Prijs/kwaliteit heel slecht, geen service
Wat ging er mis? Alles zo n beetje. Aankomst 14.05 starters / drinken 15 minuutjes later, dat ging redelijk, en smaakte ook goed. Maar dan.. Het hoofdgerecht (3 x zwaardvis) liet anderhalf uur op zich wachten! Tussendoor, rond 15.00, gevraagd of dit met bv gebakken aardappelen o.i.d. komt? Nee, was het antwoord. Ok dan graag nog erbij ajb. Vervolgens komt ie een kwartier later met een bak patat aanzetten. Zonder hoofdgerecht, de patat stuurden we terug uiteraard. En eindelijk, last but not least, komt om 15.45 het hoofdgerecht! Droge zwaardvis, geen peper/zout of citroen, of boter. De broccoli erbij was koud en zurig. Hetzelfde bestek moest worden gebruikt als van het voorgerecht,( wat nog lag te rusten op een leeg koffie kopje. ) Maar wel patat! De aardappels uit de oven kwamen ook nog aanzetten nadat we al klaar waren. De rekening waar we discount op wilden, werd alsnog 152 Euro. 2 voorgerechten, 3 hoofd, patat, 3 biertjes, een flesje spa rood en een koffie. En dan had de mijnheer toch nog wat eraf gehaald, nl. de aardappeltjes, die waren van het huis! De slechtste prijs/ kwaliteit verhouding ooit. Zonder service en overal vuile afwas op de tafels. Ik klaag niet gauw, maar dit was ronduit schandalig.








