Taxiyo Reviews 

41
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Taxiyo failed to notify me that the booking had been actioned, so I made other arrangements then got an angry call from a disappointed driver. Will never use them again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I cannot comment on their actual provision of transfer services because, due to a change in circumstance, we have yet to make a solid booking. I can say though that their efficiency in responding to... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was nervous using this facility to book a taxi for our son travelling in Spain but I have to say it worked so well and the online communication was very good. Would definitely use again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a complicated transportation plan involving 4 different segments and 2 cars and Taxiyo were absolutely brilliant for arranging and then being able to cope with changed timings. They declared a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Taxiyo.com has been providing airport taxi transfers for over 10 years. We continue our adventure, which we started with a single location, by being among the leading transfer companies in the world today.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

41 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(41)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from this company

I used this company recently. They offer a VIP large taxi service to F1 at Spa. I booked for Saturday July 26 830 am departure time. As you can imagine, you want this type booking confirmed as early as possible to leave time for finding an alternative which can be very difficult on F1 weekend. I was asked to pay $49 up front to place the booking, refunded if no driver assigned. We get to the day before, July 25, 3pm and no driver assigned. So I requested to cancel - too much uncertainty and the company couldnt say if i would get a driver or not. And because I asked to cancel - no refund of the $49. In short - you pay this company for nothing

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing and Unreliable — No Response After Payment

I booked a private transfer through Taxiyo within Portugal, paid the deposit, received an automated confirmation, and then... total silence. No final confirmation, no driver details, and worst of all—no way to get in touch with the company.

Emails bounced back. Phone lines go unanswered with no voicemail. Their contact form? Doesn’t even submit. I was left in limbo with a time-sensitive trip and zero assurance that the service would be fulfilled.

If you can’t deliver a service, don’t take people’s money.

This felt like a ghost operation. Proceed with caution, and don’t rely on this company for anything that actually matters.

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst car service in Japan.

Worst car service in Japan.
Save yourself from hassle, dont book here.
They will threaten a lawsuit to you if you provide critism to them. What a waste! :/
Will never ever book here again!

1 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Support and Responses Could Be Better

I booked a taxi ride with Taxiyo 4 days in advance of my travel date and paid the deposit, but then I didn't get a confirmaton e-mail for the ride. Next day I e-mailed their support and they got back to me immediately that the confirmation is usually sent two days before departure.

48 hours until deadline I still had no information. I didn't know whether to start looking for alternative rides or not, because I didn't want to double-book myself (especially with the deposit already paid), but this did cause me a fair bit of worry on holidays. I contacted Taxiyo again three times that day, but I received no answer to any of my queries.
One day before departure I got an email that they were sorry to inform me that no drivers were available and that they tried to find third-party partners but were unsuccessful. I was also notified that I would receive my deposit back.

I understand that ensuring a driver is not entirely in Taxiyo's control and that such situations can arise. I am also pretty sure that I will receive my deposit back, even though it could take up to 90 days as per their TOS (edit: I received the refund after 3 weeks). I am just disappointed in the lack of communication from Taxiyo's part when I was asking them to either confirm my ride or cancel it so I could arrange something myself instead. Not knowing was worse for me than a cancellation, because I spent a couple of days worrying about this issue instead of enjoying my vacation.

16 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No booking but money taken. Threatening our family with a 550,000 usd lawsuit!!!

This is an update. See original below. I got this from TAXIYO when I posted my genuine review. You can make your own mind up what you think if TAXIYO see their email to me below. I have received several of these now. Summary is that TAXIYO took large deposit and then the night before leaving with three children in an early morning start they did not confirm a booking or reply to any urgent contact.

Dear Customer,

Our team responded to your previous email.

Your driver was scheduled and you were receive details soon. But as per your request your booking cancelled and you will get refund.

Also here is a copy of our previous email to you:

Regarding your reservation and the $550,000 compensation claim:
The disparaging comments on internet you made about our company will cause us significant financial and emotional damage.

In this situation, our international legal team will file a lawsuit against you for $550,000 in damages.

Please note: Our system automatically sends driver details to customers 2 days or up to 2 hours before the ride, depending on the location.

Due to the high season, we are receiving a high volume of emails. Today, our team has already responded to your refund request.

However, we received a disparaging comment about our company on Trustpilot.

Your taxi service is still more than 15 hours away. You have left a bad review for a service you have not yet received.

Please delete your comment. We will give you a $30 discount coupon for future reservations.

Please note, we won a $50,000 lawsuit against a customer who previously made disparaging remarks about our company. The customer also had to cover $30,000 in legal fees.

Our company is currently in the process of securing new investments, so your comment will affect us even more financially and emotionally. Therefore, the compensation claim will be $550,000. A notification has been sent to our lawyers regarding the case fil

Please delete your comment on trustpilot and other platforms if you made. We will then instruct our lawyers to cancel the case file.

We can solve this issue mutually.

Every customer is valuable to us. We want to regain your trust. We will also give you a $30 discount coupon.

———-
When you book and pay a large deposit with Taxiyo; guess what you haven’t actually got a booking.
You get an emailing to make sure you understand this and then it is left completely open if a driver is not found up the the night before your holiday.

So the decent thing would be to communicate that there is no driver found and refund 48 hours before. 24 hours would even be something but to have no communication leave you feeling totally high and dry. We are leaving at 7am in the morning and it’s after 7pm. We emailed support yesterday and today and go NO REPLY.

Given that it’s a time sensitive transaction it’s terrible service. You have to ask yourself if you want to book with a company that takes money off you for no firm booking and then not offer a refund. It appears others have also had to chase for a refund when the driver could not be found.

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Taxiyo

Antwoord van Taxiyo

Dear Customer,

First of all, we apologize for the inconvenience caused.

We would like to inform you that your comment is not fair and does not reflect the truth.

You made this comment one day before your travel date. So, you gave a bad review for a service you have not yet received.

Under normal circumstances, our response time is 2 hours. If there is more than 24 hours before the travel date, there may be delays in email responses due to high email volume and peak season demand.

If there is less than 6 hours before your travel time, support requests will be answered within 30 minutes.

We have examined the situation and explained it in the following steps:

1- You canceled your reservation one day before the travel date due to delayed email responses. On the same day, you commented that you did not receive a refund. This is incorrect information.

2- Our working conditions are quite clear. Driver details are sent to customers 2 days before the travel date or, in some locations due to high demand, 2 hours before the travel time.

3- In the case of no driver assignment, you will receive a refund. Despite receiving an email from us confirming that you would receive a refund, you still made this comment on the same day.

4- Since you sent an email containing insults and misled people about not receiving a refund, we will examine the matter in more detail and reserve the right to take legal action.

5- You received a refund from Taxiyo, and we have evidence of this.

Every customer is valuable to us.

We apologize for the inconvenience caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Ali, our driver, was great, always on time, kind, careful. Excellent service.

16 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Taxiyo

Antwoord van Taxiyo

Dear Customer,

Thank you for your review. We are glad to hear that you had a positive experience with us. Your feedback is greatly appreciated and motivates us to keep providing excellent service.

Best regards,
Taxiyo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful Service

I have been working with Taxiyo for the last 3 months. Customer service is very fast and helpful. I would recommend it to everyone.

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Taxiyo

Antwoord van Taxiyo

Dear Customer,

Thank you for your review. We are glad to hear that you had a positive experience with us. Your feedback is greatly appreciated and motivates us to keep providing excellent service.

Best regards,
Taxiyo

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Competitive Rate

Good Service, pretty fast response with competitive rate👍🏻👍🏻

28 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Taxiyo

Antwoord van Taxiyo

Dear Customer,

Thank you for your review. We are glad to hear that you had a positive experience with us. Your feedback is greatly appreciated and motivates us to keep providing excellent service.

Best regards,
Taxiyo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful, reliable

Perhaps what’s most impressive is their response time with regards to customer service. They were able to help my family in a very last minute urgent situation and provided excellent reliable service. I would recommend them to anyone and have enjoyed using Taxiyo throughout Japan.

2 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Taxiyo

Antwoord van Taxiyo

Dear Customer,

Thank you for your review. We are glad to hear that you had a positive experience with us. Your feedback is greatly appreciated and motivates us to keep providing excellent service.

Best regards,
Taxiyo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

Punctual, courteous and pleasant, car clean and in very good condition. Overall excellent service for more than reasonable prices. Highly recommended.

19 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good and fast service!

I’m very happy that I found this service!
These guys helped me and took my last minute orders! I appreciate quick replies cause it’s very important for my work🙏thank you so much ! You are very responsible!!!

7 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a lifesaver Taxiyo was for us!

What a lifesaver Taxiyo was for us! We could not find any local taxis to get us and luggage just 20 minutes away on Lake Como, Italy and Taxiyo came through! Even on the day of the Grand Fondo bike race in Lombardia our driver managed to come as soon as the race ended and roads opened up to transport us. Very pleasant driver with a great sense of humor! I seriously think we would have had to walk with all of our luggage on the narrow winding roads here as we were giving up hope on the local companies. Thank you Taxiyo!!!

7 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Taxiyo

Antwoord van Taxiyo

Dear Customer,

Thank you for your review. We are glad to hear that you had a positive experience with us. Your feedback is greatly appreciated and motivates us to keep providing excellent service.

Best regards,
Taxiyo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On holiday and needed a taxi l found…

On holiday and needed a taxi l found this company who were very quick on my initial enquiry we then booked the taxi as the price was good
The correspondence on the morning of the taxi was good letting us know the car and driver which was on time.

6 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service with such a polite…

Great service with such a polite driver! 👍👍👍

We use the Taxiyo.com service for the taxi needs of our hotel's customers all the time. We confidently recommend it to all our customers.

31 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a good experience!

It was a good experience!
So convenient to book a ride from A point to B point it is so helpful when me and my family travelling!
Very Good Service. I Recommend to Everyone!

Booking the VIP minibus was really easy. The Taxiyo website made it simple to choose the VIP option for our group of six people, ensuring we would have a comfortable and luxurious ride. When we arrived in Barcelona, our driver greeted us. They looked great and were really helpful. They knew a lot about the city and gave us great recommendations for things to do and good places to eat.

6 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor company with very poor customer service - do not use

As per another review, took a deposit for a return journey, gave a booking reference, didn’t reply to emails, taxi didn’t turn up and no contact from them to say it wouldn’t be there. Subsequently they have given different reasons for the failure to turn up when I have emailed them - one saying the driver had covid, another saying it was a computer error. Keep making excuses as to why refund hasn’t been made. Absolutely terrible customer service, do not use them.

UPDATE: I had initially questioned whether this was a scam company in my review, and they now contact me regularly threatening legal action. Therefore I take back my accusation of them being a scam, and instead advise that they are a very poor company with very very poor customer service, who don’t contact you unless they have to.
They did refund me eventually, but for less money than I paid for the deposit.
They now accuse my bank of taking charges hence the lower amount of the refund - they do not realise that I used to work for the very same bank and know that they don’t take charges for such refunds. It could have been due to a difference in exchange rates, but instead of considering that Taxiyo threaten legal action and accuse my bank of taking charges.
As I say - terrible company, terrible customer service, let me down, make accusations and threaten legal action because they get 1/5 on Trustpilot
I’ll let you else use if you use them.

FURTHER UPDATE (roughly 2weeks later) - After requesting proof of the amount of the deposit that I paid and proof of the lower amount of the refund that I finally received from them, Taxiyo have still failed to refund the difference.
Unbelievably poor service.
And just a thought - since leaving me stranded in a foreign country, initially making up different excuses for not turning up and then blaming a computer glitch, then threatening me with legal action and incorrectly blaming my bank for taking non-existant charges, they have not once offered any kind of gesture of goodwill for their inability to fulfil the obligations of the contract they entered into with me by taking my deposit.
Good luck if you decide to use this company.

28 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Taxiyo

Antwoord van Taxiyo

Dear Reviewer,

Your comment is exaggerated and contains unfair accusations. We have proof that we have refunded you.

We apologize for any inconvenience caused by the situation described. We want to clarify that we have already issued a refund for the payment in question. Due to a technical glitch, there were some discrepancies in the email communication, which led to the confusion regarding the status of your booking.

Please understand that we take accusations of fraud very seriously. If you continue to accuse our company of scam activities, we will be left with no choice but to initiate legal proceedings for defamation. We hope this can be avoided, as we strive to provide quality service and resolve any misunderstandings promptly.

Thank you for your understanding.

Sincerely,
Taxiyo

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer