Sparkletots Reviews 

281
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received my order, worst of all I had no response to my emails or text messages. The websites now been shut down, but they should communicate and provide refunds. I’ve disputed with my card... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've ordered from this store twice before with no issues but, like the other recent reviewers, I've not received my order. My emails were ignored. I texted the number given on responses here and was t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My nephews loved these prints. This seller provides excellent customer service. I initially received the pictures without the quotes. When I notified Sparkletots of the error I received replacements v... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aimee created fantastic high quality work with these items of personalised children’s clothing which arrived quickly. I bought these as a gift for an old friend who’s wife had their second child recen... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Babykledingwinkel
  2. ook in
  3. Babywinkel
  4. Copyshop
  5. Kinderkleding
  6. Kinderwinkel
  7. Winkel voor zelfontworpen T-shirts

Geschreven door het bedrijf

Sparkle Tots is home to personalised clothing and gifts for children and babies.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

281 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(281)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received my order no response

I never received my order, worst of all I had no response to my emails or text messages.
The websites now been shut down, but they should communicate and provide refunds.
I’ve disputed with my card provider now to receive my money back.

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful

Absolutely awful. Items never arrived. Company haven't replied to my emails, I've had no communication at all. They took my money and that was that.
Avoid at all costs.

27 mei 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never arrived

I've ordered from this store twice before with no issues but, like the other recent reviewers, I've not received my order. My emails were ignored. I texted the number given on responses here and was told it would be dispatched the next day but it still hasn't arrived and it has now missed the birthday despite being ordered more than a month ago.

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting!!

Ordered on the 17th April and was hoping for delivery before 4th May. Messeged them on the 24th April, just to see where we were up too and was told they would dispatch next day. Messaged on the 8th May as the courier tracking said they hadn't even received it yet and I asked for a refund. I was told I would receive one, still waiting on that as well. I will get my money back, there is enough reviews to involve trading standards. Such a shame I have ordered 3 times from these previously off etsy and they have been great. Won't use again!

28 april 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order hasn't arrived after 2 weeks! No communication.

Order hasn't come and no answer has been received from the two emails I sent. Wanted tobput my son in a mama's boy sweater for mothers day but couldn't do due my order not being received. Really disappointed at the lack of communication and I wish I had checked here first before ordering.

3 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed is an understatement

Well considering it's been over a month since I ordered and I don't have my item or any update I'm really unhappy.

18 maart 2025
Logo Sparkletots

Antwoord van Sparkletots

Dear Grace,

I’m so sorry for the lack of communication and for letting you down, especially for such an important occasion. I completely understand your frustration, and I sincerely apologise for the disappointment this has caused.

I want to resolve this for you as quickly as possible. I will process a full refund immediately if it hasn’t already been done. Please could you email me at info@sparkletots.co.uk or message me on 07535323858, so I can confirm the details and ensure everything is sorted for you?

I truly regret the inconvenience caused and appreciate your patience. If there’s anything else I can do, please don’t hesitate to reach out.

Best wishes,
Aimee
Sparkle Tots

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item not received and email ignored

I ordered a personalised cushion on 19th Feb 2025 and to date have not received it. I have sent an email to request an update which has had no response. Very disappointing and I will be expecting a full refund if no communication is received in the next few days!

19 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sparkletots

Antwoord van Sparkletots

Dear Nicola,

I’m very sorry to hear that you haven’t received your order and that your email went unanswered—I completely understand your frustration.

I do believe a replacement was sent for your order, but I’d like to get this resolved for you as quickly as possible. Please could you email me at info@sparkletots.co.uk or message me on 07535323858, so I can confirm the details and arrange a resolution? If the replacement hasn’t arrived, I’d be happy to issue a full refund or send another one out.

I truly appreciate your patience, and I’m very sorry for any inconvenience caused. I’d love the opportunity to make this right for you.

Best wishes,
Aimee
Sparkle Tots

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Take your order but never fulfill it - AVOID

Ordered and other than the confirmation had heard nothing. Chased. Nothing. And now having read other people's experiences i'm regretting having used this site....

24 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sparkletots

Antwoord van Sparkletots

Dear SC,

I sincerely apologise for your experience and the lack of communication. This is absolutely not the service I aim to provide, and I completely understand your frustration.

I’ve recently taken back full control of my business after facing personal difficulties and have been working hard to resolve outstanding orders. I would love the opportunity to make this right for you. Please email me at info@sparkletots.co.uk or message me on 07535323858, and I will look into your order immediately. If it hasn’t been fulfilled, I can arrange a replacement or a full refund straight away.

I truly appreciate your patience and hope to restore your trust in Sparkle Tots.

Best wishes,
Aimee
Sparkle Tots

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Customer Service

My nephews loved these prints. This seller provides excellent customer service. I initially received the pictures without the quotes. When I notified Sparkletots of the error I received replacements very quickly. I would definately shop here again and highly recommend both product and service.

15 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use

I ordered my item on 9th August. I have not received any correspondence from this company and my emails seeking an update on the order and my latter email seeking a refund has gone unanswered.

Very disappointing as I had ordered my son some pyjamas for his 1st birthday, which is a special occasion and now haven’t been able to order him the same elsewhere as it’s too close to his birthday.

Do not use this company!!

Update:- despite being told below that a refund has been given, I received an email last night to say my order has been cancelled but no refund has yet been given!! Again, very disappointing and I would definitely not recommend this company. They only responded once I posted a negative review on here. Terrible customer service.

9 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sparkletots

Antwoord van Sparkletots

Hello Lauren, I am very sorry that you have not received your order. We have had some issued with the courier service that I have since addressed. A full refund has now been issued. Thank you

Update: - I have checked multiple times and it is showing that you have received a full refund via PayPal. Please check your PayPal account. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed my order on July 7th

I placed my order on July 7th, 2024. As of today, I still have not receiver ANYTHING, I have sent numerous email requesting about my order and have not received one single reply. The baby was a newborn, right now it sure is almost 2 months old. The clothing will not fit.
I'm Deeply, deeply disappointed, dissatisfied and I don't even want the clothes anymore. I WANT A FULL REFUND. Not that I will ever get a reply out of your customer service.
Update:FYI, no refund has been received (September 2nd)

7 augustus 2024
Logo Sparkletots

Antwoord van Sparkletots

Hello Konstantina, I am very sorry that you have not received your order. We have had some issued with the courier service that I have since addressed. A full refund has now been issued. Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

The product quality is consistently outstanding, exceeding my expectations every time

I highly recommend this business

Thank you so much

16 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sparkletots

Antwoord van Sparkletots

Thank you x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 stars

I bought an outfit for my daughter and it came with quick delivery, really good quality packaging and the clothing was good material. 👍🏼 Would definitely buy again, really happy with my purchase. Thank you.

4 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Bought halloween bags for my twins, the bags are excellent quality, it was super easy to place the order, great customer service and fast delivery

4 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sparkletots

Antwoord van Sparkletots

Thank you x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought an amazing outfit for my…

I bought an amazing outfit for my little girl.T shirt,tutu and headband.The T shirt was lovely quality and the whole outfit fit to size xx

4 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sparkletots

Antwoord van Sparkletots

Thank you x

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer