Ballonen voor een herdenking
Ja wat zal ik zeggen, Deze mensen zijn ook de eigenaar van de Feestboetiek Haaksbergen Hier haalde ik 12 ballonen voor 1 euro per stuk. De prijs maakte mij niet uit omdat her voor een herdenking was. Dus eenmaal deze ballonen opgeblazen met helium en op naar de herdenkingsplaats. Echter daar aangekomen waren de ballonen al leeg omdat deze oud en poreus waren. Een mentale zware teleurstelling voor mij. Terug in Haaksbergen ben ik naar de feestboetiek gegaan en heb daar mijn verhaal gedaan. Hun antwoord was niet mis te verstaan. Het was immers niet hun probleem. Vervolgens wilde ik wat op hun facebok zetten maar ze beheren hun eigen reviews wat mij dan ook weer niet verbaasd. Moraal van dit verhaal Feestboetiek Haaksbergen verkoopt hun oude rommel aan de klanten en geeft dan ook nog aan dat het een probleem voor de klant is.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2




