Hier wil je niet gaan werken!!!
Ik ben daar aangenomen en merkte dat ik onterecht ben behandeld. Ik voelde mij totaal niet veilig bij dat bedrijf. En er is ten alle tijden met grove woorden naar mij toe gecommuniceerd. Conclusie bij zo’n bedrijf wil je niet gaan werken. Teamleiders van daar zijn nooit bereikbaar en spreken heel onvriendelijk naar medewerkers toe. Je wordt daar van alle kanten beledigd. En ze beloven je van alles en komen hun beloftes niet na!! Ze hebben mijn salaris niet uitgekeerd waar ik recht op had en hebben ze dat ingehouden.

