Restaurant LEF 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Restaurant

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Binnenkort uit eten in Elst? Kom dan naar Restaurant LEF aan het Europaplein in Elst! Samen met ons team van enthousiaste en jonge medewerkers streven wij ernaar u een bijzondere avond te bezorgen in ons gezellige en knusse restaurant. De menukaart ver...


Contactgegevens

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We streken niets vermoedend neer op het…

We streken niets vermoedend neer op het terras van Lef. Maar zonder reservering waren we niet welkom. Het voelde alsof we iets fout hadden gedaan. Het zou fijn zijn geweest als dit was aangegeven op het terras. Dan waren we er sowieso niet gaan zitten. Het was een koude douche op een vroege zonnige lentedag. Gelukkig zijn er ook restaurants waar ze wel flexibel zijn. Wij hebben het lef niet meer om hier spontaan aan te komen waaien.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

3 keuze gangenmenu is een aanrader

We waren met 2 personen en hadden via Social Deal een 3-gangenvmenu gekozen. Zelf had ik als voorgerecht een tataki van tonijn en mijn wederhelft een carpaccio en hoofdgerecht burger en fish & chips beide waren heerlijk. Dessert had ik aardbeien sorbet eis ivm lactose intolerantie en mijn wederhelft had een stoofperen panacotta.
Gastvrij personeel maakt het compleet!

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ben er helemaal klaar mee!

Ben er helemaal klaar mee ! Vorige keer snack koud en geen mayonaise. Vandaag was om te huilen, friet leek wel afval alleen maar korte stukjes en kei en keihard gebakken. Dit was de druppel, kom hier nooit meer!

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Tegenvaller

Het vegetarische voorgerecht was taai, het vegetarisch hoofdgerecht ging wel. The Catch of the day als hoofdgerecht was Zeebaars filet van het formaat Sardine, maar wel smakkelijk. Het Personeel was vriendelijk en toonde begrip voor de gemaakt opmerkingen.

24 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top kwaliteit! Echte aanrader

Uitstekende kwaliteit en een prachtige harmonie tussen wijn en gerechten. Er wordt veel aandacht besteed aan de presentatie en de ervaring.
Absoluut een aanrader voor liefhebbers van unieke combinaties.

27 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Uit eten in Reuver bij “Leg”f”.

We waren met Spaanse vrienden op vakantie in Limburg en zochten een restaurant in de buurt van Belfeld. Het internet geraadpleegd en vonden een restaurant in Reuver waar plaats was voor 4 personen. Bij binnenkomst werden we uiterst vriendelijk ontvangen, een goed begin. De locatie is uniek te noemen in het gewelf van het oude raadhuis en gaf veel sfeer. Modern ingericht, maar het gevoel van een historische plek behouden!! Het menu is niet erg groot, maar voor elk wat wils, op ok toegankelijk voor vegetariërs en veganisten!! Na uitleg over het menu, werden we verrast met een amuse. Het eten liet niet te lang op zich wachten en werd zeer netjes uitgeserveerd. Niet geheel onbelangrijk was dat het zeer smakelijk was bereid, je proefde de liefde voor het koken erin terug. De eigenaar, een jonge beginnende ondernemer, was meer dan vriendelijk en erg attent ook naar onze Spaanse vrienden die alleen Spaans spreken. Hij had gedurende zijn opleiding stage gelopen in Spanje en deed enorm zijn best om ook hun in het gesprek te betrekken, wat voor onze vrienden zeer gewaardeerd werd. Er was voor iedereen persoonlijk contact, wat mogelijk is omdat het restaurant niet al te groot is. Voor ons 5 sterren omdat alles klopte, de persoonlijke aandacht, het aangeboden voedsel en de wijn. Zeer aan te bevelen!!
Jop en team zeer bedankt voor de gezellige avond, we komen nog een keer terug!!

24 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Gevarieerd, mooi, lekkere smaken gecombineerd.

We waren er voor de 2e keer, deze keer hadden we gereserveerd:
Beide keren Lekker gegeten, mooi gepresenteerd, vriendelijke bediening. We hadden deze keer het 5 gangen verrassingsmenu (€ 45,--), en dat was zeker de moeite waard: lekker gevarieerd, en smaken gecombineerd. We komen zeker terug!

één tip (maar dat is vooral om ergens over te kunnen zeuren :)): de vloer klinkt vrij hol, dus als je de (overigens prima zittende) stoel verschuift zonder op te tillen, dan maakt dat best storend herrie. Ik zou kijken of iets ònder de stoelpoten oplossing biedt.

4 maart 2020
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer