Salsa Shop serveert koud eten
Ik was in 's-Gravenhage. Ik had een baby burrito besteld, welke ik koud geserveerd kreeg. Bij navraag klopte dit niet en kreeg ik even later een nieuw exemplaar, met een Luiz cookie erbij als excuus. Leuk gebaar. De eerste drie happen waren warm en lekker. De rest was wederom koud. What the f*ck! Hoe moeilijk kan het zijn!? In ieder geval heel makkelijk om een slechte review te scoren. Hier ga ik nooit meer naartoe.
