We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered spray paint, hadnt had after a week. Contacted tiger customer support and delat wiyh Vinnie. Repiled very quickly with proff of delivery, explained it hadnt been delivered, and new consignmen... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tiger Supplies are not greedy price wise. They are very fair n realistic towards their customers and above all they do what they say they will do and that’s deliver to end user and great customer se... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with first purchase at Tiger Supplies; great customer service when answering my query…and the despatch and delivery was amazing. A really heavy bulky item arrived next day. Highly recommend... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I would give company 5 starts, Helpful and prompt delivery. Unfortunately their chosen carrier let them down. Firstly did not read added notes about where to leave goods, and second decided leave good... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Veiligheids- en werkkledingwinkel
  2. ook in
  3. Beschermkledingleverancier
  4. Bouwgereedschap leverancier
  5. Bouwmaterialen leverancier
  6. Conciërgebenodigdheden leverancier
  7. Veiligheidsuitrusting leverancier

Geschreven door het bedrijf

Tiger Supplies is a UK supplier of site safety, traffic management and construction essentials. We’re known for reliable stock, competitive pricing and fast delivery, backed by a helpful team that makes ordering simple.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

233 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(233)

15 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Expired face mask

Ordered again few boxes of face masks with prompt delivery, having ordered from them before and had no issues whatsoever. However, been sent items this time with all of them being out of date. Hate to think that they would be passing off merchandise even if they are past the sell by date in the hopes customers won’t notice or make a fuss.
Currently awaiting response to the complaint. May update rating depending on how they would handle my email to them.

25 juni 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

I am sorry that you have received out of date masks, this definitely should not have happened, we were made aware that our supplier had sent us some that are out of date, and these were all put in quarantine, so I will be investigating how this stock was available for picking.
I have also checked that our customer service team have you query who will be in touch to organise replacements.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy ordering

Easy ordering, swift despatch and delivery.

20 juni 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

We're delighted to hear that you're happy with the delivery service - thanks for dropping a review 🙌

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

V good

V good vv good
Show relevant content and ads

3 juni 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

Thanks for your review!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

wheel barrow damaged.

The wheel barrow carrying platform is damaged- dented and paint flaked off. Where the frame rests on the ground is badly scraped. This barrow has been used before. It came promptly on my wife's birthday. This is a disappointment but I don't want the hastle of returning it.
I recently bought a larger 120L wheel barrow from Tiger - it was excellent- so why this?
Rob

17 mei 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

Thanks for leaving a review. Please accept our apologies for the damages to your item, which can happen on rare occasions during transit. If you can get in touch with our sales office, they will be able to help you with this matter.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Broom handles

Product good. Paid for next day delivery but problem meant item not dispatched in time so was received following day. Now having to work at weekend.

14 mei 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

We're very sorry about the delay in your item being received. We'd love to arrange a full refund of your delivery charge to make up for this delay. Please get in touch with our sales office to arrange this and refer them to this response.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Missing item terrible customer service!

Bought a product ahead of time not only was it 3 days late, it was completely lost… not impressed!!

13 mei 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

We're sorry to hear about the delay with delivery of your order. We can see that the goods were despatched from our warehouse on the same day as they were ordered, but unfortunately lost by the courier. Sadly we were not made aware of this in advance of your report.

In light of the refusal of the free of charge replacements offered, we have arranged a full refund. Once again, please accept our apologies for any inconvenience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Didn't order until after lunch

Didn't order until after lunch, 3 No. packages arrived next day. Superb service, will be using again without doubt.
Jon

9 mei 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

Thanks for your kind words and taking the time to leave your review Jon! We're very proud of our efficient delivery service.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Paid for guaranteed next day delivery…

Paid for guaranteed next day delivery and the items did not arrive the next day. Once items arrived 5 of the feet were no longer attached to the barriers and one of the barriers is split along the top. Not what I was expecting from brand new items

15 april 2022
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

W/barrow looks strong and…

W/barrow looks strong and durable….can’t give a five as not used it yet. Bought UK made ones for a project from an other supplier that cost as much that lasted 6 weeks … this looks 100% stronger
Quick delivery

4 april 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

Thanks for your kind review - it's great to hear you're happy with the quality of the product!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good price and very fast delivery

Good price and very fast delivery, no problem at all.

4 april 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

Thanks for taking the time to leave a positive review Steve, we really appreciate it. We're delighted to hear you were happy with the price and service!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not delivered in full

Order not delivered in full, no communication as to when or if I will get the remianing items I have ordered, poor communication

1 april 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

We're sorry you felt as though this warranted a 1 star review. We have investigated this matter and can confirm that your order contained both items that were available from stock, and some of which were made-to-order and as such had a longer lead time.

In situations like these, we may split orders to ensure that a proportion of the order is received without delay, and the made-to-order items follow once processed. We will strive to communicate this better in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Broom handles

Good Broom handles , good price great service, highly recommended

17 maart 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

Hi Jim, thanks for your review - we hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Value and delivery

Delivery came next day, product as described, did have problem with discount voucher, but it was sorted quickly.

18 februari 2022
Logo Tiger Supplies

Antwoord van Tiger Supplies

Peter, many thanks for your kind review. We're very pleased to hear that you were happy with our service.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer