South Catering Reviews 

123
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We order lunches from South Catering for our business meetings and have always been really happy with the service. The food is delicious, deliveries are always on time, and the team are friendly and h... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well priced and good quality. Website covered lots of dietary options which was vital for the event we were ordering for (40+ people with lots of dietary reqs). Food delivered on time and well package... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently used South Catering for a team event and were extremely impressed with the service provided. The food was fantastic, with an excellent variety of options that catered to everyone's tas... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a really easy, seamless process from the very beginning right to the end. I would highly recommend - from easy & clear booking online, to communication about your delivery leading up to it & re... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Catering
  2. ook in
  3. Evenementenmanagementbedrijf

Geschreven door het bedrijf

At South we regard ourselves as the first choice for Greater Manchester and Cheshire business catering, providing a wide variety of food for businesses in the area. - Business Lunches - Wellness and Snackboxes delivered nationwide - Grab Bags and Lunch Bags for away-days and events - Catering for Training Sessions - Dietary Choices - Gluten Free Catering | Halal Catering | Vegan Catering | Vegetarian Catering - Breakfast Meetings - Hot Buffets Our full menu can be found on the website, however please feel free to contact us on 0161 850 1100 with any specific requirements. Our production facility enables us to produce almost anything from fresh ingredients, so please don't hesitate to ask...however weird or wonderful!


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

123 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(123)

12 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

love it

Super friendly staff. Extremely fair prices for high quality food. Best food I've had all year. Highly recommend you check them out!

17 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like hamper

I like hamper! Wide range of branded products. I ordered as a new year & Xmas present and it arrived just in time.

3 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Huge Disppointment

The company I work for sent all of it's employees a "White Christmas Festive Hamper" Wellbox, this year, to compensate for the lack of Christmas party, due to Covid. We were invited via email to click on a link to arrange delivery, and make dietary choices e.g. Gluten Free, Non-Alcoholic, etc. This part of the process was pretty straight forward but I was surprised there was no indication of when the parcel would be sent. With people working part of the time from home, and part of the time in the office, as well as people taking annual leave, this posed a bit of a problem for some, when choosing the delivery address to use.

An email was received by some people, but not others, when the parcels were dispatched, but it wasn't immediately obvious the email was in relation to the hampers as it came from a company called Caribou. This left a lot of people wondering when their hampers would arrive.

When the hampers did arrive they were extremely disappointing, and everyone seemed to get different items. The box the items were packed in, was far too big, and could have easily been half the size, reducing the impact on the environment and the postal service. Some people had lots of protective foam pellets in their boxes and some just had a handful, which made the package look rather pathetic.

My hamper contained;

1 bottle of Elderflower Presse,
1 Mince Pie,
1 jar of Houmous
1 tiny bag of Olives,
1 jar of Jam
1 tiny bag of dried Mango,
2 Tea Bags
1 Christmas Cracker
1 very cheap, not at all like the photo on the website, Christmas Hat

I only hope that the meal being donated to a local person in need, is not as lousy as the contents of the box.

I certainly would not recommend my company use this service again, as I imagine it is not a very good reflection of the intended sentiment.

Update following the response from SC:

Having found the list of items I should have received (on the South Catering website) it appears 90% of the items I received are as listed. However I did not receive the "I Love Snacks 70% Dark Belgian Chocolate", instead I got 40g of dehydrated Mango (very festive). I still believe my company has been grossly overcharged for what has been delivered.

Having spoken to others, to see what their experience is, they are of the same opinion, despite some of them receiving more food items than I did, in place of the rubbish hat and cracker.

As for the quote from SC about this being a "Free Gift"... it wasn't free, our company paid good money for it to replace the Christmas party which couldn't take place. A very poor and sarcastic response in my opinion.

Not convinced about the cardboard shortage excuse either. Other companies don't appear to be suffering from this shortage. Maybe plan better next year!

22 december 2020
Logo South Catering

Antwoord van South Catering

Good morning. We're sorry you had a disappointing experience with your free gift.

Your Delivery
The product list you've described matches the products described on our site for the product your company ordered. I'm assuming you selected the non-alco version which is why you have Elderflower Presse instead of Mulled Wine.

We offer various other hampers with increasing numbers of products, however our clients choose a product to suit their individual budgets. This may be limited when they're sending 1,000s of free gifts to their employees.

Shipping Notifications
Some people fail to receive a shipment notification for various reasons. The most common is the email going to spam, followed by errors in the email address that's supplied.

The Box Size
We fully agree with you that some of the boxes we used were too large. This year we faced a national cardboard shortage, and had to use the boxes we had available for a small number of our deliveries. I'm sorry this affected your experience.

I hope this helps. Please feel free to reach out to us if you have any further concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't bother…

I ordered a box for a colleague as a surprise. Thre contents were wrong and the message too. He had no idea what was going on. Contacted the support team. Said they can't help. Wouldn't recommend

13 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo South Catering

Antwoord van South Catering

Hi Deucalion,

Firstly, sorry you've had a negative experience. I've looked at what I believe is your communication with us. You were asked for details of the order, but couldn't provide them. We explained that due to data privacy we were unable to help until you could provide them.

We send many parcels on behalf of many organisations and sometimes, two companies send a gift to the same individual. Without order details, we can't discuss anything to do with the order mostly to protect the privacy of both the recipient and the person who placed the order.

If you would like to reach out to us with your order reference number we'll be happy to help.

Kind Regards

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Whole process easy to navigate

We were late to order these items for a staff gift so the choice was limited. Having said that, ordering was easy and the procedure to then upload the individual delivery details was simple.
The fact this company offers very competitive Products, is good but to then have the "Giving Back" commitment is amazing.
Thank you

30 november 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy customer!

The product was so great and we have had so much positive feedback from our employees! They loved the Wellboxes. Fantastic professional service from the team. I am a very happy customer who will continue to use this company for a long time to come!

19 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First Time User of South Catering

As a first time user of South Catering, I can honestly say that I'm hooked - I've discovered something pretty special. Their Wellbeing Boxes are exactly what I would expect from a quality service: excellent food, excellent delivery process, excellent customer service. And, there's more...their underpinning values of giving something back to communities in need is exemplary. As is ensuring that all their products are ethically sourced. All this means that I can have peace of mind when I place an order with South Catering; knowing that it will be actioned with the utmost professionalism...and that someone in need will also be benefitting.

7 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All round great service

Ease of ordering, great service from bespoke menu choice set up, ordering options, delivery, food, collection of bags. Very professional, helpful and lots of variety and choice.

6 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lovely Friendly Team,

Lovely Friendly Team,
Everything is on time and delivered when they say.
Food and presentation is very good.

3 maart 2020
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer