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is SCAM

This is SCAM, they never refund your credit balance to you, and their systems and abuss team works very bad and terminate VPS without adequate reason. I highly recommend avoid this SCAM.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

"I've had a great experience with their…

"I've had a great experience with their service — it's truly top-notch. Their support team is fast, responsive, and always ready to help. I really appreciate how reliable they are."

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Hi Saman Ali,

Thank you so much for your amazing feedback! We're delighted to hear that you've had a great experience with REGXA. Providing fast, reliable support and top-notch service is what we strive for every day, and your kind words truly mean a lot to our team.

We're always here whenever you need us — thanks again for choosing REGXA!

Best regards,
The REGXA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Regxa Hosting Deleted My Site and data, Sent Fake $99M Invoice, and Blocked Data Recovery

I was hosting my domain with Regxa. My service expired on July 3, 2025. I tried to renew and recover my data within a few days, but they sent me a fake invoice for $99,999,999 USD, making it impossible to pay or renew.

When I reached out, they told me my website data had already been permanently deleted because they only retain suspended accounts for 4 days. They admitted in writing that this 4-day policy is not mentioned in their Terms of Service, suspension emails, or any prior communication.

How was I supposed to know my data would be gone in 4 days if they never told me? And how can anyone renew when the invoice shows 99 million dollars? This is either a serious technical failure, gross negligence, or a deliberate trap to block customers from recovering data.

As a developer, I’ve worked with many hosts, and this is the worst hosting experience I’ve ever seen. No backups, no fair warning, no policy transparency, and no way to fix the issue due to a ridiculous billing error.

Avoid Regxa Hosting at all costs.

6 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Dear SMAH Meee,

Thank you for sharing your concerns, and we’re sorry to hear about your frustration.

We would like to clarify a few important facts for transparency:

- The hosting plan you used was **discontinued over a year ago**, and multiple emails were sent — including **one month before suspension** — informing you that renewal would require upgrading to a new plan with updated pricing and improved resources.
- Your service was suspended due to non-payment. In line with our policy, we allow a **3-day grace period** for renewal after suspension. While our Terms of Service mention termination rights, we extended this grace period to **10 days** to be more flexible.
- The invoice showing a very large amount ($99,999,999) was **not a real charge** — this was a placeholder due to the plan being discontinued. It was not intended for payment and was clearly not a legitimate invoice.
- You were given the option to order a new plan using the same domain, which could have made backup recovery possible through cPanel, but this offer was declined.
- Our support team acted within policy and with courtesy at all times, despite threats of fake reviews.

We take all customer concerns seriously, and we remain committed to fairness, transparency, and improving our communication. If you need further clarification, our team is always available.

— REGXA Support Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

their vps are slow like turtle and…

their vps are slow like turtle and support is too slow and non professional they never answer question without asking at least two or three

22 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Dear Ammar Hashim,

Thank you for sharing your feedback, and we're sorry to hear that your experience did not meet expectations.

We strive to provide both reliable VPS performance and professional support, and we're disappointed to hear you felt otherwise. We would appreciate the opportunity to investigate this further and understand what went wrong.

If you're willing, please contact us with your service details so we can review your case and work on a resolution.

Your satisfaction matters to us, and we’re committed to continuous improvement.

— REGXA Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid This VPS Provider

Avoid This VPS Provider – Faulty Detection System
I had the same exact setup running on their London and USA VPS with no issues, but the France location kept getting suspended for no reason. Even after reinstalling, securing, and closing all ports, the system falsely flagged my VPS. They refused to refund me and claimed their system is "100% accurate"—it's not. I lost money and time. Stay away from this scam.

22 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Dear Mahdi Hsani,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

Please allow us to clarify: our abuse detection system is designed to identify outgoing malicious activity (such as port scanning, DDoS, or brute-force attempts) from VPS instances. It operates consistently across all locations and is not specific to any region.

If your service was suspended, it was due to alerts from our monitoring system that indicated behavior matching known abusive patterns. That said, we always allow customers to appeal any suspension by providing technical justifications or requesting a review — and we do evaluate each case individually.

Regarding refunds: if a service is suspended due to confirmed abuse, our terms do not allow for refunds. However, we’re more than willing to re-investigate your specific case if you reach out with detailed technical logs or evidence.

We take false accusations seriously, and while we understand frustration, we respectfully ask that customers avoid using the term “scam” when policies and automated systems are being followed transparently.

We remain available to help if you'd like to continue this discussion through our support channels.

— REGXA Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful!!!

Awful!!!
They lost all top ups on 1 may 2025
and after some days my server suspended.

They trying get from me information about payment that i do not have. I sent all info from my backing app but they texted "Unfortunately we did not find you payment... please send stripe payment info"...what? I do not have this info!!! I sent them all info what I can see in backing app and from email recipes.

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Exceptional Responsiveness and Support in Handling an Incident

I want to express my gratitude to the REGXA team for their outstanding work in managing an issue with my server. After being notified of suspicious activity on my system, they promptly informed me with precise details, which allowed me to quickly identify and analyze the root cause of the problem.

Despite the critical nature of the incident, they showed great flexibility by temporarily reactivating my service, giving me the opportunity to address the issue and secure my infrastructure. I truly appreciate that they didn’t delete my service but instead offered effective support while ensuring the security of their own network.

Thanks to their proactive approach and clear communication, I was able to eliminate the source of the issue and strengthen my server’s security.

A big thank you to the team for their professionalism and invaluable assistance. I highly recommend their services to anyone looking for quality hosting with exceptional customer support.

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Dear Matrixx - Xenos,

Thank you for taking the time to share such a thoughtful and detailed review of your experience with REGXA. Your kind words mean a great deal to us, and we are truly honored to have had the opportunity to assist you.

At REGXA, our priority is not only to provide reliable hosting solutions but also to ensure that our customers feel supported, especially during critical situations. We deeply appreciate your recognition of our team's efforts to communicate promptly, act proactively, and handle your service with the utmost care and respect for your needs.

Your acknowledgment of our approach to balancing security with flexibility during this incident is incredibly gratifying. We are delighted to know that our assistance helped you resolve the issue and further enhance your server's security.

Please know that we remain committed to providing the highest level of service and support for all your hosting needs. If there’s ever anything more we can do for you, do not hesitate to reach out.

Thank you for your trust and your kind recommendation. We look forward to continuing to serve you.

Warm regards,
The REGXA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid Regxa.com – Terrible Service and Support

I paid for hosting from Regxa.com, but after 7 days, they removed my service without warning. When I reached out, they blamed a "bug" and then claimed my hosting was removed before I even paid. But they still took my payment after that! Now they refuse to refund me, despite my proof of payment. The support is useless, and their services are unreliable. Don’t waste your money!

7 januari 2025
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Thank you for your feedback. However, we would like to clarify a few points to address the inaccuracies in your review.

Service Termination Policy:
As per our policies, customers are notified five times before any service is terminated. In your case, these notifications were sent over 7 days, and your service was terminated only after the final warning email. Our policy clearly states that services not renewed within 24-48 hours after expiration are subject to termination, with no guarantee of data recovery. We even extended the grace period during the New Year holidays to accommodate our customers.

Payment and Refund:
The invoice for your service was paid 3 days after the termination, which was 10 days after the initial due date. By this time, the service had already been permanently terminated, and data could not be recovered. Despite this, we refunded the payment to your account as a credit balance to help resolve the issue. We maintain a 7-day money-back guarantee for new purchases, which is honored without question. However, refunds after the grace period are not eligible under our policy. Issuing the credit balance was an exception made to support you.

Inaccuracies in the Review:
The claim that we took your payment and refused a refund is incorrect. Your payment was refunded as a credit balance in your REGXA account. Furthermore, the suggestion that we terminated the service before payment was made is false; the service was terminated after the grace period due to non-renewal.

At REGXA, we are committed to helping our customers and providing reliable service. We regret any inconvenience caused but stand by our policies, which are designed to ensure fair and transparent operations.

Thank you for understanding.

- REGXA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you value your time and money never go near this company.

If you value your time and money, never go near this company. They are officially scammers. I bought a server from them, but the password for the server was wrong. After hours of effort and talking to support, I was able to log in to the server. Once logged in, the server kept throwing errors. I told them about it, and they said we need to reinstall the server, and we don't know what the problem is. After more wasted time and more contact with support, they said we don't have enough space to install Windows. They told me to wait until someone else renews their server so they can give me one. This could take days or even months. They didn’t want to refund my money, but thanks to filing a complaint with PayPal, I finally got my money back. Once again, I urge you not to be fooled by their prices; they are wolves in disguise.

26 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Thank you for your feedback. While we strive to provide the best experience for all our customers, we must clarify several inaccuracies in your claims:

Support Provided:
You did not raise a ticket regarding your issue. Instead, our team dedicated hours to assisting you directly via live chat, going beyond the scope of unmanaged VPS services. We pride ourselves on helping all our customers, even in situations where their technical knowledge may not align with the complexities of managing an unmanaged server.

Service Functionality:
The server you received was fully functional. The claim that our team suggested "waiting for another customer to renew their server" to allocate space is completely false. This is not only unprofessional but also something REGXA would never do.

Refund Policy:
Contrary to your assertion, we refunded your payment upon request. We are transparent about our policies, and if a customer is dissatisfied, we always work to resolve the issue, including offering refunds where applicable. Moreover, PayPal, as a trusted partner and payment processor, would never associate with any business they suspect of fraudulent practices.

Unmanaged Services:
It’s essential to note that our VPS services are unmanaged. This means the responsibility for managing the server lies with the customer. Despite this, we provided significant support to guide you through the process.

Your review misrepresents the situation, which is disappointing given the effort our team invested in helping you. REGXA is committed to serving all our customers with respect, professionalism, and fairness. We value genuine feedback and will continue striving to deliver excellent service for those who engage with us in good faith.

- The REGXA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

bad ip crashed

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Thank you for your feedback.

We’d like to better understand your concern so we can assist you. Could you please provide more details about the issue you’re experiencing by reaching out to our support team? We’re here to help and ensure your satisfaction.

- The REGXA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I do not recommend it

I paid for their VPS server from a crypto wallet, after trying to launch openvpn, I realized that nothing was working. I immediately requested a refund, but the funds are returned to my personal account without the possibility of taking them to my wallet. I do not recommend this service, because of such restrictions, a refund is not possible (as indicated in the privacy policy).

5 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Thank you for your feedback. We’d like to take a moment to address your concerns and provide clarity on the matter.

Payment and Refund Policy:
As stated in our Terms of Service, which all customers agree to upon making a purchase, refunds for payments made via cryptocurrency cannot be returned to the original wallet. This limitation exists because cryptocurrency transactions are irreversible by nature, and we do not have the capability to refund directly to a wallet. Instead, refunds are credited to your REGXA account balance, which can be used for any future services or renewals.

Immediate Refund Issued:
Upon your request for a refund, we acted promptly and refunded the amount to your REGXA account as a credit balance. This ensures that the funds are still available for your use.

Service Satisfaction:
We strive to provide high-quality services and support. If there were any technical issues with the VPS setup or configuration, our support team would have been more than happy to assist you in resolving them.

We appreciate your understanding and encourage all users to review our Terms of Service before making a purchase to ensure a smooth and transparent experience. If you have further questions or concerns, our support team is always here to help.

- The REGXA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

they scammed me out of 3 us dollars i…

they scammed me out of 3 us dollars i bought their cheapest monthly vps and they never delivered it i provided the transaction details and show the funds were deducted from me and the support was no help

Hello Dear,
I can imagine how this situation feels for you and You are absolutely right to feel that way. I’m going to do everything I can to resolve this quickly. We value your business and want to make this right.
But Dear Since no money has been reached to us we cannot do anything please wait at least a day to seek this issue or please contact your bank to see if the problem is on their side.

was the pathetic response i got

i would also like to add as of 10/19 they still haven't resolved the issue and they closed or deleted my replys? im going to make this as fraud to my credit card company

Edit: 26/7/2025 they have to have my comment removed luckily trust pilot reviewed my comme t and said it breaks no rules they've also done this too many other reviews. I contacted them multiple times to have my issue fixed and they did not help. They even emailed multiple times telling me i owed them money for a serviced i never received I wish there was a 0 star button these people are straight up scammers and this review will never be removed.

14 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo REGXA

Antwoord van REGXA

Dear bigboy chugs,

We’re sorry for the frustration and confusion regarding your order.

After thoroughly checking our records, we did not receive any payment from your side at the time of your order. That’s why your service wasn’t activated, and we recommended that you contact your payment provider to investigate.

We understand how payment issues can be frustrating, but we want to assure you that we never delete support replies, and we always do our best to assist fairly. If the payment had arrived, your VPS would have been delivered immediately.

We’re happy to review this again — please contact us with a valid payment reference or confirmation from your bank/card provider.

— REGXA Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer