Stretch It Body Jewellery Reviews 

360
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order arrived quickly, with regular updates on its status. Jewellery was good quality and arrived in their very own packaging so all very safe. Would highly recommend them to anyone and will defini... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A few months ago i ordered a set of septum pincers from stretch it body jewelry and unfortunately due to the courier's mistake i hadn't received the package. I never brought it up to stretch it body j... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered the leopard silicone plugs, I love the fit and comfortability! Had a tiny issue with the pattern smudging off and I was accommodated immediately! Continuing to buy from this company!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service from SIBJ is always excellent, but when I was delivered a set of natural material plugs which didnt quite match up perfectly, and weren't in the colour tone I had hoped for, I reached out... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

One of the UK's most popular online body jewellery retailers and wholesalers specialising in plugs, tunnels, ear stretching kits, aftercare and custom made-to-order jewellery.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

360 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(360)

38 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered the leopard silicone plugs

Ordered the leopard silicone plugs, I love the fit and comfortability! Had a tiny issue with the pattern smudging off and I was accommodated immediately! Continuing to buy from this company!

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Big up Brittany from Customer Service

Unfortunately nothing fit as they have their own measuring system, it's not standard sizing, their jewellery is only compatible with their brand, so I would definitely be mindful of that when ordering. The quality is amazing and the product itself is very beautiful, it's a shame I can't wear any of it. But Brittany from customer service really did try her best to fix the situation and even sent some complimentary bars to make up for it, although those were also not standard sizing so I still can't wear any of it. However, she was incredibly patient and accommodating and I really appreciate how quickly she tried to resolve the situation, their customer service really is top notch and I would 100% recommend their jewellery, just be super careful with sizing and double triple check everything according to their own measuring system as they cannot to refunds on opened jewellery and the pieces often come all together in a single baggie so once it's opened, that refund policy is out of the window. But again, they really do try their hardest to fix things when they can and that is incredibly valuable for such a big company. Thank you to Brittany specifically for being such a sweet helpful person:)

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

My order arrived quickly, with regular updates on its status. Jewellery was good quality and arrived in their very own packaging so all very safe. Would highly recommend them to anyone and will definitely be using them again once I start stretching my lobes!!!

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service, stellar products

The service from SIBJ is always excellent, but when I was delivered a set of natural material plugs which didnt quite match up perfectly, and weren't in the colour tone I had hoped for, I reached out for an exchange. The team were fantastic about it, kept me informed about my options and once they had restocked, sent me a new pair which were absolutely perfect without asking for the old pair back. The products are always stunning, the packaging always leaves me sure they are sterile and handled carefully. I have shopped with SIBJ for years and will stay a loyal customer forever.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality products

Great quality products, sizing perfectly. Also the classic silver tunnels are stunning, they look like "actual" jewelry :))
Will purchase on this website again.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Positive Experience

I've been stretching my ears for a few years now and have ordered a number of the half mm kits to do so. The products are very high quality and I've never had an issue with shipping. I will continue to shop with SIBJ for the foreseeable future.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sweetest company EVER

A few months ago i ordered a set of septum pincers from stretch it body jewelry and unfortunately due to the courier's mistake i hadn't received the package. I never brought it up to stretch it body jewelry as it wasnt their fault whatsoever and i moved on with my day- however i just woke up weeks later to find that they've refunded me the whole amount bless them!!! honestly such a sweet gesture from the team at SIBD. i would never use any other seller for body jewelry they are as good as it gets.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant customer service

Brilliant customer service. Recieved some plugs that whilst being the correct item, the colour wasn't quite right. They responded quickly, found some that matched exactly what I was after, and arrived a day later. Highly recommend the company and will definitely order from again

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly rated

Ordered a few times now and each time order arrived next day. Really good quality products and the advice on the website is fantastic! Really rate!

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing shipping time

My best friend and I bought from here yesterday AFTERNOON while having a sleepover and by some shipping miracle it arrived this MORNING while I was still here at 11AM! this is the fastest shipping I've ever had, it quite literally was here in 24 hours. The packaging is lovely the products are very nice and it comes with full instructions on how to use and an information video link 100% suggest!!

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of the jewellery is…high quality

The quality of the jewellery is amazing, and everything I've ordered has been exactly as described. The pieces are comfortable, well-made, and perfect for stretching and everyday wear.
Ordering was easy, delivery was quick, and everything arrived packaged. The customer service has also been fantastic whenever I've had a question.
I wouldn't hesitate to recommend Stretch It Body Jewellery to anyone looking for high-quality jewellery and excellent service. I'll definitely be ordering again!

7 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Affordable, great quality

I’ve been looking at buying some tunnels for a while however I struggled to find a small size. They stock so many sizes at a very affordable price for great quality products! Very happy with what I ordered.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐
Second order I absolutely love these plugs! The quality is excellent — smooth, well-polished, and comfortable to wear for long periods without irritation. The colors and patterns are even better in person, especially the glass pieces, which have a really nice shine and depth to them. Sizing is accurate and they fit perfectly with no sharp edges. Everything arrived neatly packaged, and I really appreciated the variety included. You can tell care was put into both the product and presentation. I’ll definitely be ordering again and would highly recommend to anyone looking for stylish, high-quality ear jewelry.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If i could leave 0 stars I would

If i could leave 0 stars I would, I ordered dead stretching kit tunnels and on multiple occasions its been 0.2mm out, emailed before ordering and was given measurements, then received them and 3 out of 4 are incorrect again, was told its acceptable parameters, but that means I could be stretching by 0.7mm was told to return at my own cost so they can measure, as if they didn't believe my measuring even though its measured with a caliper. AVOID.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stretch It Body Jewellery

Antwoord van Stretch It Body Jewellery

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry that we were unable to resolve this situation for you.

We sent you photos of the tunnels being measured before packing and shipping, and all 4 tunnels measured correctly - they were 0.05mm different compared to the listed size, which is equivalent to the thickness of a piece of paper.

Upon receiving the products, you since contacted us again via email and phone to tell us that you have measured the products with your own callipers and they aren't measuring correctly.

We offered you the option to send the products back to us to remeasure, which you declined, and then you hung up on us before we could resolve the situation.

We have remeasured all of our stock and can confirm that it measures correctly and matches the measurements that our staff member sent you via email.

If you change your mind and would like to send the tunnels back to us, please reach back out, and we will be happy to do this for you.

Kind regards,
SIBJ Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible service and untrustworthy

They sent my order to the completely wrong address and then refused to refund me when I was unable to receive my package. Horrible customer service as well, took them forever to get back to me.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stretch It Body Jewellery

Antwoord van Stretch It Body Jewellery

Hi,

We are sorry that you feel this way. As we explained over email, we ship orders to the address provided; it is the customer's responsibility to ensure the shipping address is correct.

When an incorrect or incomplete address has been provided by the customer, we are unable to issue refunds in this situation.

You also emailed us on Friday evening, once our office was closed. Due to the UK bank holiday on Monday 4th May, we were back in the office on Tuesday 5th. Your email was replied to first thing Tuesday morning.

We are sorry that you didn't get the outcome you wanted.

Kind regards, SIBJ Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience!

Lightning fast delivery, well packaged and organized properly so there's no mix up at all when planning your stretch. Got the full set of dead kits for both ears along with balm as it's cheaper here than most places and have started stretching my ears again today with zero pain or issues. I'll be sure to come back if/when I ever need more jewelry, thanks guys!

18 april 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer