Utopia Plates Reviews 

686
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great! They Had a small problem with a Royal Mail backlog of parcels which delayed our delivery, but the guys from utopia went above and beyond and made us new plates and sent them straight away t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just fitted my 4D 5mm plates, great quality, fast delivery. First time I've used Utopia Plates will definitely use them again. Can highly recommend them.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really easy, I was cautious about the whole sending your documents off situation. However the team were super quick at responding to any emails queries I had which got the documents approved in no tim... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service, always there to answer questions and quick dispatch and delivery. Amazing quality and look great on the car. This is the second set of plates I’ve ordered and did not need to send i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-accessoire winkel
  2. ook in
  3. Autoregistratiebedrijf

Geschreven door het bedrijf

Utopia Plates, established in 2018, is a reputable Registered Number Plate Supplier and Private Registration Dealer, committed to offering the highest level of service to our customers. We pride ourselves on combining our passion for high quality, legal number plates with the latest advancements in technology. Our user-friendly website, equipped with a unique 3D instant preview feature, sets a new standard in the industry, allowing customers to visualize their custom number plates before making a purchase. This innovation is just one aspect of our commitment to making the number plate purchasing process seamless and enjoyable. Utopia Plates offers a wide range of number plate letter styles to cater to our diverse clientele's preferences. Our selection includes printed, 3D gel, 4D 3mm and 4D 5mm, 4D with gel, and the highly coveted GHOST style. We understand that every vehicle and every customer is unique, which is why we also provide an array of number plate shapes to suit a variety of needs. Utopia Plates strictly adheres to all legal guidelines, ensuring that we ONLY produce fully road-legal number plates. This commitment to legality and quality has earned us a track record of 100% customer satisfaction, cementing our reputation as a trustworthy provider in the industry. At Utopia Plates, we firmly believe in the value of trust and transparency, making us a first choice for customers looking for quality, legality, and reliability in number plate and private registration services. Experience the Utopia difference for yourself - we look forward to serving you!


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

686 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(686)

48 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to buy

Easy to buy.

3 oktober 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Daiana,

Thank you for your 5-star review! We're delighted to hear that you found the buying process easy. Your satisfaction is important to us, and we're glad we could meet your expectations. If there's anything more we can do for you or any feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick turnaround from placing order to…

Quick turnaround from placing order to receiving the plates. Great quality and looks good on the car :) Highly recommend Utopia Plates.

25 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Rach,

Thank you for your wonderful review and the 5 stars! We're thrilled to hear that you experienced a quick turnaround and that you're pleased with the quality and look of your plates on the car. Your high recommendation means a lot to us. If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

110% recommended!

Utopia have the best tool for configuring your plates and the buying process is simple. I sent them all the relevant documentation late one night and they were shipped first thing the following morning! The 5 character plate fits perfectly onto my JDM import front plate mount.

2 september 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Joshua,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're thrilled to hear that you found our plate configuration tool to be the best and that the buying process was simple for you. It's great to know that we could get your plates shipped out promptly the next morning and that your 5-character plate fits perfectly on your JDM import front plate mount. Your satisfaction means a lot to us, and we're glad we could meet your expectations. If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my numberplate

Never received my numberplate
After the week when they refined me, they take £5 off %100 Rip off

21 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Dr. Mohsen,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were unhappy with your experience, but we would like to address some important points:

1. Documentation Requirement: You did not receive your number plate due to the fact you did not send the requested documentation we legally must view prior to producing any number plates. Our website clearly states in multiple places that we require documentation for number plate orders, and this is not hidden information. We encourage all customers to carefully review these requirements to avoid any delays or misunderstandings.

2. Illegal Number Plates: We do not produce illegal number plates, and we are transparent about this policy on our website. With this in mind, you placed an order for illegally spaced number plates and expected us to break the law for you. We adhere strictly to legal standards, and our refusal to produce plates that do not comply with these standards is in line with our commitment to quality and legality.

3. Cancellation Fee: The £5 charge you mentioned is a standard cancellation fee outlined in our terms of service. This fee covers the costs we incur from our payment processor when an order is canceled. We are transparent about this policy to ensure customers are fully informed, including stating it on the number plate builder page.

4. Customer Conduct: We strive to treat all our customers with respect, and we expect the same in return. Our staff reported that the interaction was difficult due to being repeatedly talked over, which is not conducive to resolving issues effectively.

Additionally, leaving multiple reviews under different accounts is a breach of Trustpilot rules and does not help in providing a fair and accurate representation of your experience.

We hope this clarifies the situation and encourages a more considerate approach in the future. If you have any further concerns or need assistance, please feel free to reach out in a respectful manner.

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my numberplate when they…

Never received my numberplate when they refined me take £5 off for cancellation
Definitely rep off

27 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Dr. Mohsen,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were unhappy with your experience, but we would like to address some important points:

1. Documentation Requirement: You did not receive your number plate due to the fact you did not send the requested documentation we legally must view prior to producing any number plates. Our website clearly states in multiple places that we require documentation for number plate orders, and this is not hidden information. We encourage all customers to carefully review these requirements to avoid any delays or misunderstandings.

2. Illegal Number Plates: We do not produce illegal number plates, and we are transparent about this policy on our website. With this in mind, you placed an order for illegally spaced number plates and expected us to break the law for you. We adhere strictly to legal standards, and our refusal to produce plates that do not comply with these standards is in line with our commitment to quality and legality.

3. Cancellation Fee: The £5 charge you mentioned is a standard cancellation fee outlined in our terms of service. This fee covers the costs we incur from our payment processor when an order is canceled. We are transparent about this policy to ensure customers are fully informed, including stating it on the number plate builder page.

4. Customer Conduct: We strive to treat all our customers with respect, and we expect the same in return. Our staff reported that the interaction was difficult due to being repeatedly talked over, which is not conducive to resolving issues effectively.

Additionally, leaving multiple reviews under different accounts is a breach of Trustpilot rules and does not help in providing a fair and accurate representation of your experience.

We hope this clarifies the situation and encourages a more considerate approach in the future. If you have any further concerns or need assistance, please feel free to reach out in a respectful manner.

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great and easy and really helpful

Great and easy and really helpful

31 augustus 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Oliver,

Thank you for your great review and the 5 stars! We're delighted to hear that you found our service easy and helpful. Your satisfaction means a lot to us, and we're glad we could meet your expectations. If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Calipers painted and grilles fitted

I had my calipers painted and they look really clean and tidy. The job was done quicker than expected and to a good Finnish.
I also had new grilles in the car as I had seen an the website they fit grilles so I enquired about fitting them and it was done at the same time as the calipers.

Overall very happy with the work done and the time it was quicker than expected.

14 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Christopher,

Thank you for your fantastic 5-star review! We're thrilled to hear that you're happy with the caliper painting and grille fitting done by our sister company, Utopia Tints. It's great to know the job was completed quicker than expected and to a high standard. Your positive feedback is much appreciated, and we'll be sure to pass it along to the team at Utopia Tints.

If you ever need anything from Utopia Plates or if there's anything else we can assist with, please don't hesitate to reach out. We're here to help and ensure your satisfaction across all of our services!

Best Regards,
Mitchell and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The process of ordering and receiving…

The process of ordering and receiving my new plates was fantastic. I ordered the ghost plates and i am very pleased with what i have received. I would highly recommend these to anyone looking to buy some.

17 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Soner,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're delighted to hear that you had a great experience with the ordering process and that you’re pleased with your new Ghost plates. Your high recommendation means a lot to us, and we're glad we could meet your expectations. If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an excellent experience.

I had an excellent experience with this company. The customer service was professional and attentive, providing very good and quick communication. My order was processed and delivered swiftly. I highly recommend this company and will definitely use their services again in the future.

1 augustus 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Hubert,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're delighted to hear that you had an excellent experience with us and found our customer service professional and attentive. It's great to know that your order was processed and delivered swiftly. Your high recommendation means a lot to us, and we're thrilled that you'll be using our services again in the future.

If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again soon!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and excellent…

Excellent service and excellent product. You’ll be very happy with your purchase.

1 augustus 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Alec,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're thrilled to hear that you found both our service and product excellent. Your satisfaction means a lot to us, and we're delighted to know that you're happy with your purchase.

If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Mitchell and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a private plate on Wednesday…

I bought a private plate on Wednesday and the certificate came with recorded delivery on Saturday. Great service, will use it again. Very happy.

3 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Sharon,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're delighted to hear that you received your certificate quickly and securely, and that you're very happy with our service. Your satisfaction is our top priority, and we're thrilled to know that you'll use our services again.

If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

TOP CLASS SERVICE

They took care of everything for me and delivered very quickly Also the cheapest site for the plate I wanted

31 juli 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Linda,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're thrilled to hear that you received top-class service and that we could take care of everything for you. It's great to know you appreciated the quick delivery and found our prices competitive. Your satisfaction means a lot to us.

If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality

Good quality, quick delivery. Highly recommend

30 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Constantin,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're delighted to hear that you found our plates to be of good quality and appreciated the quick delivery. Your high recommendation means a lot to us. If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing product and fast delivery

Amazing product and fast delivery. Ordered a keychain on Wednesday and it was with me on Friday morning. Thank you!

19 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Asjad,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're thrilled to hear that you're pleased with the quality of your keyring and our fast delivery. It's great to know that your order was delivered so quickly. If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic honestly stating most…

Fantastic honestly stating most customers recieve it within 5 days they were correct although I wasn't expecting it everything as described the process was very smooth and email notifications were onto top as usual can't fault the team great job

4 juli 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Mr. Shaikh,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're delighted to hear that you had such a smooth experience with us and that everything met your expectations. It's great to know our process and email notifications kept you informed throughout. Your satisfaction and positive feedback mean a lot to us.

If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast communications via email to…

Fast communications via email to enquiries and same day dispatch once they received the relevant documents, 10/10 service.

2 juli 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Mr. Thomson,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're thrilled to hear that you had a 10/10 experience with our fast communications and same-day dispatch. Your satisfaction is our top priority, and it's great to know we met your expectations.

If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Mitchell and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Utopia Plates private registration.

Arranged the purchase of a private registration and plates for my Corsa Vxr from Utopia Plates.
The certificate of registration, any communication with the DVLA and the transfer of the new registration to my vehicle was all dealt with on my behalf in little over a week.
All I really had to do was put the actual plates on my car, which I have to say look amazing.
All in all Utopia Plates delivered superb service and a completely hassle free process.
I would highly recommend.

1 juli 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Wayne,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're delighted to hear that you had a superb and hassle-free experience with the purchase of your private registration and plates for your Corsa VXR. Handling all the paperwork and communication with the DVLA on your behalf is our pleasure, and we're thrilled that you love how the plates look on your car. Your high recommendation means a lot to us.

If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future.

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service, Excellent Staff

excellent service! Purchased a private plate registration and custom plate which both went through perfectly. I was contacted instantly with confirmation from the team at utopia. Customer service is next level and I highly appreciate that! I have been kept updated all the way without a single issue.
They have answered any question I had and always keep me in the loop.

12 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Yousuf,

Thank you for your excellent review and the 5 stars! We're thrilled to hear that you had a smooth experience with your private plate registration and custom plate, and that our customer service met your expectations. It's wonderful to know that our team provided you with prompt confirmation and kept you updated throughout the process. We always aim to answer any questions and keep our customers informed, so your feedback is greatly appreciated.

If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really good high quality private number…

Really good high quality private number plates. The process was very easy from choosing the plates I wanted, sending over my documents to receiving them in quick response. Even after purchasing I received a 10% discount, cheekily asking if this could be applied after they did and refunded the balance to my account.

1 juni 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Kieran,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're thrilled to hear that you found our number plates to be of high quality and that the process was smooth and easy. It's great to know that you received your plates quickly and you were pleased with our service.

Your satisfaction is our top priority, and we're glad we could meet your expectations. If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I highly recommend using Utopia Plates…

I really enjoyed my experience with Utopia Plates, I was kept updated throughout the whole process, which I was also extremely pleased with the speed of, from start to finish it took about 7/8 days to receive my plates and paperwork.

31 mei 2024
Logo Utopia Plates

Antwoord van Utopia Plates

Hi Nathan,

Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We're delighted to hear that you enjoyed your experience with Utopia Plates and appreciated the updates and speed of the process. We're glad we could meet your expectations and have your plates and paperwork delivered within a good timeframe. If there's anything more we can do for you or any further feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Best Regards,
Charlie and The Utopia Plates Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer