Super dag gehad
Zaterdag 20 Juni zijn we voor het eerst in deze welness geweest. En het was voor ons een super ervaring. Vriendelijk ontvangen bij binnenkomst en we kregen gelijk goede informatie. 1 Sauna was in onderhoud en dat werd gelijk benoemd. Verder waren alle baden goed op temperatuur, lekkere sauna's en alles was goed schoon. Ook een verkoelende ervaring gehad in de sneeuwcabine. In het restaurant goed gegeten en geholpen door vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit was niks mis mee. Al met al dus niks te klagen. We kunnen ons niet vinden in de negatieve reviews die we gelezen hebben.We kijken weer uit naar de volgende keer








