Takk for en fin handel
Takk for en fin handel. Profesjonell service og enkel prosess hele veien.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Takk for en fin handel. Profesjonell service og enkel prosess hele veien.
Veldig god opplevelse. Alt ble levert som lovet, og arbeidet ser veldig bra ut.
God kommunikasjon og rask respons. Jeg er fornøyd med både produkt og service.
hyggelig og profesjonell behandling. Leveransen kom som avtalt, og kvaliteten var veldig bra.
Takk for veldig god service. Alt gikk smidig fra start til slutt, og jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Merkelig mange dårlig reviews, vi er veldig fornøyd.
Kom en på befaring av flytting av feieluke. Etter befaringen har jeg ikke hørt noen ting. Har ringt dem flere ganger men ingen svar.
Har fått et annet firma og ordnet jobben.
Er skremt hvor liten interesse dem hadde for å utføre denne jobben hos meg. Angrer at jeg tok kontakt med dem.Styr UNNA...Leste flere anmeldelser på firmaet.
Sier ikke mer........
Prøvde å kontakte dem for oppdrag ved å ringe, og via kontaktskjema. Får ikke kontakt med dem, virker ikke helt seriøst.
Bestilte heller oppdraget via der jeg kjøpte peisovnen. Der har de som regel et insentiv for at peisovnen blir montert-
⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️
Jeg har ingen ord på hvor dårlig er dette selskapet. Anbefaler sterk unngå det firmaet om du ikke ønsker trøbbel. For et kjipt og uprofesjonelt firma.
Skulle installere innglassert peisinnsats i eksisterende åpen peis og tok kontakt med flere for tilbud. Endte på Lortentzen Peis og Pipe AS da de kom med det beste tilbudet mtp på pris. Synes da de virket hyggelige og ryddige. Det er en liten familiebedrift som holder til i Sarpsborg, med far og to sønner. (Dette firmaet heter nå Saxvik Peis og Pipe AS. Det er akkurat de samme menneskene i firmaet. Far, mor og to sønner). Lorentzen står nå som inaktivt.
Far og sønn 1 skulle komme Torsdag 15/2 da jeg var på jobb, så vi avtalte at min mor skulle komme å låse de inn. Etter jobb den dagen skulle jeg reise på fjellet og bli borte over helgen, så derfor skulle jeg ikke hjem etter jobb. I løpet av helgen jeg var på fjellet hadde de allerede sendt meg en faktura med forfall innen noen dager, som jeg dessverre godtroende betalte.
Jeg fikk meg et sjokk da jeg kom hjem igjen. Det var bokstavelig talt et tynt sotlag over hele leiligheten. På gardinene mine. Den ene gikk ikke an å redde. På den splitter nye sofaen min til 25.000. På gulv og på møbler. På kjøkkenbenken.
Peisen var satt inn uten å gidde å mure eller gjøre noe som helst rundt. Det var store hull på alle kanter. På sidene hadde de bare stilt opp to metallrister. Som var spraymalt i sølv. I stedet for å ta seg bryet med å gå ut av leiligheten for å sprayemale disse, så hadde de bare stilt opp ristene inntil selve peisinnsatsen. Uten å maskere eller dekke til noe som helst. Og dermed også sprayet masse sølvmaling nedover selve peisinnsatsen på begge sider. På fronten var det også flere flekker, blandt annet en stor sølvflekk midt på den svarte døren. De forlater leiligheten slik, uten å informere om at de har klart å spraymale peisen. Dette er en peisinnsats som koster mellom 30-35.000.
Jeg tar kontakt og skriver at jeg er både sint og skuffet over hva slags syn som ventet meg da jeg kom hjem og skrev at jeg forventet at de rydder opp etter seg. Fikk melding tilbake av far om at det var beklagelig det som hadde skjedd og at han kunne komme den 28/2, (en uke senere) for å fikse dette. Jeg tar meg fri den dagen slik at jeg kunne være her da han kom. Samme dagen, 3,5 time før han skulle komme får jeg en melding hvor han skiver at han dessverre ikke kunne komme likevel da han hadde fått en jobb i Fredrikstad. Jeg skriver at jeg synes det er respektløst ovenfor andres tid at han sier fra om dette rett før han skulle være her. Han sier at jeg skal komme med en ny tid, og at han innretter seg etter det. Vi avtaler ny tid en uke senere, 6/3. Jeg skriver at han er nødt til å kontakte Jøtul for å få tak i samme lakk som de bruker på peisen, da flekkene de har laget må dekkes over.
6/3 så er det ikke far som dukker opp, men sønn nr 2. Han setter opp plater på sidene av peisen for å dekke hullene og gjør så godt han kan. Far har selvfølgelig ikke giddet å ta kontakt med Jøtul for å fikse lakk. Så han forsøker med noen våtservietter med et oppløsende middel. Han klarer å fjerne mange av flekkene, men ikke alle. På sidene er resultatet at våtserviettene har bleket selve lakken på peisen også. Han sier før han drar at han skal be faren bestille opp riktig lakk så vi får dekket over flekkene.
Det har nå gått 9 dager uten at jeg har hørt noe som helst. Har sendt flere meldinger til far uten at han gidder å svare. Han tar heller ikke telefonen.
Maken til frekkhet og uprofesjonalitet skal man lete lenge etter. Har man normal folkeskikk så rydder man opp etter seg. Jeg er sjokkert over slik oppførsel. Anbefaler ingen å forholde seg til disse menneskene. Så lær av min erfaring og hold dere langt unna. Betal heller noen tusenlapper ekstra å få tak i folk som oppfører seg profesjonelle og som har normal folkeskikk. Hører jeg ikke fra dem innen noen dager så vil jeg kontakte Forbrukerrådet og Forbrukertilsynet for å høre hva jeg gjør videre med denne saken. En ting er i hvert fall sikkert. De skal få rydde opp etter seg.
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.