Af te raden!
Af te raden!
Dit bedrijf beweert persoonlijker te werken dan de grote transportspelers, maar niets is minder waar. De communicatie is schandalig slecht: twee keer werd een afspraak ingepland, en twee keer kwam de transporteur gewoon niet opdagen. Twee dagen zitten wachten en pas achteraf bleek dat er een probleem was met de afmetingen van de paletten—iets wat nooit vooraf gecommuniceerd is.
Pas na dreiging met juridische stappen kwam er enige beweging in het personeel. Maar het dieptepunt? Dagenlang geen reactie op telefoons of e-mails. Absoluut onprofessioneel en frustrerend.
Kers op de taart: Je krijgt eerst een mooie, scherpe offerte… en nadien een torenhoge eindfactuur met meer dan €800 extra kosten inclusief extra stallingskosten die door hun onkunde is teweeggebracht! Geen transparantie, geen uitleg, enkel onaangename verrassingen.
Door dit spelletje zo amateuristisch te spelen, zullen ze geen enkele van mijn containers nog mogen vervoeren. Vertrouwen is definitief weg.







