We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sham company! Paid them 3.6k over 6 months ago to find some leads for us and haven't heard from them since. They promise a full refund if they don't do the work but then ignore all contact. Managed... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been working with the TNW team since earlier this year, and since then, we've consistently grown every month (we literally went from 4 bookings/ month to 100 bookings/month). Would definitely recommen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

TNW Marketing has been instrumental in helping us scale our business. They masterfully brought our website to life and continually fill our pipeline with high-quality leads. They manage all our CRM in... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Something feels very off about my communications with these guys. Said they were called the new wave (TNW) solar? Feeling uncomfortable about the exchange just now. Intrusive questioning. Not sure how... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

57 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(57)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommend TNW

I am pleased to recommend TNW lead generation solution based on our successful partnership over the past year.
Throughout our engagement, TNW consistently demonstrated exceptional professionalism, technical expertise, and quality leads. Their team successfully supplied all the relevant project information resulting in a significant improvement in gaining commercial work.
Based on our experience, I confidently recommend TNW to any organization seeking a reliable and capable lead generation partner. I have no hesitation in endorsing their services and believe they will be a valuable asset to any business they support.

Luz Solar Ltd

20 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Thanks so much for taking the time to write this. It’s been a pleasure working with you over the past year, and we’re really glad the leads have helped you win more commercial work. Looking forward to plenty more projects together.

The TNW team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've worked in commercial solar for…

I've worked in commercial solar for over 12 years, installing 100kW to 5MW C&I systems across the UK, and I've never dealt with a more unethical solar leads provider. TNW is associated with several websites, including SolarSurveys.uk, TNWMarketing.com and TNWEnergy.com. We urge Trustpilot to investigate why its review profile links to the apparently inactive TNWLeads.com instead of TNWMarketing.com. Could these multiple names and mismatched URLs be making it harder for customers to find their Trustpilot reviews through Google? Whether intentional or not, this creates confusion and raises concerns about transparency.

20 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi James,

We’ve checked our records thoroughly and you have never been a client of TNW Energy. You haven’t purchased, received or been invoiced for a single lead or appointment from us, so this review doesn’t reflect any experience with our service.

To answer your questions about our websites directly: TNW Energy Ltd (Companies House 16446104) is the registered company behind tnwenergy.com, tnwmarketing.com and SolarSurveys.uk. Each site serves a different part of the business, and every agreement and invoice is issued by TNW Energy Ltd. That’s standard practice for a growing company, not a transparency issue. The TNWLeads.com link is an old domain and is being updated.

Trustpilot reviews are meant to be based on a genuine customer experience, so we’ve reported this one for review. If you believe you’ve dealt with us, email roman@tnwmarketing.com with your company name and any invoice or lead reference, and I’ll look into it personally.

For any installer reading this, our 50+ recorded client case studies speak for our service far better than a review from someone who has never used it.

Roman Steer-Love
Director, TNW Energy Ltd

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sham company

Sham company! Paid them 3.6k over 6 months ago to find some leads for us and haven't heard from them since. They promise a full refund if they don't do the work but then ignore all contact. Managed to speak to their Head of Accounts who said he left after 2 days as he realised they were just scammers. Do not send them ANY money, you will never see it again.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi Ben, we’ve checked our CRM, invoicing and payment records and can’t find any account, payment or correspondence under your name. We also don’t have anyone in the role described. If you’ve worked with us, please email roman@tnwmarketing.com with your company name or an invoice number and we’ll look into it straight away. We’ve asked Trustpilot to verify this review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took $3,250 for 5 meetings, delivered none, and now publicly claims I never paid

Paid $3,250 for five meetings—none delivered, refund still unresolved

As of October 22, 2026, I have received none of the five meetings I paid TNW Marketing $3,250 to arrange for my company, Southern Energy. I have not received a refund despite repeated attempts to resolve this.

On October 16, TNW replied to this review saying it could find no record of my payment, onboarding or correspondence. That response is inconsistent with the payment confirmations and onboarding emails I hold.

Here is the documented timeline:

• December 9, 2024: GoCardless notified me that TNW Marketing was charging me $3,250 for “5 Meetings.”

• December 10, 2024: The payment was debited from my bank account.

• December 11, 2024: GoCardless confirmed that my payment to TNW Marketing had been made on December 10 and was for five meetings. GoCardless later confirmed in writing that the money was paid out to TNW on December 12 and identified the merchant as TNW Holdings UK Ltd, formerly TNW Marketing Ltd.

TNW also onboarded my company. On December 9, 2024, I received an email from TNW’s company domain titled “Welcome Onboard Southern Energy!” It included an onboarding form, calendar setup instructions and an onboarding call link. On December 10, I confirmed that I had submitted the form and set up the calendar. TNW acknowledged my email on December 11.

None of the five meetings was delivered.

I subsequently sought help from my bank and GoCardless, but neither process resulted in a refund. I also contacted TNW directly, including through WhatsApp and email, and followed up several times.

On October 16, 2026, I emailed a formal refund request to the exact address TNW provided in its public reply. I included my company name and payment reference, as requested, and asked for a response by October 30.

On October 20, TNW requested further information through Trustpilot. I provided my name, contact details and payment reference that same day.

As of October 22, I have received no reply to my refund request and no refund. The October 30 deadline has not yet passed, but the original payment and undelivered service date back to December 2024.

My concern is both the failure to deliver the meetings and TNW’s statement that it cannot find records of a relationship documented in its own onboarding emails and its payment processor’s confirmations.

I retain the payment confirmations, bank record, debit authorization and onboarding correspondence and can provide them privately to Trustpilot for verification.

Based on my experience, I would not pay TNW upfront again. I would like TNW to review these records, explain the discrepancy and refund the $3,250 paid for the undelivered meetings. I will update this review if TNW responds or resolves the matter.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi, we’ve searched our CRM, invoicing and payment records and can’t find any payment, onboarding or WhatsApp correspondence matching this. TNW only works with UK installers and invoices in GBP, so a USD payment for US sales meetings isn’t something we’ve taken. If you believe you’ve paid us, please email tnw@tnwmarketing.com with your company name and a payment reference and we’ll resolve it directly. We’ve asked Trustpilot to verify this review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been consistently receiving high…

I have been consistently receiving high quality solar leads for the last two months as my company is making the transition from domestic solar and battery installations to commercial installations. I would recommend TNW to any company in the same position wanting to move towards commercial installations.

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi Sam,

Thanks so much for taking the time to leave this. Moving from domestic into commercial is a big step, and it’s great to hear the leads have been helping you make that transition over the last couple of months.

We’re glad to be part of it and look forward to helping you land plenty more commercial installs.

All the best,
Roman
TNW

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

4 Bookings -> 100 Bookings

Been working with the TNW team since earlier this year, and since then, we've consistently grown every month (we literally went from 4 bookings/ month to 100 bookings/month). Would definitely recommend this to anyone trying to grow their business. Special shout-out to the whole team, who was always super responsive and switched on. Looking forward to see what the future looks like as we continue growing together!

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi Leo,

Thank you, this genuinely made our day. Going from 4 to 100 bookings a month is a huge result, and that’s down to how well you and your team have run with it too.

I’ll pass the shout-out on to the team, they’ll love hearing it. Really excited to keep building this together and see where the next few months take you.

All the best,
Roman
TNW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TNW just called me

TNW just called me, i searched their reviews while on the phone and read them back to them and thye hung up the phone, this is a scam cold calling agency. DO NOT ENTERTAIN THESE GUYS.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company like the plague

Avoid this company like the plague, they promise the earth, send you some leads that are utter garbage, then ghost you.

They took £6k off me and won’t respond to me.

Save your money and put it into Facebook ads etc, do not go anywhere near this company.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

TNW Marketing review

TNW Marketing have been doing a great job for our company in identifying and qualifying new opportunities for the services we provide. I am in regular contact with their team and they are our "additional BDM" without all the associated employment costs.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi Rob,

Thanks for this, really appreciate it. “Additional BDM without the employment costs” is exactly what we aim to be for our clients, so it’s great to hear that’s how it feels on your side.

The regular contact with your team makes a big difference to how well we can qualify opportunities for you, so thank you for being so engaged. Looking forward to keeping the pipeline full.

All the best,
Roman
TNW

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

TNW provide us an invaluable service

TNW provide us an invaluable service, generating great quality leads with a great ROI.

Their constant quality allows me to focus on growing the business, whilst ensuring we have constant revenue streams.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Thank you for your fantastic review!

We're really pleased to hear that our lead generation is delivering both high-quality opportunities and a strong return on investment for your business. Knowing that our service allows you to focus on growing your company while maintaining a consistent pipeline of new revenue is exactly what we aim to achieve.

We truly appreciate your trust in TNW and look forward to continuing to support your growth for many years to come. Thanks again for your recommendation! 🚀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Commercial lead partnership

As an Installer transitioning from Domestic to Commercial solar installs, sourcing Leads is a very time consuming job, not only sourcing them but getting through to the decision makers of the Businesses so we can present a viable return on Investment. I threw good money at agencies promising appointments but then nothing happened and even worse they stopped answering the phone completely.

After finding TNW, again i was skeptical but the fact that the leads started coming through on Whatsapp in my target area within 10 minutes of signing up was amazing. these leads we were able to look at in detail before choosing if we wanted to take them. Full of information on the roof, electricity phase, what the customer was looking for , their energy spend, literally everything you would need to attend the appointment. They book everything in with the decision maker, I just turn up, survey the property, talk in greater depth to the customer about what they are trying to achieve and away we go to providing proposals. The other massive benefit is that there are several handlers, in my group Bryn and Georgia, which are there to assist with any queries, the responsiveness is almost immediate, Roman always has time to talk if needed making you feel that you aren't just sold the dream and passed on. The experience is personal, efficient and i cant rate them more highly.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Thank you so much for taking the time to share such a detailed review.

We're delighted to hear that we've been able to support your transition into the commercial solar market. We know how challenging it can be to not only find quality opportunities but also get in front of the right decision-makers, so it's fantastic to hear the process has made such a positive impact on your business.

It's great to know the detailed information provided with each appointment, along with the ability to review opportunities beforehand, has helped make your surveys and proposal process more efficient. We're also really pleased that Bryn, Georgia, Roman, and the rest of the team have been able to provide the responsive, personal support that we pride ourselves on.

Thank you again for placing your trust in TNW. We look forward to continuing to help you grow your commercial division and celebrating many more successful projects together! 🚀

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cold called from this company to ask if I wanted solar - GDPR Breach

Just had a cold call from this company. "This is Will from TNW". I didn't say much and waited for him to go first - he told me he was "following up" after I had a conversation with a colleague of his on 13th March about installing solar on my business premises.
1) This call didn't happen.
2) I don't own business premises.
3) I'm not interested in solar.
I politely informed him I had no intention of purchasing solar for business premises and he apologised before hanging up.

A little reading between the lines after some research suggests TNW illegally acquire phone numbers to cold call potential clients about whether they're looking for solar installs. They called my private mobile number, which I'm careful not to hand out. They probably wanted to see if I would bite so they could pass my details on to companies willing to pay them for my data. Definitely a GDPR breach here.

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi Gemma,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear you were unhappy with your experience.

We'd like to clarify that TNW Energy does not obtain personal contact information illegally. We source business contact data from reputable commercial data providers and publicly available business information, which are required to operate in accordance with UK data protection legislation. We do not purchase or use unlawfully obtained personal data.

We appreciate that your private mobile number may not be one you expected to receive a business call on, and if it was included in a business contact database in error, we sincerely apologise for the inconvenience. We certainly do not wish to contact individuals who are not relevant to our services.

Our role is to connect businesses interested in commercial solar installations with carefully selected, reputable solar installation companies. We do not sell personal data, nor do we contact consumers regarding residential solar.

If you're willing to contact us directly with the number that was called, we'll investigate how it entered our records, remove it from our database if requested, and ensure you receive no further contact from us.

We take GDPR compliance seriously and are always happy to investigate any concerns relating to our data or marketing practices.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best company for solar solutions

Very professional and experienced team with super easy and simple process. Zero complaints!

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi Sam,

Thanks so much for the kind words. Keeping the process simple and easy for our partners is something we work hard at, so it’s great to hear it’s landed that way.

Zero complaints is exactly what we like to hear. Thanks again for working with us, and we look forward to continuing to support you.

All the best,
Roman
TNW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use

Do not use. Would like to see if the 5* reviews have actually been verified or if they are bots.

We invested a huge portion of our marketing budget on some leads from them. Their sales team were great to us and we were very impressed with them and how genuine they seemed. Initially they seemed very keen but we did have to chase for a few things and the initial 2 leads we received were not well vetted. One customer also mentioned being hounded by the sales team on the phone.

We put this down to initial teething issues, addressed them with TNW and felt we could try again. Alas, a couple of poor leads followed that were not warm - very much speculative then no more leads followed.

They had no problem getting in touch with us repeatedly when they were waiting for us to pay their invoice but suddenly went silent when we were asking for more leads.

Having not heard anything, I went through to contact them via the website to ask for a refund and then suddenly received another lead that was also no good. Then, again, nothing.

Turns out they have a no refunds line in their terms which I initially thought was weird but carried on regardless - should have listened to my gut! If you provide a good service you would be happy to refund if things aren't as promised.

6 months later we received a sales call from a new member of staff in their office asking if we had heard of them and would be interested in working with them!

DO NOT USE.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Underhanded sales calls

The person phoning me insisted she was following up on a previous sales call for commercial solar. I told her if someone had told her that, they were lying as I don't have a commercial premises, she told me I was rude and hung up. I would certainly avoid them.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi, thanks for your feedback.

We don't recognise the events described in your review and do not condone misleading sales practices or unprofessional behaviour. Our team is trained to be respectful and transparent on every call.

If you believe there has been a genuine mistake, please contact us directly with the number that was called and we'll be happy to look into it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THEY WILL STEAL YOUR MONEY

THEY WILL STEAL YOUR MONEY
If you work with them as a client they will take your money and not give you a single lead. If you work with them as an agent doing calls they will not give you salary. They are just a bunch of thieves and Roman will be the one taking your information as if you will undergo an interview however he will be the one beginning the stealing process. Please guys run away and whoever see this spread the word. DON'T WORK THERE.

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi,

We strongly dispute the claims made in this review. TNW Marketing does not "steal" money, withhold salaries, or operate in the manner described.

We take both our client and employee relationships seriously and are committed to acting professionally and fairly. If this review relates to a genuine experience, we invite you to contact us directly so we can investigate your concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely terrible

Absolutely terrible! I havexasked numerous times to be taken off their database and yet the calls continue. Unprofessional and shocking hard sell tactics. Avoid at all costs!

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi Maureen,

We're sorry to hear you feel this way. We take requests to be removed from our database seriously and do not intentionally contact anyone who has asked not to be.

If calls have continued, we'd appreciate the opportunity to investigate. Please contact us directly with the number involved so we can ensure it is removed and review what happened.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Since partnering with HireFlow/TNW all…

Since partnering with HireFlow/TNW all the consultants in the construction and tech segments of our firm have been jam packed with intent full, vetted and qualified business development leads.

Signed terms with 15% of the first 30 scheduled call back…On a trial period!

Highly recommend! They have a loyal customer for life.

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We were promised multiple solar PV…

We were promised multiple solar PV leads from this company and everything seemed great at the start with their sales pitch etc but in the end they just went silent and any "leads" they did provide were absolutely shocking. Avoid at all costs. A lot of money was paid as well for absolute no return. Be careful of this company.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tnw

Antwoord van Tnw

Hi M Davis,

We've been unable to identify you as a current or previous client from the information provided, so we cannot verify the claims made in this review.

If you have genuinely worked with us, please contact us directly with your company name or account details so we can investigate. At present, we have no record of this experience.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer