Een sfeervolle restaurant met heerlijk eten.
We komen met regelmaat bij dit restaurant en we bestellen hier regelmatig. De medewerkers en bezorgers zijn bijzonder vriendelijk en het eten is hier echt voortreffelijk. Dit restaurant moet je geprobeerd hebben, echt een aanrader.








