We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Katastrof! Min son beställde strumpor. Han fick dem, men ville skicka tillbaka dem. Han skulle stå för returkostnaden själv (vilket också står i villkoren). De skulle då betala tillbaka pengarna. Stru... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jag beställde en vara den 7/11-25 med max 5 dagars leveranstid. Idag 30\12 har jag ännu inte fått någon avisering om leverans. Enda kontaktmöjligheten är via mail och trots upprepade kontakter med de... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beställ inte här. Beställde från dessa 10/12-25. Inte fått nåt än så tog hjälp från klarna. Har kontaktat de flera gånger långt mellan svar om man ens fick ett svar av William. Det var på väg men i... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jo jag har fått besked från William att leveransen är på väg och han beklagar lång leveranstid beställde 7/12 och har fortfarande inte fått min beställning efter en och en halv månad verkar vara ett... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,6

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

31 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Katastrof

Katastrof! Min son beställde strumpor. Han fick dem, men ville skicka tillbaka dem. Han skulle stå för returkostnaden själv (vilket också står i villkoren). De skulle då betala tillbaka pengarna. Strumporna kom tillbaka (ingen som tog emot dem) så nu har han betalat strumpor och returkostnad. Han har lärt sig en läxa men så tråkigt när de inte gör det rätta. Det går givetvis inte att få någon kontakt med dem.

30 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Katastrof

Katastrof! 90 dagar innan man får sina varor. När man meddelar att man inte är intresserad längre pga långa leveranstiden skickar dom varorna ändå och kräver arr man skall stå för returkostnaden själv.

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total bluff och båg

Ja, det är bara att läsa merparten av recentionerna de redan fått, men detta är så bluff det kan bli. Helt enkelt ett klassiskt drop-shipping företag tyvärr.

Jag beställde från deras sida i början av december, vad som var tänkt bli en julklapp. När det fortfarande inte hade kommit mot slutet av december så kontaktade jag företaget. När jag inte fått något sva efter nästan två veckor öppnade jag ett ärende hos Klarna för att frysa betalningen.

DÅ blev jag plötsligt kontaktad med lovord om att min leverans var på väg och att jag skulle dra tillbaka mitt ärende. Mitt svar var att jag absolut kommer att avsluta ärendet hos Klarna så fort jag fått min beställda produkt. Sedan blev det helt tyst.

Total bluff!

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bedrägeri

Beställde "Snuggles" 16 december med 2-5 dagars leverans. Inget har kommit än och spårning referensen är ogiltig. Så tydligt bedrägeri.deras annons om "bästa julklappen" ligger fortfarande ute...

26 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beställ inte här

Beställ inte här. Beställde från dessa 10/12-25. Inte fått nåt än så tog hjälp från klarna. Har kontaktat de flera gånger långt mellan svar om man ens fick ett svar av William. Det var på väg men inget spårningsnr. Fråga man man kunde få nr så fick jag inget svar. Bluff sida.

Klarna hjälpte mig fick pengarna tillbaka. 25/1. Så klarna gjorde ett bra jobb.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kort och gott: NEJ

Kort och gott: HANDLA INTE HÄR! Jag beställde tidigt i december, marknadsförde sig som "den bästa julklappen". Idag fick jag en notis om att den skickats. Har mailat och frågat hur det går och då svarade William att det var postens fel. Men om det var postens fel hade det funnits ett spårningsnummer, vilket det inte gjorde.

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Troligen ett oseriöst företag

Jo jag har fått besked från William att leveransen är på väg och han beklagar lång leveranstid beställde 7/12 och har fortfarande inte fått min beställning efter en och en halv månad verkar vara ett riktigt skumrask företag har nog troligen
förlorat 499 kr så jag vill bara säga handla INTE på detta dåliga företag 3 saker Dyrt, dålig kundservice,lång leverans om man nu överhuvudtaget får nåt
Så VARNING köp nån annanstans

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Varning!!!!!!

Varning!!!!!!
Handla imte här! Katastrof! Beställde o betalade 9/12 och har fortfarande inta fått varan 15/1. Riktigt blifföretag. Har förlorat pengarna. Nu ska företaget dissas så det försvinner.
Pär L

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Köp inte något av detta företag

Köp inte något av detta företag!
Bluff rakt igenom och jag har precis som många andra personer här beställt varor som inte har levererats än.
Beställde 2025-12-15 och idag har jag fortfarande inte fått min vara.
Köpte via klarna och har anmält problemet där så får jag se vad som händer med betalningen.
Precis som många andra beskriver så har jag fått ett svar av en William som påstod att varan var redo att skickas 2026-01-06, fortfarande ingen spårningslänk. Riktigt tråkigt.

13 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Köp inte här!!

Köp inte här!!! Beställde 2025–12-03 och fick produkten 2026-01-05…. Kontaktade dem ett flertal gånger men var väldigt svårt att få tag på dem. Nu när produkten har kommit så är storlekarna otroligt små så dem passa ju såklart inte (hade behövt gå upp 2-3 storlekar) så jag kontaktade dem för retur 2026-01-06 och väntar fortfarande på svar den 12 januari… som tur är handlade jag genom klarna så lär få pengarna tillbaka. Men handla inte här!!!!!!!!

7 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

VARNING! FÖR DETTA BEDRÄGERIFÖRETAG!!

VARNING!! Har beställt en vara i börjad av December men varan har inte kommit än, företaget svarar heller inte på mail. Jag skriver som alla andra, köp inte här och blir lurad. Däremot om ni använt Klarna som jag så kontakta Klarna som lägger upp ett ärende.
Vid köp via klarna ingår det köpskydd, har ni betalt så kommer pengarna tillbaka, har fakturan inte kommit förrän nu som i mitt fall, då sätter klarna den på vänt utan påminnelseavgifter så länge deras utredning mot företaget varar. Och ni blir inte skyldiga några pengar och förlorar heller inga.
Men man måste kontakta Klarna för att deras köpskydd skall lösa ut

6 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HANDLA INTE HÄR

Som alla andra skriver. BLUFF FÖRETAG!!! Levererar inte min order och svarar inte längre på mail. Ångrar att jag inte läste dessa omdömen innan jag beställde. 320 spänn åt skogen och utebliven julklapp till frugan. Rövhattar!!

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jag har beställt i början på december…

Jag har beställt i början på december 2025 och paketet har fortfarande inte kommit. Jag bad att dom skulle makulera min order efter 14 dagar när jag förstod att det inte skulle hinna fram till jul, men det skulle dom inte göra utan jag skulle i så fall ångra mitt köp och skicka tillbaka. Jag har nu begärt retur av varan, väldigt oseriöst företag. Handla inte här.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

VARNING

VARNING! Samma sak som alla andra skriver. Sambon beställde i december inget mejl med spårningsnummer, postnord har inte mottagit något än, de svarar inte trots att man mejlar dom. Så antar att inget kommer dyka upp... lurendrejeri!

4 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Handlade på deras hemsida i början på…

Handlade på deras hemsida i början på december. Idag är de 2 Jan och inga varor har kommit än. Har skrivit 3 ggr till dom och fått dåliga svar om att varan är på väg osv. Sämsta kundtjänst och service man kan tänka sig.
Handla INTE här är min rekommendation.

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HANDLA INTE HÄR, BLUFF!!

Beställde varor 10/12-2025. Leverans skulle ske 3-5 dagar. Ingenting har dykt upp än. Skulle varit en julklapp. Ingen information om att det har registrerats i PostNord appen. Man känner sig blåst! Kan verkligen INTE rekommendera att handla här.

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jag beställde en vara den 7/11-25 med…

Jag beställde en vara den 7/11-25 med max 5 dagars leveranstid. Idag 30\12 har jag ännu inte fått någon avisering om leverans. Enda kontaktmöjligheten är via mail och trots upprepade kontakter med dem har de inte ens brytt sig om att svara och jag vet inte om de tänker återbetala köpet som jag bett om.
Undvik att handla hos Snuggelsshop

30 december 2025
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer