We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi havde et uheld med vores bil på Færøerne - stor tak til Svein fra Smyril Line - som hjalp os på alle måder - virkelig god service. !!! Og dejlig tur med færgen.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jeg/vi er mere end vrede - jeg/vi havde købt og betalt en rejse fra Færøerne til Island d. 24/6-20 - rejsen kunne ikke gennemføres pga. Corona virus.... Betalingen blev returbetalt (næsten) dog... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi rejste den 12.6. fra Hirtshals med Norröna - Smyril Line til Færøerne, og retur igen 20.6. Vi fik en overordentlig god behandling ved bestilling og køb. God og grundig information. Selve rejsen var... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

En ualmindelig dejlig og behagelig tur med Nörrona Skibet er så dejligt indrettet og selv om der var ‘fuld hus’ til Torshavn mærkede man det slet ikke Der er noget for enhver smag ombord vi s... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Reisbureau
  2. Touroperator

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Smyril Line bjóðar spennandi pakkaferðir við egnum bili við Norrönu. Lesið um okkara bilpakkar og pakkar við frítíðardelpum í Danmark, Íslandi og Evropa.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

36 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

De vil tydelig ikke have kunder med det booking system 😅

Har en Master degree og kan ikke finde ud af de 1000 steps booking system de har sat op. Det komplet umuligt at finde rundt i og man er helt nervøs om man har klikket alt rigtigt… derudover skal ned og måle bilen med lineal så man er sikker på det helt præcis tal man propper ind. I stedet for bare at spørge folk hvilket type bil de har… Min kæreste kunne nå at bestille 4 rejser sydpå inden jeg på nogen måde havde fundet rundt i det booking system. Der heller ingen prisliste så man aner ikke på forhånd hvad ting koster og hvis man skal tage på kursus uge for bare at booke en tur kan det da være lige meget. Tænker jeg ikke er den eneste der giver op på båd rejser til Island og bare tager et fly….
Tror et mere simpelt og brugervenligt system ville bringe flere rejsende 😅 OG OPLYSE EN CIRKA PRIS SÅ MAN VED HVAD MAN KAN FORVENTE NÅR MAN ENDELIG ER KOMMET IGENNEM FORHIDRINGS BANEN.

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

En ualmindelig dejlig og behagelig tur…

En ualmindelig dejlig og behagelig tur med Nörrona
Skibet er så dejligt indrettet og selv om der var ‘fuld hus’ til Torshavn mærkede man det slet ikke
Der er noget for enhver smag ombord vi spiste buffet (aften) men spiste også i cafeteriet begge steder en god oplevelse hvor personalet var venlige smilende og imødekommende
Skybar er fantastisk en oplevelse i sig selv
På skibet er der masser af plads ude og inde og vi oplevede ikke kø
Vi havde et par dage på Færøerne hvorefter vi igen havde en behagelig tur hjem
Vi rejser helt sikkert med Smyril Line igen de bedste anbefalinger herfra

18 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A cold and stingy place

It was cold inside the boat. We always had to wear outdoor jackets inside the restaurant and the cabin. The journey took three days. I booked a cabin with a window that had a restricted ocean view, but there was NO view—only a view of a lifeboat. It would be better to inform customers about what they are actually ordering so they won’t be disappointed after spending a lot of money. I was also surprised that there was no water, coffee, or other drinks included in the lunch buffet. It feels stingy. It's the first time I've experienced that. This is not a place for people who want to save money and live on a budget. There was no microwave, refrigerator, free water, or kettle. It was even not allowed to eat your own food outside your cabin.

11 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deception

I took Smyril Line to return to Iceland and it was a disappointment. It is the worst cruise I have ever been on. Starting with the price, expensive and poor quality in everything. If you choose a shared cabin, there are no sheets or blankets (not included, if you want them, you have to pay for them). There is not even a paper sheet or something similar like they put on planes or trains, to cover the mattress (for hygiene reasons). There are lockers to leave your suitcases, but if you open it you have to pay again. You also pay for water, it's shameful! Denmark and the Faroe Islands have free and abundant water! There is no water in glass bottles, they force you to consume plastic. Water is not even included in the food when you are paying for a buffet. There are no vegan options, and it is quite limited for those allergic to gluten and lactose. The nicest thing were the singers. Smyril Line is a company from the Faroe Islands (Denmark), where thousands of whales and dolphins (mostly babies) are killed every year for a cultural event. Smyril Line sells you the cruise and the trip to the Faroe Islands as if it were something wonderful, but it is not. On the contrary, it is the country of shame, along with Japan and Norway. The Faroe Islands smell of rotten blood, and it is known internationally. If this atrocity continues, it is because the Faroese allow it.

6 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

God kundeservice, søde medarbejdere, fin kahyt og lækker mad 😊

Vi var en tur på Færøerne i påsken 2024 og har haft en vildt god oplevelse med Smyril Line. Der har været rigtig god kundeservice allerede inden vi skulle afsted med meget hurtige svar på mine mange små spørgsmål til rejsen. Virkelig flinke medarbejdere som var meget behjælpelige hver gang man henvendte sig. Rigtig fin mad og en fin 4 køjes kahyt med eget brusebad og toilet. Virkelig fin tur, godt at man kan købe søsygetabletter ombord når man ikke lige er forberedte på hvor meget det kan gynge til tider 😊

23 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi har lige været med en tur til…

Vi har lige været med en tur til Færøerne med smyril Line, var der flere stjerner havde de fået dem alle, information, service ombord, maden, færgen, personale, ALT spillede maks, jeg vil til enhver tid anbefale at rejse med smyril Line
Tak fir en fantastisk
Mvh Lars ledet

15 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super tur til Færøerne og Island

Super tur til Færøerne og Island. Har lige været på krydstogt med Smyril line. Kan varmt anbefales.
Smilende og venlig personale, god service, fantastisk mad.
Oplevelsesrige udflugter, skøn færge med hyggelige saloner. 👍

16 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk cruice

Var i april på cruice med Smyril Line til Færøerne/Island. Turen var som altid fantastisk, dejligt og serviceminded personale både i terminalen og ombord på Norrøna, dejlig mad, forskellige arrangementer ombord og skønne udflugter.
Det var mit 6. cruice, men bestemt ikke det sidste

21 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Vit valdu at sygla við Norrøna til…

Vit valdu at sygla við Norrøna til Føroyar tá vit elska at sigla.
Vegri av tí allar allar besta, men men børnini um bord vóru alla staðni, tey spaldu í hvørjari bar og rest. Uttan at nakar segði frá.
á gongini myllum kømurini.
Vit dáma børn, men børn skullu ikki hoyrast allastaði, vit máa eisini hava loyvi til at verða umbord.
Vit høvdu kamar Nummar 7004, narmasti grannin var hurð har stó Cru only, hurin bleiv opna og SLAM.
Tá man seljur slík kømur til slíkan prís so skal man fáa loyvi at hava frið.
Nú grúða vit fyri heim túrinum undir fótboltbananum.
Kann tað ikki bara verða møduligt at vit øll kundi fingið pláss.
Vinarligast
Aaresøn

15 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

En ellers dejlig tur - men med blandede følelser.

Vi er lige hjemkommet fra en ellers pragtfuld tur til Island og Færøerne. Men…selvom Norrøna er et dejligt skib, så alligevel. Der mangler godt nok nogle retningslinier ombord. Vi havde på turen til Island booket luksuskahytter, DEJLIGE kahytter med gode senge, fasciliteter og gode stole at sidde i og kigge ud, hvis man ville slappe af, og DET kunne man bare ikke, da man USMART havde anlagt en fodboldbane LIGE ovenpå, åbent fra 12-18, så selvom man havde tilkøbt en kahyt til godt 5.000 kr, var den umulig at opholde sig i pga larm. DET er bare ikke i orden. Det er mange timer, man er ombord, og man kan have brug for fred og ro. Og hvad i alverden skal der være en fodboldbane for, der er SÅ mange andre aktiviteter ombord. Og Smyril Line er udmærket bekendt med problemet, for på bordet lå en seddel med beklagelse mod de gener/larm, fodboldbanen kunne medføre, med 2 drinkskuponer som “kompensation”. DET er bare ikke. nok, når man ikke kan være i kahytten😡På hjemturen fra Færøerne var det ligeledes galt med larm fra børn, der tonsede rundt i gangene ved kahytterne😡 Og NEJ, jeg er ikke børnefjendsk, og JA, det VAR feriesæson, men at man IKKE laver regler for, at der ikke må/skal leges/løbes rundt i gangene, at til/afgang til kahytterne skal foregå i ro og orden, DET fatter jeg ikke. Og det var ikke kun galt på 5.etage, vi kunne jo høre dem trampe rundt oppe på 6. også, så altså, der er ingen regler for færdsel i gangene. Kl. 22.10 måtte jeg åbne døre og “spørge”, om vi SÅ kunne få ro!! Det kunne vi så-indtil kl.6 om morgenen, da startede de igen, men da skulle vi så også op. Det er IKKE i orden, at man ikke har en politik for opførsel ombord, OGSÅ fra børn, hvis forældrene ikke selv tager affære. Et opslag om rolig færdsel i kahytsgangene vil være på sin plads. Der er flere lege-muligheder ombord, hvor børnene sagtens kan udfolde sig. En ærgerlig oplevelse der gør, at vi i hvert fald ALDRIG vil rejse med Smyril Line mere. En skam, for et ellers godt skib, flink personale og god service, men…..man vil altså også godt kunne holde ud at være ombord, og det er ikke en billig rejse. En ØV oplevelse på en ellers pragtfuld ferie. OG en skam, når man godt kan lide at sejle…..men vi skal være der ALLESAMMEN.
Else Jensen

26 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlige arbejdsforhold

Dårlige arbejdsforhold!

Jeg vil ikke anbefale nogen at få et job på denne arbejdsplads.
Hos Smyril Line bliver man ikke taget alvorlig, og man får ikke udbetalt sin løn…
Derfor burde man som gæst også overveje, om man har lyst til at støtte Smyril Line og dermed kummerlige forhold for medarbejdere.

6 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lækkert Cruise fra Færøerne til Island

Lækkert Cruise fra Færøerne til Island. Venligt og fleksibelt personale, og godt tilbud. I sær 10 etage var fin. Dog blev vi bedt om at forlade kahytten 30 min før båden lagde til i torshavn igen. Rengøringsdamen åbnede bare døren, bad os om at pakke sammen, og kiggede på os imens, akavet og lidt uhøfligt, da den ene af os var på toilet.

31 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rejser hvert år med Norrøna til…

Rejser hvert år med Norrøna til Færøerne og er som helhed godt tilfreds med servicen ombord. Min eneste anke er : hvorfor er der kun een? Som i 1 ??? Kaffemaskine i cafeteriet til plus 100 mennesker.
Der kunne sagtens være en mere i den modsatte ende af disken, samt evt 1 maskine bag serveringsdisken. Så folk ikke skal stå i kø helt ud på gangen for at få en kop kaffe 🤔🤔🤔

20 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brug aldrig smyril Line

Brug aldrig smyril Line, prøvede at klage til Svein fra hovedkontoret da vi havde siddet og gloet i en kø inden check in, I mere end to timer. Hvad laver i. Få dog fyret det fjols der står for logistikken

10 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Har sejlet med Norrøna til Island

Har sejlet med Norrøna til Island. Booking, ombordkørsel og selve sejlturen foregik fuldstændig uden problemer. Selve sejlturen - ren fornøjelse. Færgen er særdeles velindrettet. Hele personalet i en klasse for sig - de har virkelig forstået, hvad godt humør og god service betyder for kunderne.
Den forud tilrettelagte tur og booking af hoteller fungerede upåklageligt. Eneste minus var nidkære islandske toldere, men det kan Smyril Line jo ikke lastes for!!
Vi har allerede "solgt" turen til 2 vennepar.

8 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Behagelig rejse til Tórshavn

Vi rejste den 12.6. fra Hirtshals med Norröna - Smyril Line til Færøerne, og retur igen 20.6. Vi fik en overordentlig god behandling ved bestilling og køb. God og grundig information. Selve rejsen var en en ren fornøjelse. Skibet er blevet renoveret er derved blevet både flottere og mere komfortabelt end tidligere. Ikke mindst pga den nye lækre panorama salon øverst oppe bliver rejsen en smuk oplevelse. Den er et decideret scoop for skibet. Både lastning og lodsning kørte meget smidigt. Endelig skal restauranten "Munkastova" ombord nævnes. Det er gourmè til fair pris. Et must at spise der under vor rejse.

3 juli 2021
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer