Scottsberry Reviews 

314
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really nice products. There was an issue with the Royal Mail delivery, no fault of Scottsberry, but their customer service was excellent, particularly Sandra who was very responsive and helped resolve... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

hallo, ich schreibe sehr selten eine Bewertung, aber dieses Unternehmen hat eine optimale, positive Bewertung verdient. Meine Bestellung vom 14.04.2026 war auf dem Postweg im Briefzentrum in Ki... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Jag beställde "Mörkkorall barnslips satin 6-13 år" och sömmarna började gå upp så fort jag försökte knyta den, så jag var tvungen att sy om sömmarna själv. Besviken med kvaliteten, men åtminståne k... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jag beställde en näsduk (Italiensk mörkgrå näsduk i ull herringbone) till min kavaj från Neckwear på söndag kväll. Snabbt gick det så hade jag den i brevlådan hemma redan på tisdag (bor i Stockholm).... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Winkel in modeaccessoires
  2. Herenmode

Geschreven door het bedrijf

Scottsberry is a one stop shop for men's accessories. By designing and manufacturing the products without intermediaries, we can offer high quality products at competitive prices.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

314 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(314)

81 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Stuff…

*Updated Review*

Recently had an issue with a tie I liked so much I bought it a second time after putting it through the wash by mistake. I found a slight defect with it and it was hard to provide a picture of it due to the camera resolution. After an initial mis-communication my issue has now been fully resolved.

I wanted to update my review to reflect that the company went above and beyond to address my concerns and provide a resolution - Thanks!

29 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hi Callum,

Thank you for sharing your feedback. We’re really sorry to hear that you weren’t satisfied and have already reached out to you via email to resolve this in the best possible way. Please check your inbox and reply to our email when you have a moment so we can sort this out quickly.

Kind regards,
Johan, Scottsberry

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent and fast service

Excellent and fast service. Product was exact what it was on the picture.

18 september 2025
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Thank you so much for your review! We're happy to hear that you’re pleased with both the service and that the product matched your expectations. Welcome back!
Kindest regards,
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Achtung Keine kostenfreie Rücksendung.

Achtung Keine kostenfreie Rücksendung.
Krawatte und Einstecktuch im Set gekauft.
Leider sind die Farben sehr unterschiedlich
Ich kann diesen Shop nicht weiter empfehlen.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hallo,

Vielen Dank für Ihr Feedback. Beim Thema Rücksendungen haben wir uns für eine nachhaltigere Lösung entschieden: Wir berechnen den Selbstkostenpreis anstelle von kostenlosen Retouren. So können wir unnötige Rücksendungen reduzieren und gleichzeitig die Preise für unsere Kunden niedrig halten. Wenn Sie sich vor dem Kauf bei der Farbe unsicher sind, hilft Ihnen unser Kundenservice gerne weiter – wir können beispielsweise neue Fotos machen, damit Sie die passende Wahl treffen.

Mit freundlichen Grüßen
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delays and unhelpful customer service.

I purchased an item as a gift with a specfic date in mind. I checked the website which states delivery in 5/6 working days. Although Royal Mail kept the parcel longer than expected (15 working days) it missed my specic deadline. I see that others on this Trustpiolt site have had similar problems. To make matters worse, after admitting that they have breached their contract with me, I need to return the item because its not now needed, which Sandra at Scottsberry says this must be done at MY cost. She then returns this to the manufacturer in Denmark before I get my refund. Im not saying don't use Scottsberry but make sure you're not on a deadline or that the item is exactly what you want, otherwise it will cost you money and effort for something outside your control and I see I'm not the only person with this experience.

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hi,

We’re very sorry that your order was delayed and that it didn’t arrive in time for your planned occasion. While the delay was caused by Royal Mail, we fully understand the frustration this caused you.

To resolve the situation, we offered to send a replacement parcel. When the original parcel eventually arrived, you chose to return it instead, and we have since processed your refund in full. We have also been in contact with you directly regarding compensation for the return cost.

We truly regret the inconvenience you experienced and will continue working to make sure situations like this are handled as smoothly as possible in the future.

Kind regards,
Johan, Scottsberry

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer oriented company

As their customer, you'll feel in the first place, even if a problem occurred.
We had some problems with the post, and it wasn't their fault, but they still gave us fast and kind feedback and did their best to solve it. After the problem was solved, they gifted us with a free tie even though they weren't responsible for the delay. This gesture shows how much they truly care about their customers.

21 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Anbefaler bestemt

Havde problemer med at bestille, da jeg blev blokeret. Kontaktede kundeservice og fik rigtig god hjælp, fik løst problemet og lagt en ordre, som blev sendt lynhurtigt.

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bra slips, snabb leverans.

Beställde en vit slips inför en begravning men var osäker på om jag beställde den försent. Företaget skickade slipsen samma dag och den kom i brevlådan dagen efter. Slipsen är fin och passar bra. Jag är väldigt nöjd!

14 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hej Erik,

Tack för ditt omdöme! Fint att höra att slipsen hann fram i tid och att den motsvarade dina förväntningar. Varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning,
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Köpte slips och scarf

Köpte slips och scarf, riktigt fin italiensk kvalitet. Rekommenderas!

14 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hej Peter,

Så roligt att höra att du uppskattar kvaliteten på våra produkter och tack för din fina rekommendation. Varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning,
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk service!

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hej, stort tack för din recension! Kul att höra att du är nöjd med vår service! Varmt välkommen åter.
Mvh Johan, Scottsberry

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

total waste of money

I made a mistake and bought a couple of scarves from them.

The color of the scarves is not as it appears in the photos—they’ve heavily altered the images, in my opinion. If you check other negative comments, you will see the same experience with ties, etc. Don't fall for the company's effectively fake photos.

The quality of the scarves is terrible. It’s the coarsest material I’ve ever seen in this price range. And def not silk or even something close.

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hi,

I’m truly sorry to hear that the scarves didn’t meet your expectations. I understand your disappointment, especially since your request for a return was made after our 100-day return window.

We always strive to present our products as they are, and our photos are never intended to mislead. While we do our best to ensure accurate representation, colours may sometimes appear differently depending on screen settings and device.

Regarding the material, the scarves you purchased are made of 70% cotton and 30% silk, as clearly stated in the product description. We never claim they are made of pure silk. These scarves are produced in Italy by experienced textile mills, and we take great pride in selecting high-quality fabrics. This commitment is reflected in customer feedback: the scarves holds a rating of 4.7 out of 5 based on 251 independent, unedited reviews.

You can see more about the scarves here:
https://www.scottsberry.com/en-gb/p/italian-scarf-toscana-in-cotton-and-silk

We truly value your feedback and want to make sure you feel taken care of. I’ve just sent you an email so we can assist you further with a return or find another solution that works best for you.

Best regards,
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought 3 ties from this company and…

I bought 3 ties from this company and to say I’m disappointed is a massive understatement, I feel completely robbed. Despite paying a premium price, what I received looked nothing like what was advertised. All three ties appeared USED — wrinkled, poorly packaged, and with that second-hand feel no one wants when buying something new.

There was zero resemblance to the sleek, high-quality items shown on their website. This was a complete bait-and-switch. It’s shocking that a business would think it’s acceptable to repackage subpar or previously worn items and send them out as new.

I wouldn't recommend this company to even my worst enemy, let alone a friend. Save your hard-earned money, you deserve better. This company does not deliver on its promises and clearly has no standards when it comes to quality or customer satisfaction.

STAY AWAY.

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hi James,

Thank you for taking the time to share your experience – we're truly sorry to hear that you’re disappointed.

We take feedback like this very seriously, and your review does not reflect the level of quality or service we aim to provide. All our products are brand new and thoroughly inspected before shipping, so we’re keen to understand what has gone wrong in your case.

We haven’t received any email from you regarding this order, so we’ve now reached out to you directly via email to follow up. We’d really appreciate if you could reply so we can look into this together and find a solution.

Best regards,
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helhetligt bra erfarenhet

Mycket snabb frakt, bra produkter och hjälpsam kundtjänst vid produktbyte.

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hej, stort tack för din recension!

Så roligt att höra att du är nöjd med både leveransen, produkterna och vår kundtjänst – precis så vill vi att det ska vara! Varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning,
Sandra, Scottsberry.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestellung kam nie an. Warte auf Rückerstattung

Ich habe am 10.05.2025 eine Bestellung bei Scottsberry aufgegeben. Leider ist die Ware nie angekommen. Seitdem warte ich vergeblich auf eine Rückerstattung.

Ich habe bereits mehrere E-Mails an den Kundenservice geschrieben, aber bisher keine zufriedenstellende Antwort oder Lösung erhalten. Es wirkt leider so, als würde man mich ignorieren.

10 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hallo.

Wir standen per E-Mail mit Ihnen in Kontakt und bedauern sehr, dass Ihr Paket während des Transports verloren gegangen ist. Es handelte sich um ein Lieferproblem seitens des Versanddienstleisters, dennoch übernehmen wir selbstverständlich die Verantwortung und haben den Kaufbetrag bereits erstattet.

Wir hoffen, dass Sie uns trotz dieser Erfahrung weiterhin Ihr Vertrauen schenken und wir Sie in Zukunft wieder als Kunden begrüßen dürfen.

Mit freundlichen Grüßen
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

High Cost, Low Quality

The cost of the tie and the handkerchief did not meet the £40 price tag.

The stitching and finish is a very poor quality.

Really disappionted as the colour was just what I'd been looking for.

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hi,

Sorry to hear the quality didn't meet your expectations, especially as the colour was exactly what you were looking for. Complaints about stitching or finish aren't something we typically encounter, so if your products have any defects, we'd be very happy to exchange them for you. The particular set you purchased, the cerise pink tie & hanky:

https://www.scottsberry.com/en-gb/p/tie-handkerchief-cerise-pink

has an average rating of 4.6 out of 5 based on 260 customer reviews collected via an external partner. Please contact our customer service directly, and we'll help you arrange a replacement or return.

Kind regards,
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Scottsberry ydet en yderste god…

Scottsberry ydet en yderste god service. Jeg var i tvivl om hvilken str jeg skulle vælge og sendte en mail og fik en svar mail samme dag, med råd og vejledning.
Så sker der en fejl om jeg komme til at trykke forkert str da jeg bestiller varen.
Jeg skynder mig at sende en mail med forklaring. Scottsberry når at ændre min ordre til den rigtig str og jeg der dem så dybt tak over deres super godt service
Jeg kan kun varmt anbefale at handle ved Scottsberry

14 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hej,

Tusind tak for din dejlige anmeldelse! Det glæder mig virkelig at høre, at du er tilfreds med vores service – og at vi kunne nå at rette ordren, så du fik den rigtige størrelse. Skønt at vi kunne hjælpe dig hurtigt og smidigt. Du er altid hjerteligt velkommen tilbage!

Med venlig hilsen,
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Schöne Ware - mieser Kundenservice

Schöne Ware, gut gestaltete Webseite.
Leider ist der Kundenservice nicht hilfreich (um nicht zu sagen, nutzlos) und so bald ein Problem auftritt, gibt es nur noch Schulterzucken.

5 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hallo,

Es tut mir leid zu hören, dass Sie mit unserem Service unzufrieden waren. Ich habe Ihnen soeben eine E-Mail geschickt und werde alles tun, was ich kann, um Ihnen zu helfen.

Mit freundlichen Grüßen,
Johan, Scottsberry

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Oerhört snabb leverans

Oerhört snabb leverans. Personlig kontakt vid frågor, som svarar snabbt på mail.

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hej,

Stort tack för de fina orden! Vad härligt att du uppskattar vår snabba leverans och personliga kontakt – det är precis så vi vill att det ska kännas när du handlar hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning,
Sandra, Scottsberry

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bearbeitungsgebühr

Versand war schnell, Qualität der Ware okay.
Es gibt keinen kostenlosen Rückversand - mh auch noch okay. Aber eine Bearbeitungsgebühr von 10 Euro zu erheben für zurückgesendete Artikel finde ich eine Frechheit und habe ich noch nie erlebt

3 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Scottsberry

Antwoord van Scottsberry

Hallo,

Es tut uns leid, dass Sie mit unserem Rückgabeverfahren nicht zufrieden sind.

Wir berechnen nur dann eine Verwaltungsgebühr, wenn Sie 6 oder mehr Produkte gemäß der unten stehenden Tabelle zurücksenden. Bei einer Rücksendung von 1-5 Produkten berechnen wir keine Bearbeitungsgebühr.

1 - 5 Produkte: 0 €
6 - 10 Produkte: 7 €
11 ≤ Produkte: 15 €

Weitere Informationen finden Sie hier:
https://www.scottsberry.com/de/returns

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer