We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

RR Properties were absolutely fantastic throughout my stay. The team were incredibly accommodating, responsive and always available whenever I needed assistance. The property was lovely, well maintain... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been renting through RR Properties for the last two years and have been really happy with my experience. The property has been a lovely place to live and the team have always been welcoming, prof... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dishonest and unprofessional. They advertise one price (on Spareroom.co.uk) and then change the price when they know your budget is higher than what they advertised. Do not give them a max budget b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

absolute legends at rr properties! so helpful and understanding when we’ve never rented before, they made everything so easy! really nice people as well. will 10/10 recommend to another coming to the... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Indoorovernachtingsmogelijkheid
  2. ook in
  3. Groepsaccommodatie
  4. Vakantieaccommodatie
  5. Vakantiehuis
  6. Vakantiewoning verhuurbedrijf
  7. Vakantiewoningverhuur

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

RR Properties has specialised in providing luxury international residential apartments in heart of Central London


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

68 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(68)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I came here to leave a review

I came here to leave a review, and I am disgusted to read that some tenants, maybe the genuine tenants, have left such negative reviews over such petty and childish matters. I rented a property from this company. My wife caused unintential damage to a wall, and I offered to pay for it, the matter was resolved amicably. If as a tenant you want free accomodation then, there are lots of parks to sleep in. My experience was pleaseant, of course some staff do not have 1st class english, but that is the current state of our economy. Thank you RR Properties for a pleaseant stay.

26 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

really bad service

23 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo RR Properties

Antwoord van RR Properties

Dear Kirill Suharev and your girlfriend,

You moved in on 29 June 2019 and moved out 29 September 2019. You stayed in the one bedroom flat for three months. Every time you had concerns regarding your bed and wifi, coming to our office several times, we have always provided you with the quickest and utmost quality service in solving these issues.

When you moved in, as a professional and highly renowned letting agency, we made sure and provided your one bedroom flat spotlessly cleaned. However, when you moved out three months later on 29 September 2019, unfortunately we found the flat left in an unprofessional non clean condition. Hence, we had to hire an independent cleaning company to clean the flat and charged at an incredibly reasonable rate of £15 per hour. Equating to £75 for 5 hours of spotless cleaning of the flat.

We are sure you understand that it is our duty to provide the next tenant with a spotlessly cleaned home as we did with you. Providing a clean home when tenants check in and tenants leaving the home cleanly when checking out are the conditions of the contract with which you signed and agreed to. Additionally, the £75 pounds charged for cleaning is not for our profit, it goes immediately and directly to the service provider. Hence, it is disagreeable that this results in a ‘really bad service’.

Best regards,

RR Properties team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The scam

Hello i rented an apartment on cromwell road by the agency rr properties between the 22/07/2019 and 31/07/2019. the welcome was warm. the chek in was done with a person who i've shown a lot of irregularities in the apartment, which I still have the photos. the person was always told that there are no worries for that . I left a deposit as I do in other hotels and I get at the end since I leave the place very clean , my wife is skilled on these things. on the day of departure we were surprised by another person who came to do the check out.. this gentleman before he even see the apartment said that it is not clean. my wife was angry and has reviewed every detail with him .then the guy told us that it was necessary to wash the sheet. my wife responded to him with what we are going to cover us and the 2 children if they are washed. no response, of course. the gentleman
returned to the agency, which was next door to tell them to subtract £ 50 from the deposit because we did not wash the sheet. it was found that the scam was prepared. unfortunately we had to leave quickly to catch the plane on time. so we paid 50 pounds. so please when you rent with these people have to be careful with this detail by giving the deposit. if not bring with you bed linen for the last night. good holiday.

12 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo RR Properties

Antwoord van RR Properties

Dear Farid,

I'm sorry you've had a cause to complain, however having read your complaint it appears that you are slightly misguided or that you have misunderstood the level of cleanliness required for a rental property. Whilst the level of cleaning you say you have carried out may be acceptable in a domestic home setting, it is not acceptable as we have already said in terms of rental property. Even so we charged the minimal amount of £50 and you were refunded the remainder which amounted to £250.00, as agreed in our terms of contract. Finally, there are several members of staff who check in or out and you are not guaranteed to meet the same person, therefore because you saw and dealt with two different people, and the fact that we have higher commercial standards of cleanliness for all of our customers, this does not amount to a scam. Thank you for your feed back.

Best regards,

RR Properties team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give it zero stars I would

If I could give it zero stars I would. They are incredibly unprofessional. They do not respond to calls until it comes time to possibly extend your contract. I had to call them from someone else phone in order to get in touch with them. they picked up right away and then hung up when they realized who it was. STAY AWAY FROM THIS COMPANY. I will give further details about the abuses I have endured from this company once I move out because reading other reviews I heard they hold tenants deposits hostage. stay far far away. their offices are a complete sham. very few people that work there speak fluent english. no one is willing to help you.

29 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Logo RR Properties

Antwoord van RR Properties

Having searched all of client database past and present we can find no trace of any tenant or customer with either the name shown or the initial shown this complaint will be disregarded as a fake review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID this TERRIBLE Company

There are many property rental companies in London. STAY CLEAR of this really BAD company. They have badly trained staff with poor command of English. They are very nice to you until you sign a contract and then they become disinterested, rude and almost permenantly rude.

If you have a problem with your rental you might as well go to the Chuckle Brothers. More will be done and you will have a laugh. These guys leave you raging. And they treat your deposit money as some sort of hostage.

AVOID at all costs

30 juli 2018
Review zonder uitnodiging
Logo RR Properties

Antwoord van RR Properties

Having searched all of client database past and present we can find no trace of any tenant or customer with either the name shown or the initial shown this complaint will be disregarded as a fake review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dishonest and unprofessional

Dishonest and unprofessional. They advertise one price (on Spareroom.co.uk) and then change the price when they know your budget is higher than what they advertised. Do not give them a max budget because their price will increase to that level.
They also had client waiting 30 mins in street for a viewing they had forgotten to organise properly. No warning no apology. Bad bad bad.

Their subsequent response proves my point! I never became their client or tenant because I turned them down after their shockingly bad service. It took them over a year to respond to my review. Expect everything to be slow with them...

25 juni 2018
Review zonder uitnodiging
Logo RR Properties

Antwoord van RR Properties

Having searched all of client database past and present we can find no trace of any tenant or customer with either the name shown or the initial shown this complaint will be disregarded as a fake review.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer