Siilostomy Reviews 

31
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been trying to get refunded for my order that never arrived since July. Back and forth with emails and chatbots on their website with no luck. This honestly feels like a scam at this point. O... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

J'ai acheté une culotte classique pour stomie pour essayer et jen suis enchantée. La matière est très douce, le maintient parfait. Je vais en acquérir d'autres

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Les bandeaux semblent être de bonne qualité et sont très beaux. Cependant, sur l’annonce et dans certains commentaires, ils sont présentés comme des bodies alors qu’il s’agit de simples bandeaux ave... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered an ostomy belt Very nice quality product My phone accidentally auto filled an old address while I ordered and I didn't realise until too late so delivery address was wrong I contacted t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Lingeriewinkel
  5. Ondergoedwinkel

Geschreven door het bedrijf

SIIL Ostomy makes clothing and accessories for people who live with a stoma. Belts, covers and everyday pieces designed so a pouch sits securely and looks like clothing, not medical kit. We are SIIL OSTOMY INC, based in the United States. The same team also serves customers in Europe and the UK from siilostomy.com. One brand, one standard: pieces that work on a real body, on a real day. What we make. Ostomy belts that hold a pouch in place without digging in. Covers and wraps that sit under ordinary clothes. Support pieces for the first weeks and for everyday wear, in sizes that cover a first pouch through a settled routine. We ship worldwide. Orders leave our warehouses; if a size or a delivery is wrong, write to hola@siilostomy.com. A person on the team answers — Maria or Santiago. This Trustpilot page is the public record of how we treat customers. We reply to reviews. If we failed, we say so and we fix the order. If we did well, we are glad you said it here. We design for heat, movement, and the clothes you already own. Nothing here is a clinical claim — it is clothing that has to work. SIIL Ostomy. Fashion made for life with a stoma.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

31 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(31)

29 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Culotte classique : juste parfaite

J'ai acheté une culotte classique pour stomie pour essayer et jen suis enchantée.
La matière est très douce, le maintient parfait.
Je vais en acquérir d'autres

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Patricia, c'est Maria de SIIL.

Merci. Doux et bien maintenu, c'est exactement ce qu'on cherche. Je suis contente que la culotte te convienne.

Si tu as besoin de nous, écris à hola@siilostomy.com.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer BEWARE

I have been trying to get refunded for my order that never arrived since July. Back and forth with emails and chatbots on their website with no luck. This honestly feels like a scam at this point.
Order number 122412 for reference. First out of stock, then issue with my address, now they send me tracking notifications but it hasn’t moved since August. They said they would refund and send me a confirmation but that wasn’t sent either! Buyer Beware!

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Michelynn, this is Maria from SIIL.

Order 122412 is refunded in full. The card shows two credits, not one: 46.99 USD on 27 August, and 53.98 USD on 24 September. Together that is 100.97 USD, the whole order.

Your note here is from 23 September, the day before that second credit. Please check the same card you paid with. If either credit is missing, write to hola@siilostomy.com and I will look at it with you.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

In addition to the product being…

In addition to the product being extremely well-made, highly functional, and comfortable, the customer service from ordering to delivery, and the ongoing communication and support from Siil has made the transition to living with an ostomy smooth.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Valerie, this is Maria from SIIL.

Thank you. Well-made and comfortable is the bar we work to, and I am glad the people on the order were part of that.

If you ever need us, write to hola@siilostomy.com.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Siilostomy understands me.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Thank you. Clothes that work for a real day — that is the work.

If anything ever needs a hand, write to hola@siilostomy.com and we will look after you.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Empty promises and bank account

I have written many emails, chatted through the bot and result was a cancelled order without a refund. Silence! I sent and email and attached a copy, it the end result is satisfactory I will update my review. Nobody should have to go through the added stress of dealing with companies who promise and don’t deliver. Recovery is hard enough without this added stress.

Hello,
I am following up with my order number 125818. For over a month I have been expecting a package that not only was going to help me adjust to a new lifestyle, but one my nursing team praised, and recommended. I am extremely disappointed in the fact that not only has my ordered been cancelled, but that I also haven’t received a refund of almost $200. This may not be much money to you, but on disability I only receive a small portion of income it is all I have, and I invested it in your products. I trusted the word of my nursing team; I stayed in contact with, who I should have known were not customer service people, but AI robots that have been misleading me along. I would still like the products I ordered with the promise of the Ostomy protector for my inconveniences. I would also like this order expedited. Please note, my surgeon and Ostomy nurses work at the biggest and best colorectal center in all of Boston MA. So far, I have nothing positive to report back to them regarding my experience with this company. I will report my experience back to them and recommend they refer their patients to look elsewhere. Recovery is hard enough, patients should not have the added stress of dealing with a company who claim to care for their customers, but actions tell a different story. Please respond so I am aware you received this email and also with a resolution.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Amy, this is Maria from SIIL. You are right. You paid on 1 August. The order was cancelled and the money was not sent back. That should not have happened.

What is done now: reship order 129344 is moving to 29 Arlington St, Merrimack, NH 03054. UPS tracking is 1ZK11711YN88070004. Last scan Nashua, 17 September. UPS estimate Monday 21 September before 21:00. If that parcel is not what you still want, write to hola@siilostomy.com with Maria in the subject and I will put the 184.95 USD back instead.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rychlost reakce a vrácení ceny…

Rychlost reakce na základě mé recenze na Trustpilot dne 27. srpna 2026 a vrácení ceny nedodaného zboží. Irena H.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Ireno, tady Maria ze SIIL.

Děkuji, že jste napsala, že vrácení peněz dorazilo. To jsme chtěli napravit.

Kdybyste nás ještě potřebovala, napište na hola@siilostomy.com.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Muy mala experiencia

Muy mala experiencia. Tenía un código del 20% y solo me aplicaron un 10%, además de tener envío gratuito. Necesitaba el pedido con urgencia y, pese a ser un envío de 24/48 h, pasó más de una semana sin responder. Cuando reclamé tanto el descuento como el retraso, acabaron cancelándome el pedido. Muy poca seriedad y pésima atención al cliente.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

David, soy Maria, de SIIL. Tienes razón y lo siento.

Un código del 20% que se aplica al 10% es un fallo nuestro, no letra pequeña. Un envío anunciado en 24/48 horas que tarda más de una semana sin que nadie te responda tampoco tiene defensa. Y cancelarte el pedido después de que reclamaras es la peor forma de cerrar el asunto.

No consigo localizar tu pedido con el nombre que aparece en la reseña y no quiero inventarme los detalles de tu caso. Escríbeme a hola@siilostomy.com con "Maria" en el asunto y tu número de pedido, y me ocupo yo personalmente.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zklamání

Dobrý den,
jsem několik měsíců po těžké onkologické operaci s 2 stomiemi. Byla jsem tak šťastná, když jsem objevila nabídku Siilostomy. Nejprve se jevilo vše v pořádku, naopak i komunikace byla nadstandardní. Dne 22. 6. 2026 jsem si objednala 7 položek za více než 7.000,-Kč. Pak však začaly problémy. Po výměně několika mailů, kdy mi bylo oznamováno, že vlastně v mé velikosti a barvě nemají v zásadě nic skladem, jsem nakonec obdržela začátkem července zprávu, že mi posílají celou objednávku. Udivilo mě to s ohledem na předchozí maily o nedostupnosti objednaného. Dne 8. 7. jsem obdržela malý balíček s 2 protiúnikovými kalhotkami, béžové barvy, i když jsem měla objednané jedny béžové a jedny černé. Ale alespoň jsem mohla posoudit kvalitu těchto kalhotek, která je skutečně na výborné úrovni. Po úvaze jsem se tak rozhodla ponechat si tyto kalhotky, byť v jiné barvě, a současně jsem reklamovala dodání zbývajících 5 položek, poslala jsem fotografie balíčku, z jehož označení vyplývalo, že měl 0,5 kg i se všemi obaly, což odpovídalo zaslaným 2 kusům kalhotek. Nejprve se jevilo, že korespondence s Ana Vera někam vede, ověřovala si stav ve skladu s tím, že mi pošlou zboží nebo vrátí peníze. Zvolila jsem si zaslání zboží, protože mi mohlo usnadnit běžný život. Jaký byl šok, když přišlo opakovaně několik mailů, které zjevně psala AI, která vůbec nenavazovaly na předchozí četnou korespondenci a naopak mi nakonec bylo sděleno, že jsem podle jejich záznamů již vše obdržela!!!! Popravdě mě velice zklamalo takovéto jednání - zneužívat situace nemocných lidí, kteří uvěří nabídce pomoci a jejím podmínkám a následně neobdrží ani všechno objednané zboží ani peníze, je velice nekorektní. Byla jsem stále přesvědčena, že i přes veškeré průtahy a problémy moji objednávku ze dne 22. 6. 2026 obchod vyřeší a chybějící zaplacené položky mi zašle, ale bohužel se tak do dnešního dne nestalo. Na e-shopu přitom mají skladem všechny položky, které jsem si objednala v červnu, a nabízí je i v sadách po více kusech ve všech barvách a velikostech s termínem dodání 26. 8. 2026 (aktuálně do 2. 9. 2026). Vůbec tak nechápu, proč u mé objednávky jsou od začátku u každé položky problémy a proč mi ji nedodali.

Za více než 2 měsíce jsem tedy obdržela dne 8. 7. 2026 pouze dvoje protiúnikové kalhotky, navíc v jiné barevnosti. Ostatní objednané zboží mi nikdy neposlali, což vyplývá z fotografie balíčku, kterou jsem obchodu poslala 12. 7. 2026 a nyní při žádosti o vrácení peněz znovu. Balíček vážil pouze 0,5 kg včetně všech obalů, což odpovídá tomu, co obchodu celou dobu píši a nikoli tomu, co mi odpověděli naposledy. Pokud by poslali vše, co jsem objednala, tak by to museli mít na skladě v době odeslání a musel by mi dojít velký balík mnohonásobně těžší než 0,5 kg.

Uvedené si jistě obchod za tak dlouhou dobu mohl ve skladu ověřit podle skladových zásob, ostatně od objednávky mi pouze sdělovali, že objednané zboží nemají s tím, že pokaždé uvedli jinou položku .

Na mou žádost o vrácení peněz za nedodané zboží na účet, z něhož jsem zaplatila celou částku ceny , jak mi ostatně již i nabízeli, jsem žádnou odpověď dosud neobdržela.

Nechápu tento způsob jednání – obchod má moc pěkně udělané webové stránky, podle kalhotek mohu soudit, že výrobky jsou kvalitní, tak nechápu, proč si to kazí takovýmto způsobem jednání, které nikam nevede. Proč přímo na e-shopu popravdě neuvedou, jaké mají velikosti aktuálně k dispozici a kdy budou mít velikosti či zboží, které aktuálně skladem nemají. Stačila by malá úprava e-shopu a odpadlo by toto nekonečné dopisování. Přitom informace, které mi zasílá např. Maria o zkušenostech se stomií, jsou skutečně výborné, ale bohužel jen ty. Je to škoda, zjevně nejde o podvodný e-shop, ale spíše nezvládnutí náporu zakázek. Irena

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Paní Holcová, tady Maria ze SIIL. Máte pravdu a moc se omlouvám.

Ověřila jsem si Vaši objednávku z 22. 6. Tři položky nebyly skladem už v den, kdy jste objednávala, přesto náš systém označil celou objednávku jako odeslanou. Proto Vám naše e-maily tvrdily, že je vše na cestě, a proto Vám kolegyně napsala, že zásilka byla doručena. Balíček, který jste 8. 7. dostala, obsahoval dvoje kalhotky, obě béžové, ačkoli jste si objednala jedny béžové a jedny černé. Zbytek objednávky Vám nikdy nebyl odeslán. Vaše fotografie balíčku to dokládá a naše vlastní záznamy to potvrzují.

Nebylo to nedorozumění ani chyba na Vaší straně. Byla to naše chyba a Vy jste na ni měsíce upozorňovala, aniž bychom Vás poslouchali.

Vaši žádost řeší vedení firmy. Do 24 hodin Vám napíše konkrétní člověk s konkrétní odpovědí, ne další obecný e-mail. Nemusíte už nic posílat ani nic dokazovat.

Máte pravdu i v tom, co navrhujete: na e-shopu má být vidět, co je skutečně skladem. Právě to opravujeme.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I have ordered 3 times from Siil, No luck!

I have ordered 3 times from Siil, twice on Amazon and once through their website. Amazon Orders never came and I eventually was refunded. The third order was through their website and a few hours later I get an email saying the item is out of stock and to choose a replacement. There were none available. My choice is to wait or get a store credit, no option for a refund.
Updated 9/3/26 Siil has been in contact and I did receive what I ordered, even after getting a refund through PayPal. The item had already been shipped and they told me to keep it as a gift because of the problems. I changed my review from 1 star to 4 stars based on their customer service and good intent. My wife likes their product so I will probably order again.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Norb, this is Maria from SIIL. You are right and I am sorry. You tried three times since June and we let you down three times. The first Amazon order was cancelled because we had no stock. The second was sold while our stock was already at zero, so it was late and Amazon refunded you. On our website you paid and four hours later got an out-of-stock email with no refund option. That option should have been there.

What has happened since: your payment was returned in full on 30 August, and the panties you ordered still shipped and are with UPS in Rochester now. Please keep them, there is nothing to pay.

What I am changing because of your review: a refund is now one of the choices on that out-of-stock page, and we stop selling sizes the warehouse cannot pick. If anything about this is still not right, write to hola@siilostomy.com with "Maria" in the subject and it reaches me.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product is amazing!!!

Product is amazing! Quality and comfortable.

29 juli 2026
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Thank you, Christy. Comfortable is the hardest part to get right, so hearing it from someone who wears it every day means a lot to the people who make these.

If anything ever needs a hand, write to hola@siilostomy.com and we will look after you.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nie wieder

Geht gar nicht. Warte nun mehr als 5 Wochen auf denn Umtausch. Seit Tagen gibt es keine Rückmeldung mehr. Weder vom Umtausch noch Rückerstattung.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Stefan, hier ist Maria von SIIL. Sie haben recht, und es tut mir leid. Sie haben Ende Juni einen Umtausch beantragt und ihn nie bekommen. Danach haben wir Sie tagelang ohne Antwort gelassen, und am 18. August haben wir Ihnen geschrieben, dass wir uns noch am selben Tag melden. Auch das ist nicht passiert.

Was heute stimmt: Ihre 61,24 EUR wurden am 13. August vollstaendig auf Ihre Mastercard zurueckerstattet, zwei Tage nach dieser Bewertung. Wir haben es Ihnen nicht gesagt, und das haetten wir tun muessen. Falls die Gutschrift auf Ihrem Konto nicht zu sehen ist, schreiben Sie mir bitte.

Wenn Sie den Guertel doch noch moechten, schicken wir ihn Ihnen in der richtigen Groesse kostenlos zu. Schreiben Sie an hola@siilostomy.com mit "Maria" im Betreff, dann kommt es direkt bei mir an.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Les bandeaux semblent être de bonne…

Les bandeaux semblent être de bonne qualité et sont très beaux.
Cependant, sur l’annonce et dans certains commentaires, ils sont présentés comme des bodies alors qu’il s’agit de simples bandeaux avec culotte intégrée.
Peut être faudrait-il modifier le descriptif?

29 juli 2026
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Bonjour Sandrine, ici Maria, de SIIL. Merci pour votre message, et vous avez raison.

Un bandeau avec culotte intégrée n'est pas un body, et notre annonce ne doit pas laisser croire le contraire. Nous corrigeons le descriptif.

Merci d'avoir pris le temps de nous le dire plutôt que de simplement renvoyer le produit. Nous sommes contents que la qualité vous plaise.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deshonestos...evitar.

Dado que la situación nueva y compleja que afrontan las personas con estoma ya es difícil cuando uno se encuentra con una compañía que promete ser profesional,empática y " rápida"....(dos días por un envío) pues se ilusiona.Pero resulta que nada de eso es cierto, tardaron desde el 14 de junio hasta el 28 de julio en solucionar los múltiples problemas que me causaron. Unas veces me decían que faltaba uno de los tres productos que había pedido para luego decirme que faltaba otra distinto...no llegó nada hasta la primera semana de julio,y con tan mala suerte que el bañador que tanto necesitaba no me valía...claro que las instrucciones de cómo tomar las medidas son muy poco adecuadas,luego la odisea de la devolución, yo lo avisé a los quince minutos de recibir el producto,y lo envié a la mañana siguiente del modo que siilostomy me había indicado. Luego me decían que no lo habían recibido,y además que el importe a devolver era unos 31 euros menos de lo que yo había pagado por el bañador que costaba 119 con algo, pedí explicaciones, nunca se me dieron, y ahora cuando por fin ha llegado el último producto,que es horrendo,( el cinturón) y se me ha devuelto mas o menos lo que correspondía,pues quería advertir a las personas como yo, con estoma, que no se les ocurre usar la pagina ni comprar los productos de siilostomy. No se hacen responsables, no son profesionales y deshonestos.

14 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Susan, soy Maria, de SIIL. Tienes razón y lo siento.

Desde el 14 de junio hasta finales de julio te dijimos primero que faltaba un producto y luego otro, no te llegó nada hasta julio, el bañador no te valía y la devolución fue otra carrera de obstáculos. Nada de eso deberías haberlo vivido.

Sobre el importe, que es lo que nadie te explicó: el bañador figuraba a 119,99 euros, con el descuento aplicado pagaste 112,65, y 112,65 es exactamente lo que se te devolvió el 28 de julio. Pediste esa explicación en su momento y no te la dimos. Eso también estuvo mal.

Si el cinturón tampoco te sirve, escríbeme a hola@siilostomy.com con "Maria" en el asunto y lo resolvemos.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

achat fait sur amazon

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Merci pour les cinq étoiles. Que la commande vienne d'Amazon ou de notre site, votre avis compte autant pour nous.

Si un jour quelque chose ne va pas, écrivez-nous à hola@siilostomy.com et nous nous en occupons.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Estafa total

Estafa total, pedí 3 fajas 97 euros y las tuve que devolver. Las han recibido hace un mes y todavía no me han hecho la devolución, les he mandado 2 veces todos los resguardos de correos y el seguimiento como que lo han recibido y ya ni me contestan a los correos. Un desastre.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Yolanda, soy Maria, de SIIL. Entiendo por qué escribiste esto y lo siento.

Te confirmo lo que pasó con tu dinero: los 97,08 euros están devueltos por completo, en dos partes, el 31 de julio y el 5 de agosto. La segunda salió dos días después de esta reseña y nadie te avisó de ninguna de las dos. Ese silencio, después de que mandaras los resguardos dos veces, es lo que hizo que esto pareciera una estafa.

Si al mirar tu banco no ves los dos abonos, escríbeme a hola@siilostomy.com con "Maria" en el asunto y lo persigo yo.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Corrected shipping mistake

I had received the wrong bathing suit bottom, it was still a great bathing suit bottom just not the one pictured! I reached out to SIIL and they made sure that I was taken care of. Love my bathing suit and feeling like my pouch is secure while swimming and enjoying water time with my friends and family :)

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Thank you, Katie. We did send you the wrong bikini bottom, and you should not have had to chase us to fix it. Thank you for giving us the chance to put it right instead of walking away.

Feeling secure in the water with friends and family is exactly why these exist. Enjoy every bit of it.

Maria, SIIL Ostomy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Niemand sollte dort bestellen!!!

Nie wieder dort bestellen!!
Ich habe leider seit kurzem einen Stoma und brauche dringend einen Gurt.
Siil Ostomy ist eine perfekte Chaos Firma. Ich wurde 11 Wochen nur veräppelt. Die Ware wäre unterwegs zu mir, dann europaweit nicht am Lager…So ging das ewig hin und her mit 80 Mails.
Dann habe ich noch einmal bestellt und siehe da, der Gurt kam.Aber es fehlten die Klebestreifen und der Protector. Siil Ostomy hatte dann behauptet, es wurden 2 Gurte gesendet.Wieder gelogen.
In 3 Lieferungen habe ich nun endlich alles zusammen. Einen Gurt habe ich storniert. Das hat die wohl total durcheinander gebracht, trotz unterschiedlicher Bestellnummern.Wie vermuttet fehlten bei der 2. Bestellung die Klebestreifen und der Protector.
Maßangaben stimmen auch nicht. Gurt ist zu groß. Musste ich aber erst einmal nehmen.
Danke an Amazon, die immer wieder geholfen haben!
Ich habe einen neuen Gurt beim Wettbewerb bestellt. Bessere Qualität, schnell geliefert und nur 15 % des Preises von Siil Ostomy!!

Meine Nerven haben stark gelitten. Die Zeit ist mir echt zu schade !!

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Hallo Gerald, hier Maria von SIIL. Ihre Bewertung war hart zu lesen, aber sie ist verdient. Bei Ihren Bestellungen ist viel zu viel schiefgegangen... Teillieferungen, fehlende Klebestreifen und der Protector, widersprüchliche Auskünfte und viel zu viele Mails. Das tut mir wirklich leid, gerade weil Sie den Gurt dringend gebraucht haben. Falls noch irgendwas offen ist, auch bei der Passform, schreiben Sie mir direkt an hola@siilostomy.com mit Trustpilot im Betreff. Ich kümmere mich persönlich. Maria

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very unprofessional and never received my item

Ordering was easy, upon placing the order I received an email stating that a label was created and within 2-5 days I will receive my package. The next day I received another email stating my order left the warehouse . I waiters the five full days and I went to track with ups only to find out that the package had never gotten to the warehouse. I contacted them and asked what the hold up was. The ONLY email I received was don’t want a refund?? I responded saying no I want what I got charged for, and please send me another product. I have wrote three more emails, and no one is getting back to me, nor have I received my order. Sadly I thought this company was a reputable company only to find out what a headache it is now to dispute my charge… please consider ordering from another company they are very unprofessional.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Hi Stacey, Maria from SIIL here. I checked your case... you are right, a label was printed but the parcel never actually left, and instead of fixing it we just asked if you wanted a refund. Not ok and I'm sorry. Write me at hola@siilostomy.com with your order number, put Trustpilot in the subject so it lands with me, and I'll reship right away or refund you in full, whatever you prefer. Maria

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super produits

Super produits : Culotte de stomie anti-fuites et Maillot de Bain Tankini Breeze.
Boutique super sérieuse avec un suivi top !
N'hésitez pas un instant

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Merci beaucoup Danielle ! Ravie que la culotte anti-fuites et le tankini Breeze vous plaisent. Un avis comme le votre aide enormement d'autres personnes stomisees a oser franchir le pas. Prenez bien soin de vous. Maria, SIIL

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not a great start but got good service in the end

Important UPDATE for the original review:

I eventually got refunded by PayPal for this order because I couldn't find another way to approach this than through them. Some time after that the products left the warehouse and were delivered and eventually I was able to get proper connection from SIIL Ostomy. They held full accountability for the experience and offered to resolve the issues.

MOST IMPORTANTLY: The belts eventually arrived and while the colours aren’t what I originally wanted and ordered, the product itself seems very very good in quality and accurate to what the website describes.

I hope they are able to fix some website issues and communication voids so that more people will find these products.

ORIGINAL REVIEW:

I wish I could tell you about the product I ordered but not possible. I ordered and paid 10€ fee for a quick handling to get a couple of the belts for my father.

A day or two later there was a message saying my choices of product weren’t available and I would have to either choose again or wait. Since for the other one there wasn’t even a back in stock date I chose to change the colours to get the belts as quickly as possible.

After that, nothing. To my emails I get AI replies saying they’ll get back to me and 24-48hrs but nothing happens. No communication, the order hasn’t left them… Not sure how to approach this next, super disappointed because by this time I could have found something else for my dad but if communication is this bad while the order is still valid I don’t trust my odds of getting refunds for this either.

So the product itself might be ok I don’t know but ther ordering experience is absolutely terrible especially considering the specifity of these products, when people need them, they really do need them.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Siilostomy

Antwoord van Siilostomy

Hello Emilia, this is Maria from SIIL. Honestly your review was hard to read because its all true. You paid extra for fast handling on belts we didnt actually have ready, and then got automatic answers instead of a person. We removed the express option now for anything on backorder so it cant be sold like that again. Your fast handling fee gets refunded either way... email me at hola@siilostomy.com with your order number and I take it from there. Hope your father is doing ok. Maria

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer