Et besøg værd
Hyggelige omgivelser med dæmpet musik, behagelig og god betjening, overskudelig menukort, velsmagende og godt tilberedt mad og et rimeligt pris niveau.
Kommer gerne igen.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Hyggelige omgivelser med dæmpet musik, behagelig og god betjening, overskudelig menukort, velsmagende og godt tilberedt mad og et rimeligt pris niveau.
Kommer gerne igen.
Fantastisk sted, hyggeligt, god betjening og maden var absolut fantastisk.
Kan varmt anbefales.
Kommer helt sikkert igen.
Dubrovnik er en hyggelig restaurant i Studiestræde, København med specialteter fra Balkan.
Maden er i top, ligesom man kender den fra dengang vi var i Zagreb i Kroatien. Værten er venlig, han både serverer og klargøre den gode mad. Selvom der er travlhed kommer maden hurtig ind og man mærker roen fra værtens så man føler sig virkelig hjemme.
jeg vil anbefale Blatina Mostar - Hercegovina en dejlig rødvin som passer både til fisk og kødretter.
Har været på restauranten i Kbh. flere gange og kommer helt sikkert igen. Absolut ingenting at klage over. God mad til god pris. Den eng gang opdagede jeg en regnefejl på regningen efter jeg var kommet hjem, sendte en mail - en halv time senere var det løst - service på højt plan!
Fantastisk mad, man kan virkelig smage at råvarerne er helt friske!!
Min favorit restaurant
Fik en deal middag i gave, og havde glædet mig til at sætte tænderne i en wienerschnitzel. Bestiller drikkevarer som viser sig at være for gammel oven i købet.
Rigtig arrogant betjening får vi . Kødet smagte af ingenting, en sølle kartofle der var delt, lidt salat i hjørnet , som var det eneste med smag, plus lidt ærter , dertil en champignon sauce som vi skulle dele.
Kommer ikke igen. Virkelig ikke pengene vær, blev slet ikke mæt.
Har været på Dubrovnik 3 gange. Første, sidste og eneste gang sammen med konen. Vi fik en " såkaldt" Wienerschnitzel med en sølle kartofle, bestilte sodavand til maden da vi fik dem var de for gammel. Siger det til ejeren, som bliver rigtig negativ over det og får besked på at det hele var gratis og mere så vi så ikke til ham, Virkelig DÅRLIG SERVICE.
Som altid god service, og dejlig mad. Nok Danmarks bedste balkan resturant!
Manden smagte godt, krydret med hyggelig betjening og en god atmosfære
Altid dejlig mad og venlig betjening i et hyggeligt lokale. Kommer der igen og igen.
Hvordan kan man kalde en wienerschnitzel af svinemørbrad, WIENERSCHNITZEL SKAL ALTID VÆRE AF KALVEKØD, alt ander er svindel.
Vi skulle til et arrangement i København, og er slet ikke kendt med spisesteder i nærheden af Tivoli. Vi ville gerne prøve noget andet end Jensens Bøfhus, kinesisk olign. Så fandt vi denne Restaurant i Studiestræde - og hold nu op, hvor blev vi positivt overrasket. Spændende menukort, rimlige priser, hyggelig restaurant, god betjening, og lækkert mad.
Vi vender helt sikkert tilbage :-)
Har spist på Dubrovnik omkring 10-15 gange og hver gang med fuld tilfredshed. Har lige booket næste besøg og jeg glæder mig.
Har jævnligt besøgt Restaurant Dubrovnik i Studiestræde gennem ca. 30 år.
God traditionel balkan-mad og altid venlig betjening.
har spist herinde så længe jeg kan huske med mine forældre og senere med kæreste og venner, og må sige gennem de sidste 10 år har jeg aldrig nogensinde oplevet noget dårligt mad ellers uforskammet personale. de fortjener helt klart 5 stjerne for dette, og når ja så er deres plate forret(nr. 8) virkelig en god starter kan varmt anbefale den!
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.