Serversdirect Reviews 

466
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Initially concerned at unfulfilled delivery for an in stock item, date being moved back 3 times. However, this was not their fault I believe, more a courier issue as delivery was to Northern Ireland.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery was supposed to be Monday, one week on from the order date, but it never arrived. Phoned the following day, as there was no valid email address, and spoke to someone who was clearly reading... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order for x2 seagate 8tb hdd. Web site said they were in stock. Very urgent order. Order accepted. Paid next day delivery. Received multiple emails saying order accepted and processed, it th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

OMG, what an amazing company. Ordered 2 x aircon units, one for us and the other for elderly parents. Delivered as promised the next day. Had a question and cannot praise highly enough the customer... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Computerwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

The UKs best for tower, rack and blade servers, all available on next day delivery. Free advice and technical support.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

466 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(466)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good Service

Timely delivery and good communication with customer.

20 februari 2023
Logo Serversdirect

Antwoord van Serversdirect

Good Afternoon Sriranjini Simha,

Thank you for your review. We do appreciate you taking the time to leave your comments.


I am pleased to hear you were notified of the delivery and the couriers carried out the services.


If need any help, please do not hesitate to contact us.


Thanks
Ivy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fully recommend Servers Direct

I was slightly nervous buying my Laptop online but generally the reviews for Servers Direct were quite positive, which reassured me enough to go ahead with my purchase. Some negative reviews mention sub standard packaging and laptops being damaged or reconditioned, this does not reflect my experience at all.
I ordered my Laptop with a 3-5 day delivery option however my Laptop arrived the next day with clear tracking information, making it easy for me to plan around the 1 hour delivery slot.
On delivery the Laptop was well packaged (well protected from both moisture and contact damage.) and arrived in manufacturers packaging with all tamper seals intact.
I had to contact Servers Direct via email due to the laptop showing only 6 months warranty remaining despite the advertised 1 Year. They responded within 1 hour (Advertised 24hrs) with all the necessary details required to rectify the issue.
This was a fully confidence inspiring experience for me. I have no problem recommending Servers Direct, I will definitely use them again in the future.

9 februari 2023
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Packaging (Jiffy bag) flimsy…

Packaging (Jiffy bag) flimsy considering it contained hard disk drives. From despatch, it took 9 days to arrive. Overall from order date it’s taken 2 weeks to get to me. It would be good to have an indication if an item was in stock at time of order as I presume this is part of the reason for the delay. I appreciate shipping once dispatched is beyond your control.

28 januari 2023
Logo Serversdirect

Antwoord van Serversdirect

Good Morning Alan,


Thank you for your review. We do appreciate you taking the time to leave your comments.

We are genuinely sorry for the overall experience you have had with the delay in the delivery and packaging. This is not the experience we would want you to have.

As an apology, I have refunded your delivery charge. Please allow 3-5 working days for it to clear on your original payment method.

Thank you for your feedback, and should you have further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.


Kind Regards
Ivy


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended.

Incredibly speedy delivery service for a normal delivery order. 14 hours from ordering to receipt. Very impressive and thanks. Goods delivered in good condition. Would certainly recommend on the basis of my first order with this company.

6 januari 2023
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Failed at every step - then sort of fixed it.

UPDATE:
As they mentioned they did refund the delivery and it did eventually come - just be weary of the delivery times is all I'd say.

HDD works well though and not other complaints so I'm bumping the review up.
------

Failed to deliver on Saturday even though I specifically paid more for that delivery as that's when I was available to be in for it.

Customer service is abysmal - there is no other word. They can't do anything over the weekend so forget any weekend delivery. They also flat out lied to me by saying that the item was out for delivery even though it clearly wasn't.

I cannot track the delivery on their site because of a 500 error when you try to log in to which the useless "customer service" agents constantly asked me the same questions about changing browser, clearing cache etc. Anyone who knows anything about websites will know a 5xx error is server side and no amount of new browsers or cache clearing will help.

Others have mentioned this in reviews too and it's still not been fixed so I have very low hopes for the being sorted.

There will also be the usual response from them on here apologising and saying "it's not the usual service they expect their customers to receive".

Instead of getting on trust pilot to apologise, do something about it instead.

Once upon a time when they were just Laptops Direct, they were a brilliant company. Now they've branched out into everything else and clearly the scaling up with it has not gone well.

Won't be using them again and recommend you don't either.

29 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Serversdirect

Antwoord van Serversdirect

Good Morning Andrew,

First, thank you for taking the time to leave us a review; we appreciate it.

Our sincere apology for the issues you've had with your order and the inconvenience caused; this is not the service we would like you to experience. I've fed this back to the relevant departments so we can deal with this internally and avoid similar scenarios in the future.

Upon checking your account, I can see that we have processed a refund for the delivery charge to compensate for the poor service. Again, we apologize.

We thank you for your feedback, and if you need support with anything else, please do not hesitate to contact us.


Kind Regards
Ivy

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Customer Service Failure

I've used serversdirect before without problem, but this time it was a nightmare.
First problem was a partially delivered order, which should be simple but was made difficult by Customer Service and Delivery Escalation, who were easily confused and unable to work effectively with their external supplier.
On top of this my account login was faulty and Customer Service just couldn't get their heads around what this meant or that it was a second problem.
The problem was compounded because their Customer Service system does not use unique tickets for problems - so don't ever try to report two different problems at the same time.
In the end I had to escalate to Head of Customer service, who didn't exactly resolve it but told me what was going on and the parts finally arrived. They too didn't understand what "internal server error" on a web page meant for a customer.
To be fair, serversdirect did resolve it eventually, so it is two stars. But they made it difficult to do because their own systems are ineffective. Their people are polite but poorly trained and lack authority to do anything or communicate with anyone.
I might use them again, but it would not be for anything I needed urgently.

20 oktober 2022
Logo Serversdirect

Antwoord van Serversdirect

Good Morning SPHT1,


First, thank you for taking the time to leave us a review; we appreciate it.

I'm so sorry to hear of the issues you've had with your orders; this is not reflective of our usual great service and goods, nor is it acceptable. I've fed this back to the relevant departments so we can deal with this internally and avoid similar scenarios in the future. Feedback such as this is essential so we can continue to improve our services, please be assured we're taking this seriously, and we will do all we can to ensure it doesn't happen again.

We thank you for your feedback, and if you need support with anything else, please do not hesitate to contact us.



Kind Regards,
Ivy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never place an order for laptop with ServersDirect

placed an order for laptop with Servers Direct on 2nd October 2022. I was informed that it will 3 weeks for delivery and ask to create account and login to track the order. Unfortunately I was unable to login getting message "INTERNAL SERVER ERROR". After few days on the suggestion of Server Direct customer service I tried different devices and browser but was still unable to login, so I asked to cancel the order. Because I mentioned canceling the order because of login problem, all of sudden I received the laptop on 7th October 2022 and in my opinion it was either refurbished or someone’s return. The laptop’s box seal was broken and also you expect the new laptop in a cellophane cover which it was not. Any how when I switched on it was working fine but did not realise that sound was not working. I sent sound problems to Server Direct and they were very quick to respond and asked me to send photos of the problem. Sound Problem !!!! Photos????. Finally send photo of laptop with an Audio bar showing that it is not muted. And guess what!!! They sent me an email asking me to login to the account to check the progress but back to the original login problem which was never sorted "INTERNAL SERVER ERROR". So I do not know what is happening and there is no point in sending email either, they do not read or ignore. I had written about login and condition of the laptop but they completely ignored it and just asked to send photos of the fault.

16 oktober 2022
Logo Serversdirect

Antwoord van Serversdirect

Good Morning Abdulhusein,


First, thank you for taking the time to leave us a review; we appreciate it.

I am sorry to hear your order arrived faulty, as this is out of our hands. We would not want you to have received a faulty item; however, I do apologize for this.

Upon checking your account,
our support team has made our Tech Team aware of the issues you are experiencing, and they will contact you today, 21/10, to discuss the next steps.

We thank you for your feedback, and if you need support with anything else, please do not hesitate to contact us.


Kind Regards,
Ivy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Parcel arrived on time. Machine works. Very easy process to buy this machine. Am not techie enough to critique the machine!

5 oktober 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong low price on item - clueless customer service agent

Had my eyes on a laptop, started chatting with agent about why price is so low and he blatantly told me that the price is wrong and if I order it now, I will likely to get an email about refund or alternative product offers... asked for real price, agent has no idea... (low price tactic to lure people into call sales team that advise you of other products they want to sell oppose what you want to buy, I wonder... ?) Absolute puppet show business!

7 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Serversdirect

Antwoord van Serversdirect

Good Morning Zoltan,

Thank you for your review. We do appreciate you taking the time to leave your comments.

Please, accept my apologies that you did not find our customer services team helpful. I am sorry that the level of service you received was not the standard we would expect, and I want to assure you that feedback will be distributed where necessary so improvements can be made.

I hope this helps. Should you have further questions or concerns, please do not hesitate to contact me.

Kind Regards,
Jackie

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer