ShapewearUSA Reviews 

266
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still haven't received my order. I made my order on September 3rd, 2026 and selected economy shipping. With economy shipping being 4-6 days, I still haven't received my order. I reached out to custome... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really like the quality of the shapewear that I purchased. It's much higher quality than other brands I've tried. The main reason for my five star review is the exchange policy. My original purchase... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM THIS COMPANY, THEY ARE HUGE LIARS. Simply put they deceive. They say that you can receive a refund but they refuse to actually do it and only offer exchange. I am postop... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product exactly as described. Speedy shipping. I did feel as though the two strap compression garment ran a tad small. I'm 4 weeks post abdominoplasty and currently at 30/31" waist. I just have room t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Ondergoedwinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Shapewear USA, the new way to shop for shapewear in the U.S. Let us take you on a journey of the best shapewear brands, from North and Latin America to Europe and all around the world. ShapewearUSA.com connects women with the world's most in-demand fashion shapewear brands. ShapewearUSA.com is a leading destination for sophisticated fashion that features the latest trends and collections for body shaping garments that improve posture, boost confidence and highlight a more contoured shape and sleeker physique. We are inspired to help women find shapewear clothing that accentuates their most attractive traits, including the unique beauty that radiates from within.


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

266 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 70% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(266)

12 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still haven't received my order

Still haven't received my order. I made my order on September 3rd, 2026 and selected economy shipping. With economy shipping being 4-6 days, I still haven't received my order. I reached out to customer service twice and they don't have a tracking number at all. I understand final sales cannot be refunded but I'm unsatisfied with how long it's been taking plus there's no tracking number. My order number is: 137778.

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Exchange Policy

I really like the quality of the shapewear that I purchased. It's much higher quality than other brands I've tried. The main reason for my five star review is the exchange policy. My original purchase was not a good fit and the company exchanged my item so quickly! Thank you!

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY ANYTHING FROM SHAPEWEARUSA

DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM THIS COMPANY, THEY ARE HUGE LIARS. Simply put they deceive. They say that you can receive a refund but they refuse to actually do it and only offer exchange.
I am postop from a major surgery and this company took advantage of me at this delicate time.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company

Horrible company

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

We’re sorry to hear you feel this way. Please reach out to us at support@shapewearusa.com with your order details so we can better understand the issue and assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE

BEWARE! If you buy on sale, your purchase is final sale and you won’t see that anywhere. You will se hassle free return, 30 day satisfaction, etc but that’s not true if you buy 2 and get a discount. Also, the product sucks and rolls down. Buyer beware!

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO CUSTOMER SERVICE

The product is great but when you place an order and only get one out of two then customer service is not in their vocabulary, They never answer the phone, have to leave multiple messages, never a call back. Email must be manned by a robot as it will only say we shipped the item and the post office has delivered so YOU go and file a report with USPS. Not our problem. I dare say any reputable company with morals would do that paperwork on THEIR end and just ship to me what I did not receive.

13 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear you liked the product, but we’re very sorry for the frustration caused by the missing item and the difficulty reaching our team. That’s not the experience we want for our customers. Please contact us at support@shapewearusa.com with your order details so we can review the issue and assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charged me and never sent item

I purchased an item that their website would be sent to me in 4-7 business days. One MONTH went by and they never sent it. Every time I emailed them, they just said they're forwarding my concern to the appropriate team. Their phone number goes to a voicemail, which no one ever called back. I ended up requesting twice for them to just cancel the order (after waiting for a month). I ultimately had to contest the charge with my credit card.

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the delay and the frustration it caused. This is not the level of service we aim to provide. We take concerns like this seriously and would like to review your case—please contact us at support@shapewearusa.com so we can assist further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst customer service I've had in…

The worst customer service I've had in a long time. Charged me additional $ even though I didn't complete the return/exchange I was considering. Had to turn it over to my Credit Card company.

If they spent as much time listening to their customers as they do responding to these reviews, they'd be a better company. Avoid!

1/12/26
I see that the company has issued the same cut and paste reply to my comment that they have submitted for many others. Trust me - I did reach out to them before posting (several times) and they did nothing to settle the conflict.

4 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand your concern. We take issues like this seriously and would like the opportunity to review your case—please contact us at support@shapewearusa.com so we can look into this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was stupid enough to trust this fraudulent company

I was stupid enough to order 3 bras. They are all too small.

I tried calling, left a message, of course no return response.
I called twice and left messages; no one ever called back. First red flag.

I finally found the website, tried this company to return them for a larger size. It was refused. Second red flag.

Apparently return policy starts day ordered, not arrived. It took longer than a week to receive these tiny bras. Third red flag.

The return fee having paid, was charged seems null and void. Fourth red flag.

I will ensure the internet and everyone knows that your company is fraudulent! Just sends inadequate goods.

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear about the sizing issue and the frustration this caused. Our return timeframe and policies—including exchanges and store credit—are outlined on our website, but we understand this may be disappointing. Please contact us at support@shapewearusa.com so we can review your order and assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Return Service

The item I received was too small and they will only do an exchange for a medical reason. I don't need the garmet now that I am past the surgery point. I also purchased the free return coverage which provides me with nothing as they still want to charge me for the shipping and handling to send it back. If you go anywhere on their website, you can't even find out information about the return coverage fee. Calling customer service only allows for you to leave your order number and email address. I will NEVER recommend or use this company again and will also advise my plastic surgeon's office to stop recommending for patients.

11 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. While our policy allows exchanges or store credit, we’d like to review your case—please email us at support@shapewearusa.com so we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

There’s no customer service

There’s no customer service. Good luck trying to email or chat with someone. If you return an item, you are only getting an in-store credit. There’s no refund go somewhere else where there’s actually customer service and where you can get your phone money back if you don’t like something.

Your response to email you is BS. I’ve called multiple times, emailed and try chatting to get someone to talk to and no one. Your company is a joke.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. While our return policy provides exchanges or store credit—as stated on our website—we never want you to feel unsupported. Our team is available by email, and we encourage you to reach out to us at support@shapewearusa.com so we can assist you directly and help resolve your concern.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

cheap and unable to return

You cannot return item unless it's for an exchange or for store credit. The material is cheap. I got a much better product on Amazon for half the price and was able to return it if I needed to. The sizing chart was completely off for the post surgical bra that I needed. I would shop else where.

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

ChatGPT said:

We’re sorry to hear that the item didn’t meet your expectations and that the sizing wasn’t accurate for your needs. Our return policy allows for exchanges or store credit, which is outlined on our website, but we understand this may be disappointing. Please reach out to us at support@shapewearusa.com
so we can review your order details and see how we can best assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid, buy elsewhere

First they boldly claim to take returns back within 14 days, however pay attention to the small print that it’s only for store credit! Good luck getting in tiuvh with anyone to help. I do not recommend purchasing from this company.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry for any confusion regarding our return policy. While we do accept returns within 14 days, they are processed as store credit, which is clearly noted on our website. We understand this may not be the preference for everyone, and we’ll make sure your concerns are shared with our team. If you still need assistance, please contact us at support@shapewearusa.com, and we’ll be glad to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam.
They take your money, "claim" the item shipped and provide a tracking number that has zero movement.
Then have the nerve to have your refund go through several stages before it's even considered to be returned.
You can not call to speak to anyone, as the only option is to leave a voicemail and they'll get back to you; but don't.
They have a "live chat" with no one responding and still don't get back to the sent messages.
They come up with excuse after excuse for your money to be refunded, for weeks and weeks to continue passing.

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must feel. Please know that every order is shipped with a valid tracking number, though on rare occasions, carriers may delay updates. Our refund process is in place to ensure accuracy, but we regret if it felt prolonged in your case. We take your concerns seriously and would like to resolve this. Please contact us directly at support@shapewearusa.com so we can review your order and assist you promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This "shop" is a scam!

This "shop" is a scam!! Paying for expedited shipping does absolutely nothing, it still takes over a week to be delivered. Wrong size, something wrong with the product, too bad you're stuck with the shitty product as they have zero return policy. You can only exchange or get a gift card for another shitty product as if that's what anyone wants! Never again!! Save your money and go elsewhere!!

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

We’re truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. While our policy allows for exchanges or store credit—as clearly stated at checkout and on our site—we know this may not be ideal for everyone. If you received the wrong size or a damaged item, please email us at support@shapewearusa.com so we can look into this further and do our best to make it right.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Measurements were wrong and all I can…

Measurements were wrong and all I can do is exchange. By the time I got the new item I had found something similar on Amazon and now stuck with this thing I'll never open or wear.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

We're sorry to hear the item didn’t work out as expected and understand your frustration. While our policy allows for exchanges, we want to make sure you feel supported—please email us at support@shapewearusa.com so we can look into your order and see how we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I followed the size guide and what I…was very disappointing and must be returned. Not just a little off size but hugely off size.

I followed the size guide and what I received is HUGE! I need to return and am really disappointed because it took so long to get it and I got it for a specific reason.
I was hoping be able to at least test it and this thing is made for a huge person.

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

We're truly sorry the sizing didn’t work out and for the delay in getting your order. We understand how frustrating that must be, especially with a specific need in mind. Please reach out to us at support@shapewearusa.com—we’d be happy to help you with the return and find a better-fitting option.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excelente

Excelente, rápida entrega y productos de calidad 100% originales!

10 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

¡Muchas gracias por su comentario! Nos alegra saber que está satisfecho con la rapidez de la entrega y la calidad de los productos. ¡Estamos aquí para servirle siempre que lo necesite!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUYER BEWARE

BUYER BEWARE! If I could give 0 Stars I would! There website claims "Experience Our Exceptional Customer Service
We pride ourselves on our quality customer service, so for faster assistance, please use the Live Chat feature on our website or call our ShapewearUSA phone number during our support hours". NOT TRUE. Worst customer service. Called left severak messages for a call back, emailed multiple times for someone to call me back, and all they would do is email. I needed help with returning/exchanging on their website. Claim its easy but it's not! They won't talk to you in person and their 'live chat' is not existent. I will NEVER buy from company again.

13 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ShapewearUSA

Antwoord van ShapewearUSA

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration this has caused. We understand how important timely support is and regret that we fell short of your expectations. While our team primarily responds via email to ensure accurate tracking and resolution, we truly want to help. Please reach out to us again at support@shapewearusa.com, and we’ll make it a priority to assist you further.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer