Kringloopwinkel “help anderen”
Vanmorgen op de scooter naar Hengelo om even in de kringloop een leuk kadootje te zoeken. Tochtje van een uurtje. Winkel in Hengelo aan de Deurningenstraat zou vlgs de website geopend zijn. Ik stap dus naar binnen waarop een zeer onvriendelijke dame me direct aanspreekt. “ Nee, we zijn dicht want we lopen met dozen te sjouwen dus dat kan nu niet!”
Heette de stichting niet “ help anderen?” Nu dat was deze dame niet van plan. Ik moest maar even een uurtje wachten. Wat een slechte kringloopwinkel!!!
Op naar de kadowinkel.

