Waardeloos
Waardeloos. Er zou 13 december een pakje worden bezorgd. De hele dag op 1 uurtje na is er iemand thuis. Het is totaal niet bekend wanneer er zal worden bezorgd. Ik check de status en zie 14 december . Maar op 14 december is die melding weggehaald en staat dat er op 12 december ook een bezorglpoging is gedaan. Het is nu bijna 17:00 uur en nog steeds geen pakje! En die storeshippers zijn totaal niet te bereiken ! Er is geen contact nummer. Sorry waardeloze boel!







