Met Indonesische liefde gemaakt
Wij zijn naar Alexandrium gegaan en ontdekte deze Indonesische restaurant. Je kan er heerlijk eten . De saté kambing menu is 1 van de lekkerste saté dat ik hier in NL heb gegeten . Je krijgt echt lange saté stokken . De cendol als toetje genomen en zoals het hoort te smaken . Echte aanrader 💯







